Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Buuv
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. B

    Damesjas, textiel, Difi, mt 46

    Difi Damesjas. Weinig gedragen omdat ik verknocht ben aan mijn leren pak (en de jas is inmiddels ook te groot). Protectie op schouders, ellebogen en rug. Tekst op rug is reflecterend. Voor deze prijs een leuke jas voor een bijrijdster! Hij valt wel kleiner dan de maat doet vermoeden...
  2. B

    Verlaagd zadel Suzuki DL1000

    Ik ben op zoek naar verlaagd zadel voor onze Suzuki VStrom DL1000. Ik kan net niet met platte voeten op de grond. Zolang ik rij, is dat geen probleem :-) maar echt stabiel kunnen stoppen in alle situaties is er niet bij. Dus wie heeft er 1 te koop of weet iemand die ons er aan kan helpen?
  3. B

    Wist je dat..

    * ik aan niets anders meer kan dan denken aan t halen van mijn A-tje * ik jaloers ben op al die motorrijders die ik elke dag tegenkom op weg naar huis/werk * ik ook in t weekend de motor wil pakken voor een doelloos ritje * ik op dit forum al heel veel nuttige informatie heb gevonden * ik...
  4. B

    Voorheen 25KW...nu vol vermogen...net zo'n goede motor?

    Als een motor begrensd is geweest (25KW), heeft die na het ontgrenzen dan nog dezelfde kwaliteiten als van een motor die nooit begrensd is geweest?
  5. B

    Buuv = binnen!

    Mijn naam hier is buuv, irl Lianne. Ik ben 42 jaar en ben druk bezig om de felbegeerde A op mijn rijbewijs erbij te krijgen. Op dit forum hoop ik informatie te vinden mbt de aanschaf van motor en uiteraard veel leuke en interessante praat/tips. Doeiiiii!
Terug
Bovenaan Onderaan