Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: NickyChiky
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. NickyChiky

    Alpinestars dames overall stella

    1-delige dames race-overall 'Stella Julie Alpine Stars' te koop aangeboden (zgan) Protectie rondom en knee-sliders onbeschadigd. In dit pak is ook een losse rugprotector te dragen. Circa maat 38
  2. NickyChiky

    Dainese D19 vrouw

    Ik zoek deze broek in maat 27 of 28. Heb hem gekocht in 30 en is veelste groot. Ben te laat met retour sturen.. Iemand die wat kan betekenen?
  3. NickyChiky

    Dames motorbroek leer Rev it

    Bieden vanaf 70 graag! In zeer giede staat.. Aan diverse jassen te ritsen. Te groot en amper gedragen. Ongeveer maat 38/40
  4. NickyChiky

    Alpinestars Stella overall (damespak)

    Alpinestars Stella Zeer mooie 1-delige dames race-overall. Protectie rondom en ongesleten knee-sliders. In dit pak is ook een losse rugprotector te dragen. Zo goed als nieuw!! Enkel een keer gebruikt om te lessen en bij een fotoshoot. Hij is voor mij een maatje te klein waardoor hij niet...
  5. NickyChiky

    Alpinestars Stella overall (damespak)

    Alpinestars Stella Zeer mooie 1-delige dames race-overall. Protectie rondom en ongesleten knee-sliders. In dit pak is ook een losse rugprotector te dragen. Enkel een keer gebruikt om te lessen en bij een fotoshoot Hij is voor mij een maatje te klein waardoor hij niet lekker zit met...
  6. NickyChiky

    Nickychiky

    Hoi mf'ers Ben pas nieuw hier:) Ik ben nog aan het lessen. Hopelijk kan ik op mn 21ste verjaardag afrijden.. en dan nog even doorsparen voor de andere dingetjes zodat ik van de zomer lekker kan rijden! Heb er iig al veel zin in! :] Liefsx Nicky
Terug
Bovenaan Onderaan