Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: SnowFreak
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. SnowFreak

    MFMM vertrek vanaf McD Rosmalen

    Uit de topics 'MFMM vertrek vanuit Eindhoven' en 'MFMM vertrek vanuit Breda' begrijp ik dat ze denken rond 10:00 uur samen te komen op de parkeerplaats van Mc Donalds Rosmalen langs de A2 Verzamelplaats: McDonalds Rosmalen Tijd: 09:30 uur verzamelen :Y Vertrek: 10:30 / 10:45 uur...
  2. SnowFreak

    Manga VT 700

    Een collega van mij heeft een motor gekocht en wel een Honda Magna VT 700 uit '86 :] Hij is er erg blij mee en wil hem dan ook erg goed onderhouden. Helaas heeft de vorige eigenaar geen onderhoudsboekje bijgeleverd. Je raad mijn vraag al *D Heeft een van jullie een digitale versie van het...
  3. SnowFreak

    -=MF Honda CBRoffTopic --> part XVII=-

    :] Welkom bij het MF Honda CBRtopic :] Het is al weer het 17e MF Honda CBRclub topic Dit is een gezellig klets topic wat is ontstaan uit een enthousiast groepje Honda CBR rijders. Het is best een hecht groepje maar nieuwkomers zijn zeker welkom. Stel je dus voor met een foto van je zelf en...
  4. SnowFreak

    -=MF Honda CBR topic --> Part XVI=-

    :] Welkom bij het MF Honda CBRtopic :] Het is al weer het 16e MF Honda CBRclub topic Dit is een gezellig klets topic wat is ontstaan uit een enthousiast groepje Honda CBR rijders. Het is best een hecht groepje maar nieuwkomers zijn zeker welkom. Stel je dus voor met een foto van je zelf en...
  5. SnowFreak

    -=MF Honda CBRtopic --> Part XI=-

    :] Welkom bij het MF Honda CBRtopic :] Het is al weer het 11e MF Honda CBRclub topic Dit is een gezellig klets topic wat is ontstaan uit een enthousiast groepje Honda CBR rijders. Het is best een echt groepje maar nieuwkomers zijn zker welkom. Stel je dus voor met een foto van je zelf en je...
  6. SnowFreak

    -=MF Honda CBRtopic -> part X=-

    :] Welkom in het MF Honda CBR Club topic! :] Het is al weer het 10e MF Honda CBRclub topic :] MF CBRclub meeting 7 aug :] We verzamelen bij 'De Lucht' Zaltbommel. Aan welke kant van de snelweg is nog niet bekend. Dit is afhankelijk van de te volgen route. Tijd verzamelen : ?? uur Wie...
  7. SnowFreak

    -=MF Honda CBRclub -> Part VIII=-

    :] Welkom in het MF Honda CBR Club topic! :] Dit topic is ontstaan uit de Wereldrecordpoging Langste Stoet CBR’s op 12 juni 2004 georganiseerd door de Honda CBR Club Holland. Dit topic heeft verder helemaal niets te maken met de CBR Club Nederland. Er wordt hier meer gelult over de zin en...
  8. SnowFreak

    -=MF Honda CBRclub.nl --> part VI =-

    Welkom in het MF Honda CBR Club 'Part VI' topic! Dit topic is ontstaan uit de Wereldrecordpoging Langste Stoet CBR’s op 12 juni 2004 georganiseerd door de Honda CBR Club Holland. Dit topic heeft verder helemaal niets te maken met de CBR Club Nederland. Er wordt hier meer gelult over de zin en...
  9. SnowFreak

    Gezocht Dames Helm

    Gezocht Dames integraal helm maat M 55/56. Als je er een hebt en je wil er vanaf, of je kent iemand die haar helm wil verkopen dan hoor ik het graag. *D
  10. SnowFreak

    'Detectorverklikker politie illegaal'

    'Detectorverklikker politie illegaal' Uitgegeven: 30 september 2004 08:08 AMSTERDAM - De nieuwe radardetector-detector (rdd) van de politie, die verboden radardetectoren in auto's opmerkt, mag niet worden gebruikt. Advocaat Hans Anker heeft woensdag de Voedsel en Waren Autoriteit gevraagd...
  11. SnowFreak

    Verkoop topics voor Nieuwelingen

    Het zal vast eerder ter sprake zijn geweest. Er zijn heel wat nieuwelingen op MF die zich slechts aanmmelden om hun producten aan te bieden. Mij lijkt dit voorbij te gaan aan het doel van het motor-forum, waarbij er motoren onderelkaar worden verkocht. Wat vinden jullie ?? Even een polletje--->
  12. SnowFreak

    Hellingshoek en verzitten

    Ik had gisteren een leuke discussie over het bochtentechniek. Het onderwerp lijkt mij hier wel op zijn plaats aangezien jullie allemaal 'sportieve' rijders zijn. De kwestie is "Waarom gaat een motorrijder verzitten in de bocht?" Mijn visie is (met mijn beperkte kennis van motorrijden en...
  13. SnowFreak

    Verkooptopics sluiten door topicstarter?

    Ik kijk regelmatig in het 'gezocht en gevonden' topic en kom regelmatig verkoop topics tegen waarvan het product al heel lang geleden is verkocht. Nu snap ik dat je als Mods niet zelf steeds al die topics kan sluiten met een slotje, dat is wel veel saai werk. Is het daarom niet een idee om de...
  14. SnowFreak

    Wat is dit....

    Zie plaatje hieronder :X ging bij mij een beetje fout. Wat vinden jullie ervan...? |( |( ;( :r Het is niet de bedoeling van Snow de eigenaar voor de kop te stoten |( maar dit exemplaar vraagt om bekeken te worden toch }) Bijlage: foto.php3.htm
  15. SnowFreak

    verzoek voor Poll resetten

    Beste Mods, Zouden jullie de poll willen resetten, zodat er opnieuw kan worden gestemd En als het niet teveel gevraagd is deze foto in de eerste post ergens tussenin willen plaatsen? Hartstikke bedankt. Als het teveel werk is laat maar zitten. :} :} Alsvast bedankt
  16. SnowFreak

    Aanpassen Topic titel

    Beste Modjes, De wereldrecord poging van Honda CBRclub.nl is voorbij. We willen dit topic wel blijven benutten. Zouden jullie de topictitel willen aanpassen naar ==> MF Honda CBRclub.nl link Bedankt :}
  17. SnowFreak

    Wie is de MF'er in de Sp!ts ?!?

    ok was te laat B| SLOTJE
  18. SnowFreak

    foutje hoop ik??

    Hallo Mods.... Ik klikte op de link in deze post en kom dan in mijn eigen profiel. :? hoe kan dat? zo kan iedereen alles van mij wijzigen :( Kun je dat snel aanpassen? Thanks SnowFreak
  19. SnowFreak

    foto's ongeval

    Modjes Zouden jullie alle foto's die in topic spinder staan willen verwijderen. de foto's beginnen op pagina 16 meen ik. Door sommige wordt dit als provocerend gezien. Aangezien ik een van de betrokkenen was bij het ongeval en niet wil dat er een rel ontstaat of er iemand nadeel van heeft...
  20. SnowFreak

    Wie rijdt er mee, van de UvT..?

    Naar aanleiding van het topic: studenten op de motor en andere. Naast Viccie en ikzelf zijn er zeker nog meer MF'ers die op de UvT studeren. Laat iets van je horen in dit topic. Dan is het misschien wel leuk om eens op een lekker warme dag wat te gaan sturen in die omgeving. :] UPDATE...
  21. SnowFreak

    Flierefluiter..

    Dat ik het naar mijn zin heb op de motor zal niemand hier verbazen, maar dat de motor gaat fluiten om het plezier te delen wist ik niet. Even serieus, als ik rond de 60 kmh rijdt hoor een ik een fluitend geluid. Het lijkt van de voorkant te komen. Het lijkt erop dat iets meeresoneerd. Als ik...
  22. SnowFreak

    Vught...

    Ik heb gemerkt dat er nogal wat MF'ers zijn in Den Bosch en omgeving, meer dan ik zie rijden. Ik heb er nog maar weinig gespot zoals dat hier in MF taal heet. Het topic wordt nu steeds vaker bezocht en door steeds meer verschillende personen hier uit de omgeving. De kop is eraf, afgelopen...
  23. SnowFreak

    Opgevraagde foto Flitsers

    Naar aanleiding van dit artikel op MotorFreaks.nl vraag ik me af of ik wel op de juiste manier ben geflitst. :X Ik weet dat het nu een beetje achteraf gelul is, maar in het artikel staat dat de auto (motor ook denk ik) in het rechter gedeelte van de foto afgebeeld dient te zijn. Ik heb helaas...
  24. SnowFreak

    TopicTitel

    Beste Mods....zou iemand van jullie de topictitel willen aanpassen. WereldRecord poging CBR.nl ==> WereldRecord poging Honda CBRclub.nl Dank jullie hartelijk :]
  25. SnowFreak

    Mega-meeting vertrek vanuit welk gat dan ook

    Waar je ook vandaan komt en hoelaat je ook wil vertrekken... Je kan altijd allemaal meerijden vanuit Veenendaal naar Amersfoort :9 :+ Vertrek Veenendaal +/- 13.30 uur Volg Redline Rider met zijn Megafoon }) wie weet waar je uitkomt. :+ Meld je aan!!!! Er komen steeds meer links met...
Terug
Bovenaan Onderaan