Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: grigio
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. G

    Fonkelnieuwe helm HJC RPHA-ST ivm verkeerde maat 250,-

    Helaas verkeerd gekeken (online) en verpakking al weggegooid voordat ik ging passen. Bleek de grootste schaal gekocht te hebben ( XL-XXL) terwijl ik M heb. Shit happens. Mocht de helm je bevallen hij is dus nooit gebruikt en komt met helmtas, 1 extra vizier en de originele boekjes.Prijs...
  2. G

    3 dagen Brno ter overname voor weinig

    Donderdag 30-7, vrijdag 31-7, zaterdag 1-8 renntraining en endurance op zaterdag als je wilt. t.w.v. 520,- euro Ivm omstandigheden verhinderd. Biedingen vanaf 100 euro. Voor info kijk op de site van speer racing en bedenk dat Brno in het duits "brunn"is.
  3. G

    Circuitdag MSL ASSEN 11 juni groep 3 te koop 150,-

    Voor de snelle beslisser. Weersverwachting is goed. Nivo 3 = gevorderde circuitrijder maar niet de snelste groep. Ik kan zelf niet ivm defect aan motor. Wie wil hem overnemen? Grt
  4. G

    21 juni endurance toeren voor KIKA

    even een oproepje.. Op vrijdag 21 juni, de langste dag van het jaar, organisert de aprilia club alweer voor de 10e maal de Rubberbutt Ride. Een endurance toertocht van 1000 km op 1 dag verreden over voornamelijk binnendoor wegen. Er is een alternatieve route van 660 als je onderweg denkt het...
  5. G

    Racen tegen kanker, sponsortoer 500-750-1000km

    Voor de 9e keer alweer organiseert de Aprilia Club op 22 juni a.s. weer de "Rubberbutt" , een endurance toertocht van maximaal 1000km binnendoor op 1 dag. Shortcuts van 500 en 750 km aanwezig Rit staat open voor alle merken, meer info vind je hier :
  6. G

    Te koop Bagster hoes en tas Triumph Speed triple 2005-2011

    Omdat ik vorig jaar mijn speed heb ingeruild heb ik nu over: 1. tankhoes van leer (of nepleer?) kleur zwart 1. bagster tanktas die je hierop klikt model A4 (handig ivm kaarten) leer De tanktas heeft een extra compartiment met daarin een regenhoes en een klein compartiment tbv bijv. een...
  7. G

    17 juni Endurance Toertocht voor het goede Doel

    Beste Motorvrienden, De Aprilia Riders association nodigt je samen met je clubleden uit om deel te nemen aan de 9e : RubberButt Ride, zeg maar de "IRON BUTT" van de Lage landen. Al vanaf 2004 organiseert de Aprilia Riders Association deze endurance toertocht waarbij 500 tot 1000KM op 1...
  8. G

    gebruikte race overall 100 euro

    Leuk voor de beginnende circuitrijder. Wel de veiligheid van een one-piece maar niet gelijk de kosten! LOOKWELL one-piece suit grys/zwart kleine speed hump nooit mee gevallen mt 54-56 Ben zelf 190/95
  9. G

    Triumph Bonneville 2006

    Keurig nette Bonnie met slechts 3600km. Motor is customized met o.a. rem/schakelset, aangepaste vering, stuurdemper, megaton uitlaten. Leuke motor, betrouwbare techniek, echte aandachtstrekker 5500,--
  10. G

    circuitdag assen te koop 11 juni

    Organisatie: Motorsportschool Holland Groep: vrijrijden : snel Kost: 180 euro Zit een beetje krap in mijn agenda dus als er iemand interesse heeft is deze dag te koop!
  11. G

    te koop circuitdag assen 11 juni

    Organisatie: Motorsportschool Holland Groep: vrijrijden : snel Kost: 180 euro Zit een beetje krap in mijn agenda dus als er iemand interesse heeft is deze dag te koop!
  12. G

    Circuitdag Assen 25 mei vrijrijden snelle groep

    Helaas ga ik het niet redden die dag dus voor de snelle beslisser is deze dag beschikbaar voor 150 euro's
  13. G

    circuitdag assen 14 april a.s

    snelle groep mooie voorbereiding op zac race van 15 april! 185,-- samen met zac inschrijving 15/4 is ook mogelijk dan maak ik een mooie prijs
  14. G

    20 juni endurance toerrit voor KIKA

    Voor alle liefhebbers die een "sportief toeristisch tempo" en een flinke bult KM niet uit de weg gaan is er op 20 juni de mogelijkheid om deel te nemen aan de 5e versie van de "Rubber Butt Ride" . Deze tocht van 500- 750 of 1000km over binnenwegen wordt verreden vanuit heerlen en vind plaats...
  15. G

    SPA francorchamps 13-14 augustus 2 circuitdagen

    Organisatie: Prospeed 13 en 14 augustus 2007 soort evenement: Perfection (vrij rijden) deelname in: Fast Group kosten: totaal (voor 2 dagen) EUR 343 transponderhuur 20 snelle prijs 350,-- voor 2 dagen op het mooiste circuit van europa! Open dempers...
  16. G

    Mega Monster Toertocht 22 juni . Rubberbutt 2007

    RubberButt 2007 22 juni 2007 Endurance Toer voor KiKa 1000 – 750 – 500 KM Na een succesvolle kick-off in 2004 en een verdubbeling van het aantal deelnemers in 2005 en 2006 bieden we dit jaar wederom een minivakantie op 1 dag aan!. Ben je een ervaren motorrijder en ga je voor de 1000km...
  17. G

    25 augustus Monster Endurance Toer Duitsland

    Oftewel de "Rubber Butt Ride 2006" ;) want zo voelt je achterste na deze dag! Als de MF Megatour ca 400km/ dag is en de Freak Rally (MMC) 500km moet je deze toertocht dan de superfreak rally noemen? of de Mega Megatour? De echte die-hards rijden 1000km op 1 dag voornamelijk over bochtige...
  18. G

    YAMAHA XJ-600S diversion te koop

    Van dame: keurige nette diversion. Makkelijke motor ideaal voor heropstappers of beginnende motorrijders. De Motor is dealeronderhouden, heeft 46000km gedraaid en heeft net een nieuwe accu. De banden alsmede de ketting/tandwielen zijn vorig jaar vernieuwd en hebben nog pas ca 1000km gehad...
  19. G

    Circuitdag assen 10 april

    Heb je toevallig geboekt voor deze dag maar komt het niet uit of heb je toch de bibbers ..........geen nood! :+ Ik neem de reservering graag over!!! :Y :Y gewoon voor de volle mep dus geen kinderachtig afdingen ofzo........ O-) Laat het effe weten hier, thx 8-)
  20. G

    SAM >700 Italia a Zandvoort 1-2 juli

    Mochten er hier nog rijders rondhangen die geinteresseerd zijn om op deze dagen mee te doen aan een race tijdens het "italia a zandvoort" evenement meldt je dan even. Vanuit de aprilia club wordt getracht deze race vorm te geven maar een 20-30 rijders zijn er wel nodig Oja.... het moet wel...
  21. G

    assen 10 april circuitdag

    Als er nog iemand van zijn inschrijving die dag af wil dan neem ik hem graag over voor de gewone prijs ( 165 ero) stuur ff mailtje naar rob@randstadwonen.nl 8-) thanx :Y
  22. G

    tuono meeting 20 juli

    Voor alle liefhebbers van dt ultieme funbeest: Verzamelen om 2000 uur in Eemnes, bakkie doen Voor de liefhebbers is er daarna voldoende gelegenheid even de knee-en te schrapen op een binnendoortje richting maarssen......... zijn er hier tuono fans?
  23. G

    Aprilia toertocht

    Inmiddels een groepje van ca 20 aprilia's die vrijdag 20/8 de ardennen/eiffel onveilig gaan maken, maar we willen meer! indeling in groepen 4-6 rijders op snelheid. BBQ einde rit. droog weer besteld. voor info kijk op www.aprilia.nl onder "Rubber Butt" *D
  24. G

    20 augustus monstertoertocht!!! Rubber Butt

    De Aprilia Riders Association nodigt u uit! Een monster toertocht over 900 km? Zo opgezet dat ook een gemiddelde motorrijder hem kan volbrengen?? Een tocht die alle regen van de afgelopen maanden in 1 keer doet vergeten! Een tocht onder de naam Rubber Butt want zo zal het voelen bij de finish...
  25. G

    weer een italiaan erbij! nieuwnieuwnieuw

    Hoi, ben brandnieuw hier en heb nog geen idee maar heb me bij deze maar ff gemeld. liefhebber van italiaanse vormen en daarom ook een RSV! ciao!
Terug
Bovenaan Onderaan