Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: ctheeuwen
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. C

    Gezocht: Racekuip r6 '06 en kuipframe, velgen

    Het seizoen is bijna afgelopen, dus zullen er waarschijnlijk mensen van hun spullen af willen. Ik ben nog opzoek naar: 1 of 2 z.g.a.n. kuipsets compleet met tankcover. r6 2006 1 of 2 kuipframe's voor aan de voorkant incl montagemogelijkheid voor ori dash. 1 set velgen voor r6 '06...
  2. C

    Castrol SRF

    Zijn er mensen die interesse hebben in Castrol SRF race remvloeistof. Ik heb nog wat flessen liggen. 50 euro per liter. Nieuw, niet aangebroken. De beste remvloeistof volgens mijn opinie!! Laat maar horen of en hoeveel je nodig hebt, ctheeuwen apestaartje hotmail.com
  3. C

    Castrol SRF

    Zijn er mensen die interesse hebben in Castrol SRF race remvloeistof. Ik heb nog wat flessen liggen. 50 euro per liter. Nieuw, niet aangebroken. De beste remvloeistof volgens mijn opinie!! Laat maar horen of en hoeveel je nodig hebt, ctheeuwen apestaartje hotmail.com
  4. C

    Nieuw

    Ha knakkers en knakkerinnen. Bij deze heb ik me eens aangemeld. Heb mn rijbewijsje een jaar of 5 geleden gehaald. Na verschillende motoren te hebben bereden en verschillende ziekenhuizen te hebben bezocht, heb ik me sinds dit jaar toegelegd op het circuitrijden. Motorhistorie...
Terug
Bovenaan Onderaan