Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Seven of Nine

    Het Honda CBR topic deeltje 83 "de zoektocht is begonnen"..

    nieuwelingen: eerst inlezen en inleven! B| De voorgaande topics: MF Honda CBRclub.nl ==> SnowFreak MF Honda CBRclub.nl -> part deux! ==> Biker-Mouse MF Honda CBRclub.nl -> part three !!! ==> The Mailman MF Honda CBRclub.nl -> part IV! ==> -]UtoPisT[- -=MF Honda CBRclub -> part...
  2. Seven of Nine

    Het Honda CBR topic deel 80 "Easter Bunny doe maar wiebelen"

    nieuwelingen: eerst inlezen en inleven! B| De voorgaande topics: MF Honda CBRclub.nl ==> SnowFreak MF Honda CBRclub.nl -> part deux! ==> Biker-Mouse MF Honda CBRclub.nl -> part three !!! ==> The Mailman MF Honda CBRclub.nl -> part IV! ==> -]UtoPisT[- -=MF Honda CBRclub -> part...
  3. Seven of Nine

    Het Honda CBR Topic "Nieuwe tijden, nieuwe kansen" (69)

    SNERTMEET 12 JANUARI ......... :Y *O* tijd: ergens tussen 10.00 en 23.00 17.00 uur ofsowww *O* *O* *O* De voorgaande topics: MF Honda CBRclub.nl ==> SnowFreak MF Honda CBRclub.nl -> part deux! ==> Biker-Mouse MF Honda CBRclub.nl -> part three !!! ==> The...
  4. Seven of Nine

    Het Honda CBR Topic deeltje LXII "Vergeten editie" ....

    *O* *O* *O* De voorgaande topics: MF Honda CBRclub.nl ==> SnowFreak MF Honda CBRclub.nl -> part deux! ==> Biker-Mouse MF Honda CBRclub.nl -> part three !!! ==> The Mailman MF Honda CBRclub.nl -> part IV! ==> -]UtoPisT[- -=MF Honda CBRclub -> part V=- ==> UPP-Racing -=MF...
  5. Seven of Nine

    Het Honda CBR topic deeltje LX "Hoezo Eigenwijs" ......

    *O* *O* *O* De voorgaande topics: MF Honda CBRclub.nl ==> SnowFreak MF Honda CBRclub.nl -> part deux! ==> Biker-Mouse MF Honda CBRclub.nl -> part three !!! ==> The Mailman MF Honda CBRclub.nl -> part IV! ==> -]UtoPisT[- -=MF Honda CBRclub -> part V=- ==> UPP-Racing -=MF...
  6. Seven of Nine

    Het Honda CBR topic deeltje LVII "The Day After"

    *O* *O* *O* De day after the BBQ .............. De voorgaande topics: MF Honda CBRclub.nl ==> SnowFreak MF Honda CBRclub.nl -> part deux! ==> Biker-Mouse MF Honda CBRclub.nl -> part three !!! ==> The Mailman MF Honda CBRclub.nl -> part IV! ==> -]UtoPisT[- -=MF Honda...
  7. Seven of Nine

    Het HONDA CBR Topic - deeltje LIV - "Het gaat nergens over"

    *O* *O* *O* BV: inlez(v)en of opzouten! anders whoeping! (Uitleg) }) En dan het volgende evenement: En dit keer in het verre oosten des lands, bij Bouw en blub achter het huis, past net op ons postzegeltje :+ Wie komen er allemaal: - MissNitro (alias Bianca...ik...
  8. Seven of Nine

    Het Honda CBR Topic XXXX "Seven naar het hoogste punt"

    Eerst hem eraf kicken }) en dan "Seven op het hoogste punt" Zodra ik boven ben zal ik even zwaaien naar jullie....... :W :W :W :W *O* BV: inlezen of opzouten! anders whoeping! (Uitleg) }) De voorgaande topics: MF Honda CBRclub.nl ==> SnowFreak MF Honda...
  9. Seven of Nine

    Het Honda CBR Topic "Seven naar het hoogste punt"

    Eerst hem eraf kicken }) en dan "Seven op het hoogste punt" Zodra ik boven ben zal ik even zwaaien naar jullie....... :W :W :W :W *O* BV: inlezen of opzouten! anders whoeping! (Uitleg) }) De voorgaande topics: MF Honda CBRclub.nl ==> SnowFreak MF Honda...
  10. Seven of Nine

    Het Honda CBR topic XXXVIII "The Mailman Always Rings Twice"

    *O* BV: inlezen of opzouten! anders whoeping! (Uitleg) }) De voorgaande topics: MF Honda CBRclub.nl ==> SnowFreak MF Honda CBRclub.nl -> part deux! ==> Biker-Mouse MF Honda CBRclub.nl -> part three !!! ==> The Mailman MF Honda CBRclub.nl -> part IV! ==> -]UtoPisT[- -=MF...
  11. Seven of Nine

    Het Honda CBR topic XXXVII..Zitten je t..ten leuk vandaag

    *O* BV: inlezen of opzouten! anders whoeping! (Uitleg) }) De voorgaande topics: MF Honda CBRclub.nl ==> SnowFreak MF Honda CBRclub.nl -> part deux! ==> Biker-Mouse MF Honda CBRclub.nl -> part three !!! ==> The Mailman MF Honda CBRclub.nl -> part IV! ==> -]UtoPisT[- -=MF...
  12. Seven of Nine

    BMW K1100LT comfort zadel 75 Euro

    Zijkanten licht beschadigd. Verder normale gebruikssporen. gepost door Giz]
  13. Seven of Nine

    diverse oliefilters + luchtfilter

    Ik heb nog nieuw en ongebruikt in de verpakking liggen: 1 Oliefilter voor CB350/400/500/550/650/750/900/1000/1100, GL1000/1100/1200,CBX 1 Oliefilter voor een VFR400R NC24 1 Oliefilter voor CBR600F3 1 luchtfilter CBR600F3 Af te halen in Almere. Doe eens een bod....
  14. Seven of Nine

    Gericke gevoerde winteroverall izgst. 50 euro

    Wij hebben nog een dikke gevoerde winteroverall over. Het is een Textiel overall met PU en gewatteerde Alu voering. Maat is M, voor mensen van rond 1.78 mtr. Omvang niet zo belangrijk, pak valt ruim, een gewone broek oid kan er gewoon onder gedragen worden. De overall ademt niet en is 100%...
  15. Seven of Nine

    Onderhoud K1100LT, versnellingsbak en cardan

    Ik krijg langzaamaan na 130 dkm het gevoel dat de cardan en bak wat aandacht nodig hebben, waarbij de cardan het eerst aan de beurt zal moeten, deze ratelt nogal bij optrekken, voorral bij lage toerentallen + koppel. Mijn vraag: wie heeft er al eens een cardan gereviseerd van dit type fiets ('92...
  16. Seven of Nine

    iemand ervaring met de Jong van bmwmotor.nl?

    Zoals de titel al zegt, iemand persoonlijke ervaring met dhr. De Jong van http://www.bmwmotor.nl/? ik vond hem wel geschikt als persoonzijnde zo op het eerste oog, maar heb geen daadwerkelijke koop ervaring met hem. Graag jullie eventuele eravringen. [gepost door Giz]
  17. Seven of Nine

    Blond zijn en lief lachen kan helpen

    Vanavond op weg naar huis beetje laat dus wilde snel naar huis. Rij vanaf het Amstelstation naar de A9 en heb zonder dat ik er erg in heb redelijk het gas erop. Totdat ik op een gegeven moment naar rechts wil en er een zwarte polo naast me het gas erop blijft houden, ik laat me terugzakken om...
  18. Seven of Nine

    Motorsale 2005 Rosmalen 11,12,13 November

    Misschien dubbel maar post hem toch maar ff. www.motorsale.nl
  19. Seven of Nine

    Maxxis of Michelin Pilot Road banden

    Ik ben ondertussen toe aan nieuwe banden, nou had de lokale dealer hier Maxxis banden liggen en adviseerde deze ook boven de Michelin Pilot Road (in een laatste banden test stonden ze ook boven Michelin) Nu kan ik alleen nergens die test vinden. Ik weet dat Maxxis banden veel in de kart gebruikt...
  20. Seven of Nine

    Service bestaat nog bij dealers

    Het begon al bij de aankoop van me motor bij de dealer, het was een mondelinge afspraak hoefde niks te tekenen, en ik zou hem 14 mei 2004 ophalen. Op zich al raar, waar kan je tegenwoordig nog je motor kopen zonder je handtekening te zetten of enige vorm van aanbetaling! Maar goed zo gezegd zo...
  21. Seven of Nine

    :]ook nieuw:]

    Hallo mf's Even voorstellen ben sinds 1,5 jaar in het bezit van mijn motorrijbewijs. Helaas gelijk in de eerste maand een zeer ernstig ongeluk gehad en toen 9 maanden niet meer gereden. Ben voorzichtig begonnen met rijden en ben ondertussen weer helemaal verslaafd geraakt. Hoop hier leuke...
Terug
Bovenaan Onderaan