Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Whizkid_RaiLmAn

    Harley Davidson ShovelHead '72

    Harley Davidson Shovelhead uit 1972 Geinporteerd uit Canada destijd. Weinig km's gelopen (zie teller voor de mijlen-stand) Motor is in goede staat, moet alleen weg omdat hij in de weg staat :] Vraagprijs: €3000,-
  2. Whizkid_RaiLmAn

    [GEZ] Honda CBR 600 RR '03/'04

    Ben opzoek naar een zwarte Honda CBR 600 RR. Heb de mijne helaas naar de mallemoer gereden, vandaar opzoek naar een andere. Km's stand is niet zo heel belangrijk, hoewel een jonge(re) fiets wel het prettigste is...
  3. Whizkid_RaiLmAn

    Krom frame na meting..

    Hey ya'll, Heb al eerder een topic geopend over een nieuw frame voor mijn Aprilia RS 250 bj.1995, enkel was het toen weten wat de wielbasis moest zijn. Ik kom nu dus na een meeting uit op 1315 mm terwijl de basis 1370 moet zijn. Er zit wel een nieuwe set tandwielen en een ketting om, dus daar...
  4. Whizkid_RaiLmAn

    Ketting + Tandwielenset voor een Rs 250

    Hey ya'll :] ... Kheb wel gezocht nog, maar kon niets vinden. Mijn Rs 250 is aan een nieuwe set tandwielen en ketting toe. En best wel hard ook nog |( Nu is mijn vraag, is er iemand die weet waar ik die onderdelen vandaan kan halen voor niet te veel en toch redelijke kwaliteit? En die ze...
  5. Whizkid_RaiLmAn

    Wielbasis Aprilia RS 250 bj. 1995

    Hey ya'll Het volgende probleem (jah, het zal eens niet ;) ): Ik heb thuis een schade Aprilia RS 250 bj.1995 (het oude model dus) staan, die wil ik weer rijden hebben zoals ie was enzow. Motor was betrokken bij een ongeval, wat een voorwaarste klap geweest was. Inmiddels zijn er nieuw...
Terug
Bovenaan Onderaan