Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: smoelwerkje
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S

    Yamaha fj600 voor bochten/uitlaatset

    Hallo, Heeft iemand nog voorbochten/uitlaatset voor een xj600 voor niet al te veel geld? Alvast bedankt. Groeten, :W
  2. S

    500 euro challenge GPZ500 '87

    Hallo allemaal :W Na een tijdje zoeken, met o.a. hulp van Borisz heb ik ondanks een geschikte 500 euro challenge motor gekocht: een Kawasaki Gpz500 uit '87. Hiervoor dank aan Arend. Aankoopbedrag: 400 euro Extra sleutel budget: 50 euro Met deze aankoop heb ik nog een sleutelbudget...
  3. S

    Yamaha Xt600e achterremklauw+reservoir

    Ik ben op zoek naar een achterremklauw en remvloeistofreservoir voor een Yamaha xt600e '95. Heb je deze te koop of heb je een link een verkoper pm of mail naar: smoelwerkje@gmail.com
  4. S

    cmx250 bob

    hallo MF sinds november heb ik een cmx250 '86. t is een leuk motortje zoals t is maar ik wil er toch graag wat anders van maken. meer een soort bobber met een grotere tank (standaard maar 8l) en een kort zadel. heeft iemand nog tips? adressen voor onderdelen etc. in de buurt van groningen
  5. S

    welke garmin kan onroute draaien

    ik ben nu al een tijdje aan t kijken naar een (betaalbaar) navigatie systeem die onroute kan draaien. weet iemand welk autonavigatie van garmin onroute kan draaien. :? want die speciale motornavigatie is mij toch echt te duur.
  6. S

    honda line-up 2012

    honda laat in milaan haar nieuwe motoren zien waaronder: een nieuwe allroad die met r1200gs moet concurreren een CBR1000RR, Goldwing, VRF1200F maar wat er voor mij uitsprong de NC700X cross-over en de NC700S naked op basis van het nieuwe 670 cc 2cil. motorblok, gebouwd op koppel en...
  7. S

    riderscan spiegel

    ik kwam laatst op internet dit tegen RiderScan Motorcycle Scooter Blind Spot Safety Mirror | Hunter Create Ltd : HunterCreate Ltd een parabolische spiegel met bijna 180 graden beeld :o weet iemand of dit ook in nederland verkrijgbaar is?? en wat vinden jullie ervan??
Terug
Bovenaan Onderaan