Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Motor_Lover
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Motor_Lover

    TKA: 175mm vented shock sock

    Nieuwe shock sock van Traxxion. Vaste prijs - 25 euro. Past op veren tot 175mm lang.
  2. Motor_Lover

    Dane Strandby Textiel Broek Zwart Maat 50

    Te koop aangeboden een topkwaliteit Dane Strandby broek. Broek verkeerd letterlijk in ZGAN staat daar ik deze slechts een aantal keer aan heb gehad tijdens wat korte ritjes in de omgeving. Maat: 50 Lengte: 107-108 cm Taille: Instelbaar, maar max 88cm (zelf ben ik 79cm) Specs: zomerbroek met...
  3. Motor_Lover

    Honda Hawk GT 650 onderdelen

    Heb nog wat RC31 onderdeeltjes liggen: Helmet Holder sticker: €4 Reflectoren voor: €25 Witte plastic beschermers: €12 Rubber Banjo kapje achter: €4 Middenbok rubber/stopper: €3 Achterkap stickers (exacte kopie): €4 per stuk Banjo bouten: €2 Voorvork pinch bolts: €4 Vorkpoot stop rings: €4...
  4. Motor_Lover

    Cycle World magazine 13 stuks '13 - '14

    Beste forum leden, Hierbij bied ik te koop aan 13 Cycle World bladen. Te koop per stuk of in 1 koop, tegen een leuk bod. Het gaat om de volgende uitgaven: 2010: Nov 2013: Jan Mrt Apr Mei Juni Juli Aug Sep Nov Dec 2014: Jan Feb
  5. Motor_Lover

    TomTom Via 4en42 z1230 USA kaart

    Verkocht
  6. Motor_Lover

    IXS Integraalhelm maat S Pinlock & geïntegreerd zonnevizier

    Te Koop: ZGAN IXS HX 570 Integraalhelm maat S 55-56cm Slechts een aantal keer gebruikt tijdens relatief korte ritten (<1uur want heb rugklachten en na 1 uur heb ik het meestal wel gezien). Werkelijk ZGAN - ook van binnen (ruikt ook nog gewoon nieuw dus hoeft niet gewassen te worden (mag...
  7. Motor_Lover

    Te Koop: CTEK XS 0.8 volautomatische acculader - ZGAN

    Zoals de titel al zegt: CTEK volautomatische druppellader. Aansluiten en geen omkijken meer naar. Wekt dode accu's weer tot leven. Mag weg omdat ik kort na aanschaf ben overgestapt op een lithium accu (eerst Ballistic, nu Shorai) en dit bevalt erg goed. Oplader ligt sindsdien in de kast en dat...
  8. Motor_Lover

    TK: Honda Hawk GT650 OEM Achtertandwiel (44T)

    NOS OEM achtertandwiel voor de Hawk GT 650. Vraagprijs €60 + verzendkosten
  9. Motor_Lover

    "Streetfighter" forum naam aanpassing?

    9 van de 10 motoren zijn geen streetfighters. En die subtitel _O- "Opgeleukte crash motoren" Heb hier nog nooit een opgeleukte crash motor gezien. Waarom niet gewoon "projecten"?
  10. Motor_Lover

    Dainese ''Gripping'' T-shirt maat M

    *Verkocht*
  11. Motor_Lover

    CBR600F2 PC25 1994 cartridge voorvork met uitgaande demping

    Zeer nette set. Vraagprijs €125,- excl. verzenden.
  12. Motor_Lover

    Kleine zolderopruiming (bar end spiegels, knippers, etc.)

    Hallo mede forum'ers, Heb nog wat spulletjes liggen die voor weinig weg mogen: CBR400RR/NC35/NC30/CBR600F3/etc. Remschijf. Kan nog even vooruit. €17,- incl. verzenden CBR600F2/F3/Hawk GT vooras met moer. €9,- incl. verzenden
  13. Motor_Lover

    TK: Chrome spiegelset Suzuki Bandit Gladius

    Nog een pic
  14. Motor_Lover

    TK: Ballistic Evo2 8 Cell Lithium accu

    *VERKOCHT* Besteld maar nooit gebruikt. Zie link voor meer info en specs: 2004-2012 Yamaha YFZ450X YFZ450-X YFZ-450X Ballistic EVO2 8 Cell ATV Battery NEW | eBay Mag weg voor €95,-
  15. Motor_Lover

    TK: Titanium slip on demper

    VERKOCHT
  16. Motor_Lover

    CBR400RR NC29 vorkpoten

    ***Verkocht*** Nette en schone staat. Keerringen en stofkappen zijn aan vervanging toe. Geen roest/pitting, wel wat corrosie op onderpoten.
  17. Motor_Lover

    Voorvelg CBR400RR VFR400 900RR CBR600F3

    *VERKOCHT* TK voorvelg van een CBR400RR NC29. Past ook op (o.a.) een VFR400/NC30, NC35, CBR900RR, en CBR600F3. Staat in originele lak. Lichte beschadiging velgrand (zie foto). Lager afstandsbus zit erbij evenals remschijfboutjes voor een kant (6). *VERKOCHT*
  18. Motor_Lover

    NC30/NC35/MC28 achtervelg

    Beste forum'ers, Voor een project ben ik op zoek naar een VFR400, RVF400 of NSR250 achtervelg. Wie ó wie kan mij helpen?!
  19. Motor_Lover

    Hawk/NTV spatbord origineel metallic zwart in topstaat €55

    ***VERKOCHT*** T.K.A. een Honda Hawk/NTV oem spatbord in de originele metallic zwarte kleur. Vraagprijs €55,- Vriendelijke groet, Remy
  20. Motor_Lover

    41mm aluminium clip ons zwart geanodiseerd

    Dag MF'ers, TKA een set gebruikte alu 41mm clip ons in de kleur zwart geanodiseerd. Heb ze maar ongeveer een weekje gemonteerd gehad omdat ik (toch) heb besloten voor een superbike stuurtje te gaan. Ondanks de korte gebruiksperiode hebben de helften gebruikssporen (niet meer zichtbaar na...
Terug
Bovenaan Onderaan