Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Ice_Princess

    Fijne beginnersmotor te koop, CBR600F 1998

    Hierbij te koop, mijn Honda CBR600F(3) uit 1998. Motor is technisch en motorisch in topstaat: - KM stand ongeveer 57.000km - Beurt gehad in juli met daarbij nieuwe bougies, nieuw K&N luchtfilter, nieuwe olie en filter, synchronisatie van carbs - Nieuwe remblokken (SBK) in juni gemonteerd...
  2. Ice_Princess

    o.a. Topkuip, voorspatbord en inspectieluikjes CBR600 F3

    Wegens een ongelukje ben ik nu op zoek naar de volgende onderdelen voor mijn CBR600 F3 (PC31) uit 1998: - topkuip (zonder koplampunit) in grijs met oranje stickers - voorspatbordje zwart - inspectieluikjes in zwart/oranje - dynamodeksel - kappen links- en rechtsachter in zwart met...
  3. Ice_Princess

    Nette Honda 1100 XX Blackbird

    Voor een vriend van mij zet ik wegens de aankoop van een circuitmotor, deze knappe Blackbird te koop Motor: Honda CBR 1100 Super Blackbird Bouwjaar: 1999 KM Stand: 47.500 km Mankeert helemaal niets aan en is optisch in goede staat. Het is werkelijk een heerlijke motor voor zowel touren...
  4. Ice_Princess

    Ice_Princess stelt zich voor

    Goedemiddag allemaal, Na al een tijdje rondgekeken te hebben op dit forum, heb ik me toch maar besloten aan te melden. Facts: - Naam: Angéla - Leeftijd: 23 lentes jong - Wonen: in Heemskerk - Werk: bij een wielenimporteur in Mijdrecht - Rijbewijs: 5 jaar in bezit van B-rijbewijs...
Terug
Bovenaan Onderaan