Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Sjaakafhaak
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Sjaakafhaak

    Mei 2018 Zwarte Woud & Vogezen

    Goedemiddag MF’ers, Eind mei vertrekken wij met z’n 4en voor een midweek naar het Zwarte Woud, met het centraal gelegen Hausach als verblijfplaats willen wij ook de Vogezen aandoen. In mijn zoektocht naar de beste en mooiste stuurwegen van de Vogezen en het Zwarte Woud ben ik na een...
  2. Sjaakafhaak

    Hulp bij weekendje Eifel

    Beste MF'ers Na diverse keren in Luxemburg, Belgische Ardennen en Sauerland te hebben gereden gaan wij (3 man) het eens proberen in de Eifel. Vertrek op vrijdag ochtend, tempo maken tot Maastricht ongeveer en vanaf daar binnendoor naar ons hotel in Hellenthal. Bagage afgooien en smiddags...
  3. Sjaakafhaak

    Go Rider Excalibur 4.3 navigatie, wie heeft 'm al?

    Van één van de leveranciers, Unique-Cycles, begreep ik dat de eerste lichting systemen inmiddels naar de klanten is verzonden, vandaar mijn vraag of iemand hier op het MF het systeem al (oppervlakkig) getest heeft en wat de bevindingen zijn?
  4. Sjaakafhaak

    Route vanuit NL naar Vianden, Lux en naar Vielsalm, BE

    Beste MF'ers, Binnenkort gaan we een weekendje naar de Ardennen, vanuit NL is onze 1e eindbestemming Vianden in Luxemburg, vanuit daar binnendoor naar Vielsalm in België en daarna weer (binnendoor?) terug naar NL. Wat is aan te raden qua grensovergang? Eindhoven of Maastricht? We willen...
  5. Sjaakafhaak

    BOS Superbike einddemper S1000RR € 250,-

    Hierbij biedt ik mijn BOS Superbike einddemper aan voor een BMW S1000RR. De demper is uitgevoerd in "Dark Chrome" zie de afbeelding. De demper heeft er ongeveer 1000 KM op gezeten maar ziet er nog als nieuw uit (geen krassen oid). Ik verkoop de demper wegens aanschaf van een full system...
Terug
Bovenaan Onderaan