Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: bottracer
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. B

    GSX1300R te koop

    2003 GSX1300R te koop Zwart 52000km goede banden michelin goede ketting goede remblokken klepspeling recent gecontroleerd 3500,- Gaat nu weg ik heb mijn lol ermee gehad.
  2. B

    Hayabusa gaat verder 2017

    Zo weer lekker gereden op de Busa starte vorige week gelukkig direct accu was nog mooi vol. Nu eerst even weer acclimatiseren met de snelheid, na maanden in de Avensis achter elkaar rijden op de provinciale weg. Is het toch fijn om een rondje te rijden op de raket. Allemaal de...
  3. B

    Motor ombouwen op water als brandstof

    Er zijn veel filmpjes op internet er is in het verleden ook een Nederlander geweest die beweerde een motor op water te laten rijden. Hier Stanley Meyer heeft een injector die het water splitst in water en zuurstof, en dus in de cilinder kan verbranden. Normaal zou je zeggen het kan niet...
  4. B

    Knietjes tegen de tank of knietjebuitenboord ?

    Ik zie hier het kneedown topic. Ik vraag me af in hoeverre al dat kneedown gedoe grotendeels een mode verschijnsel is wat er stoer uit ziet, zonder echt functioneel te zijn. Ik weet wel dat men daarmee het zwaarte punt wil verlagen. De vraag is zou het zonder niet net zo snel kunnen in de...
Terug
Bovenaan Onderaan