Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Ninjaman
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Ninjaman

    HELP,Benzinpomp A31 vanuit Nieuweschans

    Wij vertrekken binnenkort richting Frankrijk, nu wil ik gaan rijden via Nieuweschans. Maar ik weet dat er bij Lingen een benzinepomp aan de snelweg moet zitten, maar weet iemand of dit een bemande 24-uurs pomp is. Wij zijn van plan om erg vroeg te vertrekken (5.00 uur s ochtends) Zou het...
  2. Ninjaman

    Nette FZR600R bouwjaar 95

    Motor is VERKOCHT *O*
  3. Ninjaman

    suzuki sportdemper (exhaust control valv)

    Hallo, even vraag Ik heb een gxr1000 k1, motor is voorzien van een Laser sportdemper. Echter deed de exhaust control valv het niet en dit is dan ook gemaakt door mijn dealer. Sinds de exhaust control valv (klep bij de uitlaat) weer werkt, verbruikt mijn motor meer benzine, slaat af, komt...
  4. Ninjaman

    Valbeugel Aprilia Caponord

    Te koop Valbeugel Aprilia Caponord: VERKOCHT
  5. Ninjaman

    Te koop zeer nette GSR600

    Hallo ik heb een zeer nette gsr600 in mijn garage staan en rij er bijna nooit op. Bouwjaar: 2007 kmstand 8300km let op: Yosi uitvoering Foto''s volgen nog Zeer scherpe vraagprijs €6500,00
  6. Ninjaman

    Zgan Uvex Enduro Helm

    Wegens overstap naar supersport wil ik mijn Uvex Enduro helm verkopen. Ik heb de helm zeker niet vaker dan 10 keer opgehad, de helm is echt nog in nieuwstaat! Dus mensen die opzoek zijn naar een nieuwe helm voor een gebruikte prijs, bij deze een unieke kans. De klep van de helm is...
  7. Ninjaman

    Wanneer kleppen stellen gsxr1000 2001

    Hallo, Even een vraag, kan iemand mij vertellen om de hoeveel kmters de kleppen van een gsxr 1000 uit 2001 moeten worden gecontroleerd/gesteld?
  8. Ninjaman

    benzinetank lekt! help

    Ik heb een Aprilia Caponord en die bevalt me heel erg goed. Alleen mijn tank lekt op de volgende plek;Om de kappen op de tank vast te zetten zitten er koperen bussen in, en nu bij 1 zo'n busje lekt de tank. Ik heb er al polyester hars omheen gegoten, echter als ik mijn tank helemaal vol...
  9. Ninjaman

    Tkp:Orginele demper voor GSXr750 94/95

    Ik heb nog een orginele demper liggen voor een suzuki gsxr750 /bouwjaar 94/95. Demper ziet er nog netjes uit, heb hem zelf 1 keer gebruikt voor weekje Eifel. Prijs: Doe maar een leuk bod Vaste prijs €50,00
  10. Ninjaman

    Suzuki GSXR750 bwjr 95 /33.200 km erg netjes

    Te koop nette Gsxr750 uit 95. (FOTO'S ZIJN VAN SLECHTE KWALITEIT, VLEKKERIG) Motor heeft 33.200km gelopen Voorzien van Yoshimura einddemper Reden verkoop: Wil een Varadero ( keer ander soort motor *D ) LET OP:VOORZIEN VAN NIEUWE BANDEN! TEVENS VOORZIEN VAN NIEUWE BOUGIES NIEUWE...
  11. Ninjaman

    Kleppen controleren(gsxr750 95) wanneer?

    Iemand een idee om de hoeveel kmter de kleppen van een gsxr750 uit 95, gecontroleerd moeten worden? En zijn ze dan over het algemeen ook veel verlopen?
  12. Ninjaman

    gezocht standaard demper voor gsxr750 95

    ben opzoek naar een standaard demper voor een gsxr750 uit 95, andere jaren passen volgens mij ook.
  13. Ninjaman

    zgan MQP motorpak maat 44

    Motorpak, 1 seizoen gedragen. Maat: 44 Jas -kleur: zwart/grijs Broek-kleur: zwart/grijs/wit Jas en broek kunnen aan elkaar geritst worden Doe maar een bod
  14. Ninjaman

    Aankoop advies FZR600

    Hallo, Ik ga vanavond kijken naar een FZR600 Genensis, bouwjaar 96, kmstand: 28.000 Zijn er nog bijzonderheden waar ik op moet letten bij deze motoren? Om de hoeveel km moeten de kleppen van deze motor gesteld worden? Alle info over deze motor is welkom.
  15. Ninjaman

    GSX600F klaar voor seizoen

    Te koop: Goed onderhouden GSX 600f. (motor van vriendin). Kmst: 59.100 (loopt nog op) Bouwjaar: 1994 Kleur: Zwart/paars Motor heeft net een complete beurt gehad, alleen de vrouw wil nu een andere motor (vrouwen he). Kortom volgende delen zijn gesteld en vervangen: 1. Kleppen...
  16. Ninjaman

    Bridgestone BT.45 voor en achter €125,--

    Heb nog een setje Bridgestone banden staan in de maat 150/70 M/C 69H als achterband en een voorband in de maat 110/70 M/C 54H. Het type is BT 45 De achterband is volledig nieuw ( sticker zit er nog op) en de voorband is 3000 km gebruikt maar verder vlekkeloos. Voor weinig geld weer...
  17. Ninjaman

    Klepsteldilemma gsx600f

    Ik ben bezig met het kleppen stellen van een suzuki gsx 600f uit 94. waarders uitlaat: 0,15 - 0,25 Inlaat: 0,10 - 0.20 Nou heb ik bij de uitlaat aantal kleppen die staan op 0.25 en bij de inlaat een aantal kleppen die staan op 0.20. Wat is nou verstandig om te doen, mooi...
  18. Ninjaman

    Achterveer Bandit Zeer goed!!!

    Heb nog een perfecte originele achterdemper liggen voor Suzuki Bandit 600 tot bouwjaar 2000.
  19. Ninjaman

    Kleppenafstand gsxr750 88???

    Kan iemand mij de kleppenwaardes geven van een gsxr750 uit 1988???
  20. Ninjaman

    Zeer nette Kawasaki VN1500, als nieuw

    Te koop aangeboden Kawasaki chopper, (de motor is van mijn vader.) Kawasaki Vulcan 1500 VN. Kilometers: 27000. Bouwjaar 1993. In nieuwstaat verkerende motor om lekker mee te toeren. Door zijn hoog koppel, geweldige trekkracht. NIEUW VRAAGPRIJS € 3750,-- !!!!!!!!!!!
  21. Ninjaman

    Suzuki Gsx 750 R Oldskool

    Te koop mijn betrouwbare suzuki gsxr750, de motor ziet ervoor zijn leeftijd nog erg netjes uit. Motor :750cc oliegekoeld (oersterke blokken) km.st. : 71.600 Bouwjaar: 1988 Uitlaat : Motor is voorzien van een Arrow sportdemper, echt een super geluid (bevestigd doormiddel van een 3...
  22. Ninjaman

    remklauw Honda VF750 gezocht

    Heeft iemand nog een remklauw voor een Honda VF750 liggen?
  23. Ninjaman

    Te koop Gsx750R, €1850,-

    Te koop mijn gixxer uit 1988, km: circa 58.500 (rij er nog steeds mee). De motor ziet ervoor zijn leeftijd nog netjes uit! *Kleppen zijn circa 7000 km terug gesteld. *Remolie kortgeleden ververst (remt zeer hard) *Zgan pilot power achterband. *Ketting en tandwielen kunnen nog wel even mee...
  24. Ninjaman

    Wel of niet naar de Ardennen?

    Ik wil van weekend met een stel vrienden naar de Ardennen, maar nu zijn de weersvoorspelling niet zo heel goed voor aankomend weekend. Kend iemand een betrouwbare weersite waar ik kan zien wat voor weer het wordt in de Ardennen?
  25. Ninjaman

    Hoe achterveer stellen gsxr750

    Ik heb net een anders achterveer gekocht voor mijn gsxr750 uit 88, omdat mijn vorige lek was. Maar hoe strak kan ik het best deze achterveren zetten en op welke stand, wil dit in een keer goed zetten aangezien je de veer niet kan stellen als ik onder de motor zit. Er zitten maar twee...
Terug
Bovenaan Onderaan