Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: FireFoz
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. FireFoz

    Ophanging voorvork aanpassen

    Mijn Aprilia Shiver (2012) was verlaagd toen ik deze kocht door de vorige eigenaar. Dit was gedaan door middel van een ring in de achtervering, deze is er tussenuit gehaald door de dealer. De voorkant is volgens mij echter nog steeds wat "verlaagd" door de ophanging lager in de voorvork te...
  2. FireFoz

    SJcam SJ4000

    Zo goed als nieuwe SJ4000 te koop, alle mount stickers e.d. zijn nog ongebruikt, denk misschien 3x gebruikt. In NL gekocht met factuur dus gewoon garantie en origineel. Ik doe hem weg omdat ik me toch niet zo comfortabel voel met zo'n camera op m'n helm en liever een wat minder opvallende...
  3. FireFoz

    Honda CBR 600F '07, 3.800 km

    Tot mijn grote spijt verkoop ik mijn Honda CBR 600f uit 2007, met slechts 3.800 km op de teller. De reden van de verkoop is dat ik (zoals je wel kunt zien aan de km stand) er vrijwel nooit op rijd. De eerste 2.000 km is in 2007 gereden, in 2008 1500 en dit jaar misschien 300 km. Hoewel ik het...
  4. FireFoz

    File passeren...busbaan of verdrijvingsvlak / dt streep

    Bij mij in de buurt is een éénbaans weg twee kanten op met een doorgetrokkken streep in het midden. Rechts van de weg (een kant op) ligt een busbaan. Nou staat er daar altijd file rond de spits, en elke keer weer als ik daar langs kom zit ik te twijfelen hoe ik daar langs zal gaan... linksom...
  5. FireFoz

    MFMM vanuit het oosten

    Heeft iemand zin om in Arnhem af te spreken om vanuit daar naar Veenendaal te gaan? Tis niet echt ver maar mss wel leuk om met een groepje aan te komen...:)
  6. FireFoz

    Mooie tunnels omgeving Arnhem

    Ik vind het altijd geweldig om met mijn Devil zonder db-killer door tunnels heen te jagen, zoals iedereen hier wss wel:) Het is alleen een beetje jammer dat hier volgensmij niet zo veel (degelijke) tunnels zijn... de enige die ik ken is die in het centrum van Arnhem, maar die is maar kort, zit...
  7. FireFoz

    Vraagje tbt bekeuring

    Ik heb vandaag jammer genoeg een bekeuring ontvangen wegens te hard rijden (met de auto overigens). Ik heb 75 km/h gereden waar 50 was toegestaand, om 0:45 op een stuk waar geen hond te vinden is op dat tijdstip...lekker kansloos dus weer :r Anyway, twee dingen: 1. Bij Fotofilmnummer...
  8. FireFoz

    Wegdek-reparaties

    Nou weet ik dat putdeksels, strepen/pijlen op de weg glad kunnen zijn, zeker als het geregend heeft, maar dat die weg-reparaties zo glad waren, dat wist ik nog niet. Ik rijd regelmatig in bochten waar ze bochten hebben gerepareerd met een zwarte dikke laag teer ofzo, en ik glij daar altijd...
  9. FireFoz

    Zomerhandschoenen van alpinestars

    Een tijdje terug was ik bij een motorzaak ver hiervandaan en had ik een paar zomerhandschoenen gezien van Alpinestars. Het waren echt heel dunne handschoenen die goed door luchten, perfect voor dit weer. Ze waren ook maar iets van 25 euro. Nou kan ik dit model nergens meer terug vinden...weet...
  10. FireFoz

    Waar gaan jullie naar toe?

    Aanstaande zaterdag wil met mijn vriendin gaan rijden, maar nou vroeg ik me af waar jullie zoal naartoe rijden als je een stukje/dag gaat rijden. Ik zit al te denken aan een kasteel, park, misschien een grote winkel (tuincentrum oid, iets wat je niet in de buurt hebt), of iets anders waar je...
  11. FireFoz

    Wedstrijdje met ferrari

    ansich niet zo'n boeiend topic maar goed :+ Vandaag (of eigenlijk gister alweer), reed ik op de a12 richting Arnhem. Ter hoogte van Ede zag ik een Ferrari. Nou zie je die niet elke dag, dus ik ging er ff achter hangen; hij ging er bij Ede af. Eigenlijk moest ik naar Arnhem, maar ik rijd ook wel...
  12. FireFoz

    Waar dient dit voor

    Ik heb dit "ding" op de zijkant van mn motor zitten, en ik heb eigenlijk geen idee wat het nut er van is. Het enige dat ik kan bedenken is dat het ter bescherming van het achterliggende slangetje is, maar dan vind ik de vorm wel raar... Het gaat dus om dat gene dat op de foto precies in het...
  13. FireFoz

    Vraagje over uitlaat

    ik mijn een nieuwe uitlaat aan het monteren op mijn cbr 600f, maar nou zit er in de oude uitlaat aan het begin van de uitlaat, daar waar je hem op de pijp die het blok in gaat monteert, een gat waar een soort van kabeltje met een pijpje met allemaal gaatjes er op zit. op mijn nieuwe uitlaat zit...
  14. FireFoz

    Uitlaat monteren en vervoeren

    Ik heb een nieuwe uitlaat voor mn cbr die ik er op wil hebben. Ik ga zaterdag naar goedhart voor mn 1000 km beurt, en dan kan ie er op. Nou zit ik te twijfelen of ik dat zelf zal gaan doen, of het door goedhart zal laten doen. Opzich kan ik het zelf wel, maar ik denk dat ik er zelf gauw 2 uur...
  15. FireFoz

    Mijn eerste blunder

    Jaja beste mensen, ik ben mijn eerste blunder ondergaan :+ Vanmiddag rond een uur of 12 kreeg ik een smsje van Goedhart dat mijn nieuwe helm binnen was (hij moest besteld worden). Ik had ook nog wat vraagjes aan ze, dus ik was van plan ze ff te bellen toen ik om 15:00 thuis was. Maar, 1+1=2...
  16. FireFoz

    Devil Trophy uitlaat

    Ik zit er over te denken om een Devil Trophy uitlaat te monteren op mn cbr 600 f (2007). Nou last ik ergens op internet dat deze uitlaat verlies in het vermogen zou veroorzaken...heeft iemand hier ervaring met deze uitlaat? Ik zit te denken aan de carbon uitvoering.
  17. FireFoz

    ART sterren abus schijfslot

    ik heb een abus schijfslot gekocht, namelijk de victory granit plus. Op de "doos" staat een tekentje van ART, met 4 sterren er in, maar er staat ook "l3l3l" :? Nou moet ik van mijn verzekering (unigarant) een 4-sterren art gekeurd slot hebben om uitbetaald te krijgen in geval van diefstal. Is...
  18. FireFoz

    Supersport motor aanschaffen

    Ik ga binnenkort (deze week hoop ik) kijken bij verschillende dealers voor een mooie supersport motor. Ik heb al een aantal jaar m'n rijbewijs maar heb nooit echt veel motor gereden, omdat ik nooit in de geledenheid was om er eentje te kopen. Al die tijd heb ik altijd met erg veel jaloezie naar...
  19. FireFoz

    Motor kopen in omgeving arnhem

    Hallo allemaal, de tijd is dan eindelijk aangekomen, ik ga een motor kopen :) Ik ben 24 jaar, heb 3 jaar mn motor rijbewijs maar nog niet zo heel veel gereden. Ik ben afgelopen jaar verhuisd en heb nu een huis met garage, dus kan nu goed een motor kwijt. Ik was eigenlijk van plan om een mooie...
  20. FireFoz

    FIM Rally Arnhem 2004 (veel pix)

    Vandaag was de FIM Rally Arnhem 2004, ben dr ff heen geweest (was een optocht dwars door arnhem) en heb ff wat foto's gemaakt :) De eerste :+ Mooi hoor :+...
  21. FireFoz

    Motor huren op La Palma

    Ik ben m'n vakantie een beetje aan het uitzoeken (kan niet vroeg genoeg :D) en ik vind La Palma wel een mooi eiland!(canarisch eiland). Ik ben vorig jaar naar griekenland geweest (Corfu) en heb daar een scooter gehuurd waarmee we zo'n 500 km gereden hebben, heel wat dus :) Die scooters daar...
  22. FireFoz

    Yes eindelijk geslaagd!

    *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D Net examen gehad, om 8:30 nog even gelest tot 9:45, toen naar het CBR. Een meisje die ook examen had was voor mij, om 10:00, dus van 10:00 tot 11:00 moest ik wachten ( :X ), komt ze terug om 10:45, gezakt '( Nou toen had was ik...
  23. FireFoz

    Ook ff voorstellen

    Hallo, ik ben Erik, aka FireFoz. Ik woon in Arnhem en ben nu 20, maar in september al were ( :( ) 21. Vanaf mn 15e vond ik motoren altijd al heel indrukwekkend en wou ik altijd al motor rijden. Op mn 16e uiteraard meteen voor mn bromfiets certificaat gegaan (heuh) en op mn 18e meteen mn...
Terug
Bovenaan Onderaan