Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: n-i-ckka
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. n-i-ckka

    Demper KTM RC8

    Ola iedereen, Iemand ervaring met het opnieuw vullen van een demper van een RC8? Demper maakt onwijs veel herrie de laatste tijd en zodra de demper er af is en je beweegt hem heen en weer hoor je wat kleine deeltjes rollen. Hoeveel van die wol is benodigd voor zoiets? Gr Nick
  2. n-i-ckka

    Wie? Wat? Waterland! #22 Waar één gebeurtenis op nr.1 staat!

    Welkom in deel 22! Waar één gebeurtenis op nr.1 staat! Wie? Wat? Waterland! Zal het nog gebeuren? Krijgen we mooier weer? Verkoopt Erwinko zijn motor nog? Gaat Jordanimou meer op de Dorsoduro rijden als op de r6? Blijft BlueAngels uit de buurt van Israëliers in een belgisch...
  3. n-i-ckka

    Wat voor banden hebben jullie onder je SM?

    Welke banden zijn nu echt goed voor een supermotard? grtz nick
  4. n-i-ckka

    Teller doet raar en uitvallen zx6r

    Kawasaki zx6r 1998 Gisteravond gingen op een gegeve moment mijn km teller en toerenteller heen en weer klapperen. Zonder te rijden en zonder gas te geven. Daarna viel de motor uit en moet je een tijd wachten voordat je hem weer aankan duwen. als ie dan eenmaal wee rijd beginnen de tellers...
  5. n-i-ckka

    opgepast in zandvoort!

    Beste allemaal, Vanmiddag was ik met een groep vrienden naar zandvoort geweest. In plaats van op de motor, ging ik met meidlief mee in de auto hoewel een andere vriend van mij later mee reed op de motor. Allemaal niet erg boeiend, maar nu: Aangekomen in zandvoort zette wij de auto's en...
  6. n-i-ckka

    Hoe omgekeerd schakelbaar maken?

    Ik rij op een zx6r uit 1998, heeft iemand een idee hoe je zonder veel kosten je schakelpookje om kan bouwen om omgekeerd te schakelen? gr. Nick
  7. n-i-ckka

    losse tank meter/indicator

    Heeft iemand een idee of er een universele tankmeter of een lampie is die gaat branden als je nog een bepaald aantal liter in je tank hebt? ik heb namelijk geen (zoals de meeste) maar het wil nog wel is varieren hoeveel ik op een tank rijd. de ene keer 270km en de andere keer 200.... dus...
  8. n-i-ckka

    Een combi of overall voor iemand van 2 meter

    Ik ben van plan om een leer pak te kopen (nee niet zoown sm pakkie). Maar iig welke merken hebben nauw pakken voor lange slankere mensen. Ik weet revit maar die vink zow standaart. iemand ideeen?
  9. n-i-ckka

    Tjah its me:)

    Heey ff voorstelle naatuurlich. Ik ben nick, 18 jaar kom uit monnickendam. Ik rij nu op een zx6r uit 98. Ben van plan om dit jaar een aantal race dagen bij te wonen op me beesie en dan volgend seizoen de ZAC te doen met een race fiets :] en als financieel en al die bende goed (maar ook...
Terug
Bovenaan Onderaan