Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. A

    Beta 300 loopt slecht laag in toeren

    Onlangs een beta 300rr uit 2016 gekocht. Motor loopt beroerd op deel last maar vooral onderin zn toeren (4 takten?), Ik ga er daarom vanuit dat hij teveel benzine krijgt. Ik ben onbekend met de carburateur, toch heb ik wat geprobeerd. Luchtfilter eruit gehaald, maakt geen verschil Naald en...
  2. A

    KTM 640 supermoto gestolen in Bussum

    In de nacht van 29 september is de motor van een maatje van mij gestolen, deze stond in de Spijkerstraat in Bussum Motor stond helaas alleen op stuurslot aan de straat. Kenteken is MN-FV-17. Opvallend was dat de wielen zwart waren gespoten, door het vele buiten staan zag de motor er verweerd...
  3. A

    linker spiegel voor een Aprilia rsv 1000 rr

    Ben dus op zoek naar een linker spiegel voor een Aprilia rsv 1000 rr, dit is een spiegel met een knipperlicht erin. Groet Erwin
  4. A

    Kenteken plaat kwijt

    Ik heb vanavond een rondje vanuit Hilversum naar Utrecht, Maarssen, Breukelen, Loosdrecht, Bussum gereden. Ergens onderweg mijn plaat kwijt geraakt... Mocht iemand deze gevonden hebben, dan hoor ik dat graag!
  5. A

    Kawasaki ZRX 1200

    Kawasaki ZRX 1200 Bouwjaar 2003 Kilometer stand is 38000 Sebring sportdemper, kleine spiegels, rvs remleidingen, blauw aluminium stuur en stuurdemper Nette en goed onderhouden motor Motor staat in Vianen, kan evt ook bezichtigd worden in Hilversum. Motor is van een vriend, pm voor...
  6. A

    zx7r remklauwen of zes zuiger tokico`s

    Ben op zoek naar een set remklauwen (voor en achter) voor een zx7r, liefst in goede staat. Mocht je hierbij ook stalen leidingen hebben zou het helemaal mooi zijn!
  7. A

    Srad sbk kroonplaat

    Ik ben op zoek naar een sbk kroonplaat voor een gsxr 750 srad, evt met stuur.
  8. A

    Theorie materiaal A

    Wegens overcompleet heb ik hier; - Theorieboek, Vekabest, 3e druk (meest recent!), ISBN 978 90 6799 126 1, nieuwprijs € 27,50 - 500 Examenvragen op CD-ROM. Vekabest, meest recente en originele versie, ISBN 978 90 6799 145 2, nieuwprjis € 24,50 De spullen zijn in goede staat...
  9. A

    GSXR 1100 W luchtfilter en voorspatbord

    Ik ben op zoek naar de orginele luchtfilterbehuizing, liefst met filter erbij. Ook nog op zoek naar een voorspatbord. Mocht je wat hebben laat het met weten! Vast bedankt
  10. A

    Gsxr 750 uit '96 wilt niet harder.

    Ik heb een gsxr 750 uit 96, het lijkt wel of deze begrensd is in zijn 6de versnelling. In zijn 5de versnelling gaat de motor tot in het rood en rijd dan 260, terwijl hij in zijn 6de versnelling niet verder gaat dan 11.000 toeren en niet harder wilt dan 240. Ik heb wel andere topics gevonden...
  11. A

    Bos demper

    Een ovale aluminium slip on demper van bos met een 50 mm aansluiting. Er zit een aangepaste linkpijp bij zodat deze op een fzr600 past. Demper ziet er echt uit als nieuw heeft ook niet lang onder de motor gezeten. Ingegraveerde e-keur en verwijderbare db killer. toen die nog onder de...
  12. A

    did fzr600 kettingset

    Nieuwe kettingset van did voor een yamaha fzr 600, complete set met tandwielen. van de site van louis waar het ook vandaan komt "DID CHAIN-KIT X-RING FZR600 BJ.-90 (106/15/46) YAMAHA FZR 600 (3HE) YAMAHA FZR 600 (3RG) YAMAHA FZR 600 (3RH) 100 euro
  13. A

    carbon demper spuiten

    IK heb een carbon demper die er niet echt netjes meer uit ziet, is dit op te lossendoor hem over te spuiten of is dit niet mogelijk?
Terug
Bovenaan Onderaan