Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Trasos
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Trasos

    Spullen Aprilia Rsv Mille 2005/2007

    Bij de garage opruiming kwam ik dit nog tegen !!!! Stepjes (gebruikt)2007. 50€ Carbon achterspatbord (nieuw)75€ Orginele piepen 2005. 75€ Benzinetank (2005 z.g.a.n komt van een zwarte factory)250€ Achterkant (2005 z.g.a.n Komt van een zwarte factory)75€ 2X1X passagiers zitje...
  2. Trasos

    Van HondaBob tot MotoBob Arnhemexclusief

    En omdat ik mij altijd mateloos loop te ergeren aan de eerste pagina , foto's achter een linkie .... O-) }) [afbeelding] De Arnhemmers [afbeelding] 600rr [afbeelding] alextreem [afbeelding] Arend_SC [afbeelding] Baksteen [afbeelding] B.B.I.L. [afbeelding]...
  3. Trasos

    Arnhemmers & tapijtleggers .deel 42!

    Arnhemmers & tapijtleggers .deel 42! De Arnhemmers 600rr alextreem Arend_SC Baksteen B.B.I.L. Becat Daanrsv Danelli dr.Dre droopyfret Duccie EricGSXR Gejabo Gimle Gobert gvanrekum...
  4. Trasos

    Aprilia RSV1000R Bol D'Or

    Te koop Aprilia RSV1000R Bol D'Or Km/stand 7800 Km Bouwjaar. 2007 Op naam gezet op 26-01-2008 Korte akrapovic hexagonal Zwarte velgen K&N filter RVS uitlaatbeugels Echt een super 2Cil. Orginele dempers , duo-steps , duo-zit aanwezig Hij staat te koop , omdat ik het geld ergens...
  5. Trasos

    onderdelen Aprilia rsv Factory 2005

    Kuipdelen links/rechts-krasvrij . Topkuip -krasvrij. Kont-krasvrij. 125 euro Benzinetank-krasvrij . 400 euro Duo zitje-nieuw in de verpakking. doe een bod Set orginele dempers. doe een bod Duo steps - Ongebruik. doe een bod of Doe een...
  6. Trasos

    Marcel Aprilia2000 R.I.P

    Naar aanleiding van deze post van Heavey in het RSV Mille topic , heavey in "Alles over de Aprilia RSV Mille, deel 5" Ook maar in algemeen . omdat hij hier best wel bekend was ... . -------------------------------------------------------------------------------- 02/08/2007 Man...
  7. Trasos

    blueflame evo 3 titanium dempers Rsv2004/2006

    te koop blueflame evo 3 titanium dempers (nieuw in doos) voor een rsv ..van 2004/2006 en tuono model 2006... deze zijn compleet met DB-killers + beugels (en voorzien van een E3 keurmerk) gewoon normale prijs= € 830 doe een bod op deze mooie aparte dempers .... (deze zijn te koop omdat er...
  8. Trasos

    "factory / endurance"

    Als je er zo 1 hebt Maar je wil wat ander , meer zoiets en naar heel lang zoeken heb je dit gevonden (ik wou graag mijn zwarte kuipwerk + tank bewaren) Moet je op zoek naar iemand die oa. dit kan . Met ander worden mijn aprilia wordt in de kleuren gespoten van de Endurance...
  9. Trasos

    benzine tank Aprilia rsv mille 2004/2005

    Ik ben op zoek naar een benzinetank voor een Aprilia RSV mille 2004/2005. kleur onbelangrijk kleine krassen geen probleem .
  10. Trasos

    BINGO op Motor-forum..winnen van soes/plantenbak

    ik zal jullie niet te lang laten wachten , ik ben dus de winnaar soes.. :) .die ik in de afgelopen weken de bijnaam plantenbak heb gegeven ... :) :) :) :) ik wil hierbij iedereen bedanken van de die organisatie .. :} :} :} :} :} :} :} .was top ....... :) :) :) verder ben ik niet van...
  11. Trasos

    paar picties supercross gelredome

    ben vanavond in het gelredome geweest .......en het was super , wat een sprongen
  12. Trasos

    duc-nakchop

    hoi hoi nou ik kwam dit vanmidag tegen hi hi hi hi en weet niet waar ik het moest posten .dus doe ik het hier (en meschien ken je ze al) fotosoep????? enne ik heb er nog een paar . met anderen uitlaten , kontjes ect , ect
  13. Trasos

    K.T.M naked

    slotje het staat er al Bijlage: 1783_c7f4a7c39c2_m.jpg
  14. Trasos

    trasos : is nieuw hier

    hoi ik ben trasos en kom hier een tijdje rondhangen /sfeer proeven mzzzllll..........trasos........ 8-)
Terug
Bovenaan Onderaan