Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Suzuki Tony
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S

    2de Nationale Tweetakt dag België

    2de Nationale Tweetakt dag België Beveren aan de ijzer Een oude *O*bekende (oud, lees jong) was ook present met een collega, Respect Eric en collega om toch maar eventjes meer dan 700Km extra op de teller te plaatsen. 2° Nationale Tweetakt dag Belgie
  2. S

    ( Verkocht ) Rotopax brandstof tank

    2 Gebruikte absoluut lekvrij 3,8 liter of 1 gallon. Aangekocht in België Heeft gediend als reserve voor oldtimer motor En kan in alle posities geplaatst worden, zelfs plat liggend 2 Rotopax bevestiging met slot, en 2 sleutels 1 niet gebruikt zit nog in originele verpakking. Nieuwwaarde: 252...
  3. S

    Iemand ervaring met dit product

    Iemand ervaring met dit product Bij toeval gevonden, Er is een groen en blauwe verpakking Is wel prijzig voor 500ml Future2green, let's start the future today!
  4. S

    Suzuki RV 125 1977 Sub Carrier Fuel Tank

    Wat moet men doen als een bepaald artikel niet meer leverbaar is of als men een zeer hoge prijs vraagt voor een roestig en zelfs niet bruikbaar gebruikt rekje! Zelf maken? Ja dus. Zie volgende link: Suzuki RV 125 1977 Sub Carrier Fuel Tank
  5. S

    Schuurvondst Suzuki RV125

    Schuurvondst Suzuki RV125 Gisteren begonnen samen met mijne maat Luc A. aan een restauratie van een RV125, Toch spijtig dat men zo’n mooie machientjes laat verloederen. Elke keer dat we een boutje los draaiden hoorde wij stillekes een zucht van blijdschap. Hier de link...
  6. S

    Suzuki RV90

    Ben op zoek naar een tank set assy, Heeft er soms iemand eentje te koop?
  7. S

    Kawasaki KC 100 Companion

    Ik heb een vraag over deze KC100 Heeft deze de code C5? Zo niet welke code heeft deze dan?
  8. S

    Wil je even meerijden???????

    Oude klassiekers _O- _O- _O-
  9. S

    Foto link: Internationaal T & GT treffen Nederland

    Hier een linkje naar foto’s van de Suzuki club uit Ranst (België) https://picasaweb.google.com/107325606918898401053/INTSuzukiTreffenNederland#slideshow/5772958998691372834 en de clublink: Deze plaats is voorzien om jouw
  10. S

    Lee Hartung Collection

    Deze link zat vandaag in mijn mailbox, Kijk…………. Droom……………. en Geniet hiervan…………… ik kon mijn ogen niet geloven. Zijn 8 filmkes achtereen dus niets doen dan genieten en dromen. America's Ultimate Barn Find : Video Clips From The Coolest One
  11. S

    2takt treffen suzuki 8 /10 juni

    Gaat er soms iemand naar het nationaal Suzuki treffen op weekend 8 / 10 juni. Ik vind bij de T> club nergens informatie betreffende het programma vertrekuur rondrit, allez eigenlijk niks. Bij navraag aan een bestuurslid enkel inschrijfformulier gekregen met de prijzen maar ook niks geen...
  12. S

    GS550 D

    Mijn GS550 D blokje opengemaakt om een grondige poetsbeurt te geven. Dit zag ik……piston aan de voor- en achterzijde ook waar de nokkenas in draait is gegripeerd. Waarschijnlijk geen olie gekregen, Is het aan te raden om overmaat te steken of zou er iets mis zijn in het blok zelf? Als ik aan...
  13. S

    GT500

    Na een klein bibber ritje heb ik vast gesteld dat er een luchtbel zat in olie pijp nr; 3 De uiterste linkse die naar het carter gaat. zie foto Olie bak is nooit leeg geweest en de andere 3 blijven mooi vol. Luchtbel heb ik verwijderd met de nippel een klein beetje los te draaien en de motor...
  14. S

    Suzuki 2stroke weekend

    Te Valkenburg a/d geul 26 tot 28 augustus Ik vind hier niets van terug, zijn er soms 2stroke fans die hier naar toe gaan? Groeten Tony
  15. S

    Motorcycles of the 20th Century

    Ik weet niet of deze link al gekend is maar het is zeker de moeite waard om naar te kijken en weg te dromen. Motorcycles of the 20th Century
  16. S

    Suzuki GSX250

    Hallo Suzi fans, Een vraagje, ik bezit een GSX250 van 1980, deze is helemaal verbouwd en in een nieuw kleedje gestoken. Hetgeen ik mis is de power, nu heb ik toevallig een GSX400 te koop gevonden en dit is hetzelfde model als mijne 250. Nu mijn vraag kan ik het motorblok gewoon over zetten...
  17. S

    Suzuki GS550 1977

    Hallo iedereen, Ik zal mij effe voorstellen, mijn naam is Tony uit Antwerpen België en ik heb een maand geleden een Suzuki GS550 van 1977 aan een redelijke prijs aangekocht. Blok was droog en de motor draait mooi. Ik ga deze terug origineel maken en heb verleden week een bezoekje gebracht aan...
  18. S

    Ombouw CB400N naar Café racer

    Hallo Klassiekers fans, Ik heb een CB400N van 1980 en wil deze graag ombouwen naar een café racer, Origineel is deze uitgerust met gietwielen en voor dubbel remschijf, maar ik wil deze graag verbouwen naar spaakwielen met dubbel remschijf. Het zou natuurlijk nog mooier zijn als ik deze kan...
Terug
Bovenaan Onderaan