Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: R0dsk0ll
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. R0dsk0ll

    Te koop: Zwart lederen motorjack merk Richa

    Te koop aangeboden, zwart lederen motorjack van het merk Richa. Het betreft maat 52. Jack is in zeer nette staat, weinig gedragen. Motorjack geschikt voor 4-seizoenen en waterafstotend. Jack beschikt over een arm- en rugschild. Bij interesse stuur een PB.
  2. R0dsk0ll

    Telefoon houder ervaring

    Hallo, Ik heb even een vraagje, ik ben opzoek naar een telefoon houder voor op de motor. Nou zie ik door het bos de bomen niet meer dus vraag ik jullie hulp. Iemand ervaring met dit type houders?: Motorcycle Mounts for phones, gps, cameras and more | RAM Mounts Ik ben benieuwd of...
  3. R0dsk0ll

    Problemen met achter-rem

    Hallo allemaal, Even een vraag mbt tot mijn achter-rem. Mijn achterrem remt bijna niet, en de hendel is ook niet ver in te drukken. Het gevolg hiervan is dat het remlicht van mijn achterlicht vaak aan blijft staan. Buiten dat die dus met de achterrem niet goed remt is het ook vervelend...
  4. R0dsk0ll

    ''Motor'' Tent

    Dag mede MF'ers, Ik heb even een vraag, ik wil komende zomer met vrienden op vakantie met de motor. Het leukste is natuurlijk om dan met de tent te gaan. Nou vroeg ik me af of er of jullie nog iedeen en of tips hebben voor een soort/type tent. Zoals vanzelfsprekend moet het niet een te...
  5. R0dsk0ll

    Honda Hornet Grippo Gear Indicator

    Hallo allemaal, Ik heb even een vraag. Ik heb op mijn Honda Hornet een Grippo Gear Indicator zitten. Nu is het feit dat deze niet doet wat deze behoort te doen. Hij geeft wel de verlichting maar hij geeft niet aan in welke versnelling die zit. Nou weet ik dat je het knopje ingedrukt kan...
  6. R0dsk0ll

    Android - Headset

    Goedenmorgen mede MF'ers. Ik hoop dat ik deze vraag op de juiste plek stel. Ik rijd graag met vrienden op de motor, en dan is het welleens fijn om iets tegen elkaar te kunnen zeggen ipv tegen elkaar te moeten schreeuwen bij het verkeerslicht. Nou zijn daar natuurlijk wel een aantal...
  7. R0dsk0ll

    Nieuw lid: R0dsk0ll

    Hallo allemaal, Ik lees al een tijdje mee op dit forum en ik vond het toch een tijd om een account aan te maken om er zo ook maar bij te horen. Dus bij deze heb ik een account gemaakt, R0dsk0ll. (Alle andere gangbare namen waren al bezet) Ik ben sinds Oktober in het bezit van mijn A...
Terug
Bovenaan Onderaan