Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. G

    voorvork demper van een DKW NZ350

    heeft iemand zoiets liggen ? ik bedoel dus niet de stuurdemper, maar de demper aan de voorvork zelf, de "schroefinrichting" waarmee je de veerweg "knijpt"....
  2. G

    DKW NZ 250 of 350 maten voorvork/vering gezocht

    Met zo'n fijne ouderwetse spiraalveer geveerde voorvork ? Heb een vraagje over zo'n vork namelijk.....
  3. G

    Bobines : merk/typegebonden ?

    Is er veel (technisch) verschil tussen bobines ? M.a.w : kan "een" 12 volts bobine werken op elke motor met een 12 Volts systeem ?
  4. G

    Vraag aan kenners van de "oude" Honda CB's...

    Heren kenners : Welke van de oude cb's hebben slechts 2 uitlaten ?? Ik bedoel dus GEEN 2x 2in1, maar echt 2 stuks.....
  5. G

    xs 650 hardtail, Fong bros-style

    Vanmorgen even de eerste mockup gedaan
  6. G

    gezocht : carter xs650

    ik zoek dus boven- en onderkant carter xs650 mag compleet uitgewoond en of versleten zijn. wil hem gebruiken om frame te fixeren tijdens ombouwen/slijpen/lassen
  7. G

    Zoek een lasser om hardtail aan te lassen..

    Heren. Omgeving Zwolle. Heb een xs650 waar een hardtail op moet komen. Ik kan me redden met een electroden-app, maar da's vast niet DE manier om de tail aan mn frame te lassen. Wie woont er in de omgeving Zwolle en wil tegen betaling mijn kont lassen ? MIG ?
  8. G

    21" voorwiel XT550 met trommelrem

    Als topictitel. 't liefst een compleet wiel, velg met naaf, band hoeft niet. Alvast bedankt ! GERWIN
Terug
Bovenaan Onderaan