Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. midlifecrisis

    Onderdelen Honda FMX 650.

    Misschien kan ik iemand blij maken met de onderdelen voor een Honda FMX 650 * voorvork met remmerij en wiel * achterbrug met remmerij en wiel * buddyseat * nog wat klein spul zoals contactslot incl 2 sleutels, rempomp met leiding, rechter schetsplaat Alles in nette staat, was voor een project...
  2. midlifecrisis

    Te koop, Nieuwe Michelin Pilot Power 2ct voorband.

    nieuw, ook niet gemonteerd geweest, Edit; 120/70 ZR 17 Dot code = 1119. €50,- opsturen kan maar dan zijn de kosten voor jou.
  3. midlifecrisis

    Aprilia 1000R 2006, lambda sensor kapot?

    Beste, Een paar weken geleden brandde plotseling het rode driehoekje en (met dikke letters) service in het dashboard, Nadat ik gestopt was en op een gegeven moment het contact weer aanzette was de waarschuwing weer weg. Bij thuiskomst in het storingsmenu van het dashboard gekeken of er...
  4. midlifecrisis

    shit zooi

    Kan die shitzooi zoals in het topic Sport niet geheel verwijderd worden? De hele pagina is verkracht met die bende.
  5. midlifecrisis

    LSL verhoogde clip-ons 50mm

    Nieuwe hoge clip-ons voor vorkpoten van 50mm, de clip-ons verhogen 38mm en zijn alleen gebruikt om te passen. Helaas gaat het voor mij niet werken omdat ik daardoor te veel uit de topkuip van mijn SP1 moet zagen. Hieronder de originele omschrijving van de website van MLM-parts: LSL...
  6. midlifecrisis

    Zoldervondst, Klassieker, Glaser toerkuip BMW R-65/6

    Lag in de opslagloods nog op zolder, een Glaser toerkuip met verstelbare ruit ;) , compleet met montagebeugels en valbescherming. De kuip heeft wel aandacht nodig. Volgens de eigenaar is de kuip afkomstig geweest van een politiemotor van het korps Alkmaar. Ophalen is gewenst, gezien de...
  7. midlifecrisis

    Lengte dogbone van Yamaha R6, 2002

    Goedenavond, Mijn zoon heeft een R6 gekocht, deze is hoogstwaarschijnlijk verlaagd, ik meet nl een grondspeling van 110 mm terwijl het wphb 135 mm opgeeft. Vanmiddag heb ik de dogbone gemeten en als ik het goed zie ,onder de motorfiets, is deze 160mm lang. Wie weet de OEM-lengte van de...
  8. midlifecrisis

    Trekt de aansluiting van de Zumo de accu leeg?

    goedenavond, aan de vooravond van een weekend Eiffel heb ik vanmiddag nog even de accuspanning gemeten, normaal ligt deze altijd rond de 12,6 Volt (in rust), afgelopen vrijdag heb ik de Zumo-bedrading geïnstalleerd en vanmiddag lag de accuspanning op 12,37 Volt. De bedrading is de standaard...
  9. midlifecrisis

    condensator ; tijdelijke vervanging van de accu

    Mijn zwager had laatst accu-pech, plots na het tanken de accu leeg. De wegenwacht heeft er een condensator aangehangen, hoe en welke weet ik niet want ik was er niet bij. de motor aangeduwd en naar huis gereden, nu mijn vraag, is het wat om dit mee te nemen onder het zadel of zo voor dit soort...
  10. midlifecrisis

    Brandstof probleem SP1

    Beste, Het lijkt er op dat ik een brandstofprobleem heb, de motor wilde vorige week slecht aanslaan. Na wat dingen gecontroleerd te hebben(vonk op bougie,s) s,middags weer een startpoging gedaan en warempel hij begon te pruttelen. De choke erbij gepakt en met ietsie gas sloeg ie aan, er...
  11. midlifecrisis

    spy-ball alarm

    Te koop, spy-ball alarm, met startonderbreking en alarm stand. komt goed werkend van de motor af, maar ik vind het niks om steeds op het knopje te duwen voor het starten. Compleet met 2 afstandsbedieningen, aansluitschema, codekaart voor als de batterij van de afstandsbediening leeg is en je...
  12. midlifecrisis

    motormover

    Ik heb een motormover die ik niet meer gebruik, het is er een voor motoren met een zijstandaard. lengte is 2.2 mtr, merknaam staat er niet op maar het lijkt op de datona "rangeerhulp" Onderzijde is wat roestig onder de verflaag verder nog in goede staat. Voor €30,- is ie voor jou, wel...
  13. midlifecrisis

    LED knippers in combinatie met bolletjes 21W

    Ik heb me suf gezocht maar kom niks vergelijkbaars tegen, ik heb van mijn stadslichten knipperlichten gemaakt m.b.v. oranje insteeklampjes van 21W, achter heb ik mini led knippers en krijg de boel niet normaal knipperend met de bijgeleverde weerstanden...
  14. midlifecrisis

    weer een oplichter?

    gisteren heb ik gereageerd op een motorfiets die op speurders stond, na mijn reactie is de advertentie verwijdert maar even later was de zelfde motor weer te zien in een nieuwe advertentie, precies dezelfde foto's, met een andere vraagprijs en een andere adverteerder. in de eerste...
  15. midlifecrisis

    buitenpoot voorvork inwendig versleten?

    beste, Nadat ik in 3 jaar al 2 keer lekke voorvorkkeeringen heb gehad ben ik eens gaan zoeken, er zit wat ruimte tussen de binnen en buitenpoot, de ruimte lijkt te zitten aan de onderzijde van de vorkpoot, wat de onderstaande opmerking van Zot ook zou verklaren. [ zie de link naar deze...
  16. midlifecrisis

    balhoofdlagervraag sc28

    ik heb een vraag wbt mijn balhoofdlagers, want het zit me toch niet lekker: ik constateerde deze week wat ruimte in het balhoofdlager, na demontage van de kroonplaat en de 2 speciale moeren zag ik dat er al conische lagers in zaten. Dus deze zijn al eens vervangen, lagers heb ik opnieuw...
  17. midlifecrisis

    4 in 1 voor suzuki gsxf600 gezocht

    voor mijn zwager zoek ik een complete 4 in 1 uitlaat voor een Suzuki gsxf600, bouwjaar 1997.
  18. midlifecrisis

    ontstekingsvervroeger [fireblade sc28]

    nou ben ik een beetje aan het googlen, ik zoek n.l. een andere achterschokbreker, en kom ik dit tegen : een onstekingsvervroeger, dit is de beschrijving die er bij staat Ontsteking vervroegers zorgen voor een betere gas respons, vaak een verbeterde trekkracht en in sommige gevallen zelfs...
  19. midlifecrisis

    aangereden door auto

    hallo mf ers ik heb een probleem,n.l. het volgende 20 juli ben ik aangereden door een duitse automobilist tijdens een "inhaal"aktie hieronder mijn verhaaltje naar de verzekering. TOEDRACHT ONGEVAL DIJKWEG IN ANDIJK 20-07-2011 RIJDENDE VANAF ONDERDIJK RICHTING ENKHUIZEN,MET VOOR ME...
  20. midlifecrisis

    kuipframe fireblade sc28

    weet iemand of het kuipframe , waar ook de spiegels op vastzitten van een sc 28 van 93 gelijk is met die van een 95 er ? ben vorige week aangereden , de mijne is krom, en in het topic onderdelen te koop heb ik er een gevonden , die lijkt precies hetzelfde,maar de partnummers die ik kan vinden...
  21. midlifecrisis

    advertenties

    is het niet mogelijk om na bepaalde tijd advertentiens te verwijderen ? als je nu de zoekfunktie gebruikt, komen er heel veel advertenties van heeeeeeel lang terug
  22. midlifecrisis

    kleppen stellen zxr 750

    gisteravond begonnen met kleppen stellen bij de zxr 750 van een vriend van me , bij het loshalen van de nokken assen zaten de 4 boutje van de lagerkapjes aan de kant van de tandwielen wel 3 keer zo vast als de rest is dit normaal ? of gewoon toeval/fout gemonteert geweest ? graag wil ik...
  23. midlifecrisis

    uitlaat opnieuw vullen

    ik stel deze vraag eigenlijk voor een maat van mij, hij heeft een vtr sp1 en die maakt nogal veel herrie,nu komt ie erachter dat er niet veel wol meer in zijn uitlaten zit en wil ie die opnieuw vullen. hij heeft echter ook gehoort dat er dan vermogenswinst is , maar dat lijkt me sterk, je...
  24. midlifecrisis

    reflectorpaaltjes in IJ-tunnel

    ik reed vanmorgen in de werkbus door de ij-tunnel, en dacht wath the f..k is dit nu weer een of andere idioot heeft verzonnen om in de tunnel ,op de [doorgetrokken] middenstreep reflectorpaaltjes te zetten. ik zat nog te denken,zou ik eroverheen kunnen rijden,maar aangezien er overal cameras...
  25. midlifecrisis

    hugger fireblade 92/93

    ik zoek een hugger voor een fireblade 92/93-sc28
Terug
Bovenaan Onderaan