Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Basia
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Basia

    tk: nieuwe set Metzeler Racetec 120/70 180/55, plus 1 slick

    Wegens verkoop van mijn racer te koop: 1 set nieuwe Metzeler Racetec Interact 120/70 K3 dot 2210 180/55 K2 dot 2310 Prijs: 200 euro
  2. Basia

    Tk: gebruikte Pirelli Diablo Supercorsa's 120/70 180/60

    Wegens verkoop van mijn racer te koop: 2 sets gebruikte Pirelli Diablo Supercorsa's. 120/70 SC1, dot 3712 en 4312 180/60 SC2, dot 3612 en 3612 Vaste prijs, 100 euro per set. 2 sets gereserveerd
  3. Basia

    Motorvrouw van het jaar 2013

    Gelukkig Nieuwjaar iedereen! Ik begin het nieuwe jaar in ieder geval leuk. Ik had me op het allerlaatst opgegeven voor de Motorvrouw van het jaar verkiezing van de Motorbeurs Utrecht, en ik werd gebeld dat ik bij de 5 finalisten zit!! Ik heb nu een eigen pagina gekregen, en ga...
  4. Basia

    Tk: Triumph Daytona 675 racer '07

    Aangezien ik zelf de overstap naar een 1000 wil maken, zet ik m’n Triumph te koop. Twee seizoenen ZAC en circuitdagen mee gereden. De originele aankoopbon (zonder kenteken) is aanwezig. Te koop met de volgende extra’s: • Wilbers achterschokbreker • Voorvork omgebouwd • Valdoppen...
  5. Basia

    Gezocht: 26 augustus Assen met Prospeed

    Ik zou dolgraag alle drie de dagen rijden, maar helaas kan ik alleen 26 augustus i.v.m. werk. En Prospeed verkoopt 26 augustus niet los. Dus mocht iemand die dag kwijt willen? Liefst in de very fast groep, evt. is de fast groep ook goed. E-mail staat in m'n profiel. Ik ga de avond van...
  6. Basia

    Circuitrijdende dames, deel 4 alweer *O*

    Na het grote succes van deel 1, 2, en 3, hier het vervolg! *O* Ben je vrouw en rijd je op het circuit, al dan niet in wedstrijdverband? Van circuitdag tot WK :+ iedereen is welkom. Wissel hier je verhalen uit over hoe het is om circuit te rijden, in een wereldje waar voornamelijk...
  7. Basia

    Te koop: Triumph Daytona 675 racer '07

    Eén seizoen ZAC en circuitdagen mee gereden. Aan het begin van dit seizoen is er een ander blok ingekomen, afkomstig van Roké. Hier zitten al een aantal racemodificaties in vergeleken met een standaard blok van dit bouwjaar, de modificaties zijn vooral gedaan op betrouwbaarheid en niet op...
  8. Basia

    Circuitdag op de Nürburgring?

    Weet iemand een organisatie die dit jaar circuitdagen organiseert op de Nürburgring? Bij de organisaties die ik ken, zie ik dit circuit er niet bij staan helaas, wil er toch eens een keertje zelf rijden na al het toekijken bij de Edurance races daar :Y
  9. Basia

    Circuitrijdende dames, deeltje 3!!

    Na het grote succes van deel 1 en 2, hier het vervolg! *O* Ben je vrouw en rijd je op het circuit, al dan niet in wedstrijdverband? Van circuitdag tot WK :+ iedereen is welkom. Wissel hier je verhalen uit over hoe het is om circuit te rijden, in een wereldje waar voornamelijk mannen...
  10. Basia

    *Circuitrijdende dames, part 2!*

    Na het grote succes van deel 1, hier het vervolg! *O* Ben je vrouw en rijd je op het circuit, al dan niet in wedstrijdverband? Van circuitdag tot WK :+ iedereen is welkom. Wissel hier je verhalen uit over hoe het is om circuit te rijden, in een wereldje waar voornamelijk mannen...
  11. Basia

    Te koop: Race Academy Alès 22/23/24 juli

    Ik bied één van mijn twee RA trainingen te koop aan. (Ik ben er ook bij met week 3) Bij nader inzien vind ik 2 weken toch iets teveel van het goeie ;) Het gaat om week 2, op 22/23/24 juli. Prijs: 855 euro (kostprijs). Voor meer info over deze training: The Race Academy - Home
  12. Basia

    * Circuitrijdende dames, part one *

    Ben je vrouw en rijd je op het circuit, al dan niet in wedstrijdverband? Van circuitdag tot WK :+ iedereen is welkom. Wissel hier je verhalen uit over hoe het is om circuit te rijden, in een wereldje waar voornamelijk mannen overheersen. Women only! Circuitrijdende heren zijn er immers al...
  13. Basia

    Circuitdag MSL 05 september

    Zag gisteren dat er nog plek was, dus heb me samen met Brian (BHRacing) ingeschreven. Hij in groep 4, ik in groep 2. Wie gaan er nog meer? Edit: even polletje aangemaakt, misschien ook leuk om in je antwoord te vermelden bij welke groep je gaat rijden.
  14. Basia

    Stewardess op een R6!

    Het rijmt niet alleen, tis nog waar ook :P Ik heb een R6 gekocht! Een hele mooie al zeg ik het zelf O-) Hij ziet er nu zo uit: Ik krijg ook al het straatkuipwerk erbij, om hem weer om te kunnen bouwen naar origineel, en een kenteken aan te vragen. Dan wordt 'ie zo: Als er een...
  15. Basia

    Ervaringen met Trouwborst Motoren?

    Heb daar een leuke motor gezien voor een heel net prijsje. Ze zitten in Driebruggen, vlakbij Gouda. Zag op hun site dat ze ook in schademotoren handelen, daarom ben ik benieuwd naar jullie ervaringen met deze zaak. Met de zoekfunctie zag ik wel wat verwijzingen naar deze zaak, maar niet zozeer...
  16. Basia

    MF Nieuwjaarsfeest 2005?

    Zie nog niks op het forum of in de kalender staan, ben benieuwd of er net zo'n gaaf feest komt als vorig jaar? Basia heeft goede herinneringen + vriend aan dat feest overgehouden... :9
  17. Basia

    600RR '04, of toch een VFR400R/FZR400RR?

    Zit een beetje te worstelen en zou wat hulp goed kunnen gebruiken. Momenteel rij ik op een NTVtje, vooral voor woon-/werkverkeer. Het circuit trok al, maar na de Ladies Day op Assen nog meer! Mijn droommotor is de 600RR in het blauw: Probleem is dat ik geen 12000 euri heb '( Ik ben naar...
  18. Basia

    Even m'n pakkie showen... lady in leather!

    Ben er zo happy mee, het allereerste pak dat ik paste en het zat meteen goed! Kan het niet laten het hier te showen...
  19. Basia

    Banaanscore?

    Ik vroeg me af wat er bedoeld wordt met de 'banaanscore' als je iemands profiel bekijkt? Heb de zoekfunctie al geprobeerd, maar kon er niks over vinden. Thx!
  20. Basia

    Ook ik stel me graag even voor..

    Ben sinds kort in het bezit van het felbegeerde papiertje, binnenkort ga ik een motor kopen, en dan natuurlijk veeel kilometers maken als het aan mij ligt! :] Forum is mooi geworden trouwens, veel uitgebreider, super! :)
Terug
Bovenaan Onderaan