Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Daniel mt09
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Daniel mt09

    Na jaren weer twrug

    Na wat jaartjes hier niet meer geweest te zijn, toch nog even een nieuwe update. Afgelopen zaterdag hebben mijn aanstaande en ikzelf beide een 2023 MT-09 gekocht in het tech black. Uiteraard wel met wat dikkere opties, * korte kentekenplaat houder * korte kuipruit ( voor de looks) *...
  2. Daniel mt09

    Benzinetank zx6r '98

    Ben op zoek naar een benzinetank voor een 98er zx6r, liefst zonder schade. Gr Daniel
  3. Daniel mt09

    zx6r "98 demonteren vraag

    Ha mensen, Wil binnenkort van m'n kwak het frame en achterbrug laten coaten en dan gelijk de 2 velgen erbij pakken. :] Misschien beetje rare vraag, maar wat is het tijdsbestek ongeveer hiervoor qua demonteren? :] En zijn er nog punten waarop te letten qua demontage dan behalve de...
  4. Daniel mt09

    Leovince titanium demper voor zx6r 2003/2005

    Heb hier nog een zeer goede demper liggen voor een zx6r vanaf 2003 t/m 2005. Is alleen maar enkele malen gebruikt op het circuit met db-killer erbij. Foto komt zsm. En geen onzin biedingen a.u.b ;)
  5. Daniel mt09

    D&D demper zx6r

    Ha medestrijders, Zoals de topic titel al aangeeft ben ik op zoek of waar ik deze demper in NL kan bestellen naar een D&D demper. Voor mijn zx6r van 1998. Grtzz Daniel
  6. Daniel mt09

    Na dik 2 jaar weer terug

    Zo ik ben na dik 2 jaar ook weer terug heb het wel gemist hier ;( En ook met een andere aanwinst. *O*
  7. Daniel mt09

    Zwarte kawa 636 ( 2004)

    Bij deze mijn zwarte (2004) 636 te koop met oa; * Zwart hoog MRA kuipruitje * K&N filter * PCIII * Ingekorte (26cm) Bos GP1 demper of * LeoVince SBK demper * Seatcover * Zwart / grijze zxr harris handvaten * Led pinkers voor * Intergreerde pinkers in de Led unit achter * Andere knipperlicht...
  8. Daniel mt09

    ff xenon ingebouwd

    Foto's zeggen wel genoeg denk ik :9 Eerst de originele H7 lamp Dan de Philips blue vision En dan de xenon Xenon samen met GROOT licht :X En zie hier de starter/omvormer Dit alles ff snel binnen 10min. aangesloten, nu alleen nog ff op me eigen setje wachten en dan kan deze weer...
  9. Daniel mt09

    uitval probleem '04 zx636r

    He mensen, zo heel af en toe valt me bike gewoon uit tijdens een ritje, op de snelweg in een bocht B| dus zo ineens. Dan moet ik de choke volopen zetten en dan start ie weer en is er niets aan de hand, laatste paar weken is het gelukkig niet meer gebeurt maar daarvoor wel es af en toe |(...
  10. Daniel mt09

    conti sportattack

    Wie heeft er ervaring met deze band?? Kan er wel goedkoop aankomen en heb binnenkort tog nieuw achterbandje nodig.
  11. Daniel mt09

    LeoVince SBK ipv Bos GP1 '03/04 zx6r te koop

    Heb deze demper te koop ivm ander systeem Met DB-killer en zit wel een kras op, noem een goed bod en hijs van jou. Mag weg voor 175 Grtzz daniel
  12. Daniel mt09

    Zwarte MotoGP kawa

    Heeft iemand misschien wat meer foto's van Hofmann's zwarte kawa? Gr Daniel
  13. Daniel mt09

    Waarvoor dient de vlinderklep??

    He mensen, heb al beetje gezocht maar nog nie echt een antwoord gevonden, maar waarvoor dient de vlinderklep in me uitlaat? En kan het kwaad als ik em weghaal? Heb btw een kwak zxr6 '96. Grtzz daniel
  14. Daniel mt09

    voorpoten getordeert / stuur scheef

    He mensen, En maat van me heeft een fireblade en die is op z'n plaat gegaan en waarschijnlijk zijn de voorvorkpoten getordeerd, hetzelfde heb ik ook gehad met me kwak. Maar wat moet je allemaal loshalen zodat de evt spanning eruit kan? ( is bij mij ook gedaan ) De voorvork is niet krom alleen...
  15. Daniel mt09

    High-sider gemaakt :(

    Ik heb vandaag een high-sider gemaakt. Reed bij de 1e 2baans rotonde komende vanaf de snelweg( harderwijk west), reed een Volvo V70 naast mij want die wou 4/4 ( beetje raar maar wou trug) rond. Dus ik denk neem ik de buitenbocht ( daar zijn 2baans rotondes toch voor) maar wat zie ik daar in de...
  16. Daniel mt09

    Aanschaf Suzuki 750 R

    Ha mf-ers, Ik heb een vraagje voor een collega van me ; Hij zou graag willen weten hoe hij achter de waarde kan komen van een Suzuki 750r uit 1982, waar in 1992 is er een nieuw motorblok ingekomen. En wat de eventule problemen aan zo'n fiets kunnen zijn, en waar hij op moet letten met aanschaf...
  17. Daniel mt09

    koplamp zx9r ---->zx6r 96

    He mensen,, past een koplamp van een zx9r ook in een zx6r dus das een lenskoplamp?? ziet er persoonlijk wel mooi uit. Grtzz daniel
  18. Daniel mt09

    Rijden omgeving Harderwijk, Zeewolde, Ermelo, enz

    Ha mede MF-ers, Na aanleiding van een leuk ritje vandaag, met 2 andere mfers leek het me wel leuk om een topic te openen. Mensen die uit de buurt komen plaats ff wat, kunnen we misschien keertje leuke ritjes maken. :] :} ;) Grtzz daniel 1 - Daniel zx6r Harderwijk kwak zx6r bike...
  19. Daniel mt09

    2e MF- meeting vanaf Amersfoort

    Ha mensen, Wordt er weer net zoals vorige keer bij de mac amersfoort-noord afgesproken? Het wordt om 11.00uur verzamelen en dan rijden we om 11.30 uur weg. Grtzz daniel - Daniel zx6r - Redline Rider (onder voorbehoud) - motorfreakje (onder voorbehoud) - just_a_girl (met vervoer??? ) -...
  20. Daniel mt09

    Shinko & Conti

    Ha daar was ik weer, m'n zus werkt bij conti en daar kunnen ze deze 2 merken leveren, maar iemand hier ook ervaring mee??? gaat om een zx6r uit 96. grtzz daniel
  21. Daniel mt09

    bandenkeus kawa zx6r '96

    Ha mensen, binnenkort weer es een keer nieuwe bandjes onder de kawa leggen, maar wat raden jullie hiervoor aan??? Ik heb er nu voor bridgetone bt 56 F ( 120-60-17) en achter bt 020 r ( 170-60-17) maar volgens mij zit er achter origineel een 160 onder, maar dat weet ik niet zeker. grtzz daniel
  22. Daniel mt09

    Koppeling zx6r '96 slipt nog steeds door :(

    Ha mensen, M'n koppeling slipt dus de hele tijd door, en das meestal bij de 10 a 11.000 rpm. Ik heb em al wat laten stellen maar het is dus nog steeds bagger |( B| enig idee of het nog iets anders kan zijn, of hoe ik het verholpen krijg??? :? Grtzz Daniel ;(
  23. Daniel mt09

    Hoe carburateurs zx6r '96 los te halen??

    Ha mensen, Ik ben met een grondige schoonmaak bezig, maar alleen hoe krijg ik de carburateurs eraf halen?? En als ik ze daarna weer monteur moeten er dan ook weer nieuwe pakkingen tussen?? grtzz daniel
  24. Daniel mt09

    hoeveel km op een tank

    Ha gelijk weer ff een andere vraag, hoeveel km kun je met een zx6r uit '96 rijden op een volle tank?? grtzz daniel
  25. Daniel mt09

    nieuwe uitlaat ( goeie of niet???)

    ha mensen, Ik had vorig jaar een viper gekocht bij kalsbeek, maar daar zat een fabrieksfout in en de demper moest uit Engeland komen dus dat duurde allemaal veels te lang. Dus ben ik afgelopen vrijdag naar Kalsbeek gegaan om te kijken hoe we het gingen regelen, maar ik heb nu van hun een...
Terug
Bovenaan Onderaan