Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: kakketoe
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. kakketoe

    Garmin TPMS Ventiel Sensoren

    Tekoop: Garmin TPMS Ventiel Sensoren (2x) Kan gebrikt worden i.c.m een Zumo 390,395,590 & 595 Vraagprijs 80€
  2. kakketoe

    Interphone Urban (Single)

    Tekoop: Interphone Urban (Single) Incl.Doos,bevestigings accesoires en aankoopbon (11-06-2016) Mist alleen de plak microphone,beugel microphone zit er wel bij. Set is slecht 1 seizoen gebruikt ! Vraagprijs 60€
  3. kakketoe

    Aprilia Verstelbare voetsteuntjes (RSV-Tuono)

    Tekoop : Setje verstelbare voetsteuntjes Past sowieso op een RSV '98-'03 & Tuono '03-'05 Vraagprijs 75€
  4. kakketoe

    Difi Aviation Classic,Maat 58

    Tekoop : Difi Aviation Classic,Maat 58 Jas is nieuw,nooit gedragen, Vraagprijs 125€ Klassiek toerjack in pilotenstijl van hoogwaardig rundleer Protectoren op ellebogen en schouders. Elleboogprotectoren in hoogte verstelbaar. Schuimverstevigingen op en bij de ellebogen. Reflexbiezen op...
  5. kakketoe

    Shoei J-Cruise Maat L (59-60)

    Tekoop : Shoei J-Cruise Maat L (59-60) Helm is nooit gevallen,alleen wat gebruikers krasjes - Intern zonnevizier (anti-kras + anti-condens, DIN EN1836) - Helder CJ-2 vizierPinlock voorbereid, niet meegeleverd - Snelsluiting van volledig RVSVentilatie in- en uitgangen - Volledig...
  6. kakketoe

    Schaalmodel Aprilia RSV '04/'08

    Tekoop : Schaalmodel Aprilia RSV '04/'08 Vraagprijs : 10€.....ex verzendkosten (6,75)
  7. kakketoe

    Schaalmodel Tuono '03/'05

    Tekoop : Schaalmodel Tuono '03/'05 Vraagprijs : 15€.....Ex verzendkosten (6,75)
  8. kakketoe

    Antirrobos slot

    Ik zit in dubio of ik dit slot zou aanschaffen,zijn hier mensen die ervaring hebben met dit slot. De voor en tegens , kan weinig info vinden over dit slot.
  9. kakketoe

    Shoei Cx-1V Vizieren (Nieuw)

    Tekoop : Half-Tint& Helder + 1 pinlock. Vizieren zijn nieuw ! Tegebruken voor X-Spirit,Multitec,XR-1000 & Raid II Vraagprijs 60€
  10. kakketoe

    Cardo Scala Rider Q1

    Cardo Scala Rider Q1 Gekocht 24-08-2013 (Waypoint,Moordrecht) Incl.Alle Accesoires & Faktuur. Specificaties: •Personaliseer instellingen & ontvang software updates via de computer. •Verwijderbare speakers, gebruiker kan optioneel eigen speakers aansluiten (3.5 mm). •Dual Handsfree...
  11. kakketoe

    Piaggio Fly 125

    Het hele Forum afgezocht en zag dat er nog geen Piaggio Fly topic was. Ik heb onlangs een nieuwe Fly 125 (wit) besteld en hoop deze begin December op tekunnen halen. En ben benieuwd op er op dit forum nog meer Fly bezitters zijn ? Specificaties : Cilinderinhoud : 124 cc 3V...
  12. kakketoe

    Bags Connexion Tentbag

    Tekoop : Bags Connexion Tentbag Nooit gebruikt !Mag weg voor 15€ • Additional bag. • For fixing on Bags-connection tail bags: Speedpack ®, Speedpack ® Wide, Traveller, Racepack, Trolleybag, Cargobag. • Compression straps with click-fastening buckles. • Stable 4-point attachment system. •...
  13. kakketoe

    Ortlieb waterproof Rolbag

    Tekoop : Ortlieb waterproof Rolbag (95 x 45 cm). Deze is nooit gebruikt en was nieuw 35€. Vraagprijs 20€
  14. kakketoe

    Bags-Connection drybag l zwart

    Bags-Connection drybag l zwart High Frequency naad gelast. 4 grote reflecterende inzetstukken. 4 Punt D-ring gehechtheid systeem te beveiligen met de fiets. Rol top sluiting met klittenband en compressiebanden om een ​​effectieve stof-en waterdichte afdichting. Schouder draagriem...
  15. kakketoe

    Scottoil Lube Tube

    Extra aanvulling voor de Scottoil (voor veel km's). alleen getest,werkt goed !Maar hou het zo als het is. Vraagprijs : 20€
  16. kakketoe

    Bags Connection Tentbag

    Tekoop : Bags Connection Tentbag. Deze is nieuw (kaartje er nog aan). • Additional bag. • For fixing on Bags-connection tail bags: Speedpack ®, Speedpack ® Wide, Traveller, Racepack, Trolleybag, Cargobag. • Compression straps with click-fastening buckles. • Stable 4-point attachment...
  17. kakketoe

    Aprilia RST Futura Schokbreker

    Tekoop : Aprilia RST Futura Schokbreker. Dit is de orginele Sachs schokbreker incl.Hyperpro vervangingsveer. Schokbreker is over na vervanging door compleet instelbare Wilbersschokbreker. Vraagprijs 60€
  18. kakketoe

    Bagster Tankhoes Tuono 2005 / Rood

    Ik heb tekoop : Bagster Tankhoes Tuono 2005 / Rood. Heb er een bandje/bevestiging bijlaten maken thv het zadel voor een beteren bevestiging. Vraagprijs 35€
  19. kakketoe

    Rolbag groot & klein

    Ik heb tekoop : 1 Rolbag 85 x 60 , afsluitbaar met rits en kliksluiting. 1 Rolbag 60 x 30 , afsluitbaar met kliksluiting (nieuw). Vraagprijs 20€
  20. kakketoe

    Aprilia Tuono '03-'05 Scherm / Rechts

    Tekoop : Aprilia Tuono '03-'05 Scherm / Rechts. Zit bij 1 kleine kraak in het spuitwerk (foto 2). Vraagprijs 35€
  21. kakketoe

    Aprilia Achter-Ledlicht

    Tekoop : Achter-ledlicht (Rem,licht en Knipperlicht). Tuono '03 - '05 Heb er ook nog weerstanden bij. Vraagprijs 40€
  22. kakketoe

    Tekoop : Nitro X-540 (XL 61-62 cm)

    Tekoop : Nitro X-540 (XL 61-62 cm). Helm is gekocht op 18/01/2011 , helm is alleen gepast maar blijkt mij toch iets tegroot. Helm is incl.Helmhoes en aankoopbon. Vraagprijs.70 €
  23. kakketoe

    2 x Schaal model Aprilia

    Tekoop : RSV1000 (2004/2009) 1:12 & Tuono (2003/2005) 1:18. Doe een leuk bod en ze zijn van jou !
  24. kakketoe

    Difi Regenpak 3XL

    Tekoop : Difi regnpak Jas 1 maal gebruikt en broek nooit. Incl.Opberghoes. Vraagprijs 35€
  25. kakketoe

    Tekoop : Shoei Multitec XXL Matzwart

    Tekoop : Shoei Multitec XXL Matzwart. Helm is circa 1,5 jaar oud en heeft wat kleine gebruikers sporen. Word bij geleverd,Wisperkit + kinflap , Helmhoes en 2 vizieren (blank , getint verlopend). Vizieren zijn nooit gebruikt wat ik heb altijd met donker vizier gereden. Reden dat ik de helm...
Terug
Bovenaan Onderaan