Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Mens
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Mens

    Motorblok vervangen, welk bouwjaar mogelijk?

    Lang getwijfeld of ik hem hier durf te stellen. Maar ik weet niet waar ik het antwoord anders vandaan moet halen, dus daar komt ie: Als je overweegt een nieuw motorblok in een motor te ( laten) hangen, hoe kom je er dan achter welke bouwjaren je daarvoor kunt gebruiken? Importeur? Het gaat...
  2. Mens

    Topics negeren?

    Is het mogelijk bepaalde topics te negeren, of zelf subfora uit te schakelen? Gewoon niet lezen zou een optie kunnen zijn, maar datzelfde geldt voor " leden", waar wel een negeerknop voor bestaat. In de praktijk werkt dat zelf wegblijven ( voor mij i.i.g.) niet. Ik denk dat het de sfeer ten...
  3. Mens

    Avatar doet vreemd

    Ik heb bovenin bij m'n account een andere avatar staan dan ik bij m'n berichten zie. Madam mikmak in het menu bij mn naam, , maar als je doorklikt staat het kitten bij m'n account als avatar, en het kitten bij berichten, Maar op andere momenten had ik ( meen ik) mikmak overal ? Het zal...
  4. Mens

    Sta je daar met je broek op je laarzen............

    dat is weer wat anders dan een geluidscontrole U bent gewaarschuwd :+
  5. Mens

    revenger motorjack mt 50

    revenger motorjack, heren maat 50. Jack is bijna niet gedragen, paar keer door mn zoon als passagier, maar die is er inmiddels te lang voor geworden. Is aanritsbaar, in ieder geval aan evolution, andere merken heb ik nooit geprobeerd. Mag voor nop weg
  6. Mens

    helmschade bij rol van het zadel

    Het overkomt vast meer rijders: je stopt ergens en terwijl je je handschoenen uitdoet, zet je even je helm op je zadel, die er vervolgens afrolt. |( Dat is ons laatst gebeurd, maar tot onze verbazing hadden we behoorlijke schade aan de helm. De buitenschaal is gebarsten. Bij onze vroegere...
  7. Mens

    ouderwetse niergordel met haakjessluiting, waar te koop?

    Ik ben op zoek naar een niergordel zonder klittebandsluiting, maar met de ouderwetse haakjes sluiting. Weet iemand of die nog verkrijgbaar zijn en zoja, waar?
  8. Mens

    back in business

    hoi, even voorstellen, Mijn naam is Inge, ik heb bijna 15 jaar niet gereden, maar nu ben ik weer helemaal terug van weggeweest. heb voorheen gereden op sukuki gs (?) 400 import, yamaha XJ 600(géén diversion) en Suzuki GSX600 F :] . Geen al te gekke dingen gedaan, zelf geen schuivers...
Terug
Bovenaan Onderaan