Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: melk09
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. melk09

    motorblokdelen kawasaki zx6r 1996

    doordat ik een motorblok wissel wil gaan doen heb ik 2 motorblokken gekocht, waarvan er 1 word overgeplaatst in mijn huidige motor.. wat ik nu heb liggen: kleppendeksel? *bovenaan motorblok* kleppen + veren en clipjes cilinderkop geen schade koppelingsdeksel zonder schade krukas (als...
  2. melk09

    zx6r 1996 houd in

    hallo allemaal, ik heb een maandje geleden een kawasaki zx6r 1996 gekocht (25 kw op kenteken, toen ook op motorisch vermogen..) De motor liep vanaf het begin al slecht, onderin en bovenin het toeren bereik: onderin: stationair viel heel langzaam terug van 3.000 toeren naar 1.300-1400...
  3. melk09

    gratis: theorie en examentraining dvd

    hallo, is er nog iemand bezig met de theorie voor auto en of motor? ik heb nog een 2tal dvd's 1 voor de auto theorie / examen gereserveerd en 1 voor de motor theorie / examen allebij in hoesje (aantal dagen gebruikt..) de auto dvd is uit 2010 de motor dvd uit 2011 omgeving den...
  4. melk09

    koppelingsprobleem diversion (92)

    hallo, vanmiddag mijn koppelingsplaten en veren vernieuwd, alles ging goed en volgens het WPH, maar bij het laatste gedeelte (het proberen van de koppeling en alles aandraaien kwam ik erachter dat mijn koppelingsmechanisme (as die vast zit aan je koppelingskabel) niks doet, hij zit goed vast...
  5. melk09

    olie vervangen na neerleggen motor?

    hallo allemaal, vandaag heel stom me motor neer moeten leggen (gelukkig in het zand, geen schade).. vraag me niet hoe het is gebeurt.:P nou het volgende hij rookte als een stoomtrein op steroïde.. ik denk (ga ik zo checken) dat er benzine bij mijn olie is gekomen, is het zowieso...
  6. melk09

    gezocht 25kit yamaha diversion 1992

    hallo, ik ben op zoek naar de 25 kilowatt inlaatrubbers voor de yamaha diversion bouwjaar 1992 graag met foto's van de huidige staat.. als iemand wat weet waar ik ze goedkoop vandaan kan halen graag!
  7. melk09

    Motorsloperij Zuid Holland (Berkel en Rodenrijs)?

    goede avond iedereen, weet iemand toevallig de naam van een motorsloperij (volgens mij in berkel en rodenrijs?) ben er laatst langs gereden maar niet onthouden welke straat het was en ben daar onbekend.. het ligt afgelegen tussen kleine bruggetjes en bochtige 30km wegen, ook leek het...
  8. melk09

    politie stuit op (gestolen) motoren

    Gepubliceerd op : maandag, 17 oktober 2011 - 07:30 Laatste update: maandag, 17 oktober 2011 - 10:05 WESTLAND - De politie heeft in een loods in Naaldwijk een flink aantal gestolen motoren ontdekt. De jeugdbende van de Delftselaan uit Den Haag wordt ervan verdacht de gestolen motoren daar te...
  9. melk09

    ultrasoon badje gezocht

    hallo allemaal, ik zoek iemand die ervaring heeft met een zaak waar je je carbs kan laten reinigen (ultrasoon) ergens in zuid holland.. graag ervaringen en recensie erbij en wat kan ik verwachten van de kosten? mvg mel
  10. melk09

    waar 25 kw laten keuren

    hallo allen, ik heb voor mijn yamaha 600 div een 25 kit gezien op internet, veel goedkoper dan dat de dealer beweert.. nu is mijn vraag als ik hem zelf inbouw, kan ik hem dan OF direct naar het rdw OF naar een yamaha dealer brengen om te laten keuren op 25kw? wat is makkelijker ??? zelf...
  11. melk09

    zit er een toeren begrenzer op yamaha xj 600?

    lijkt me een duidelijke vraag, ik wil mijn motor niet slopen maar: kan je de rev limiter horen bij een xj 600? a la 1992 (jaja weinig vermogen, stuurt minder, slechte remmen, blablabla leuke woonwerk verkeer motor verder niks :P .) vraag me af of hij er 1 heeft. :? thnx
  12. melk09

    na 2 jaar stil staan, wat vernieuwen/verversen?

    wat is een beetje gebruikelijk om te vervangen /verversen als een motor 2 jaar heeft stil gestaan? het gaat om een xj 600 diversion er zit al een nieuwe accu op, olie ga ik doen filter ga ik doen luchtfilter ga ik doen bougies? nodig...
  13. melk09

    suzuki gs 450 A beperkt of niet?

    hallo allen, ik heb al een tijdje een suzuki gs 450 a la 1983, vanuit amerika geinporteerd.. laatst aardig wat kleine dingetjes aan veranderd, hij loopt super maar dat terzijde.. Ik heb een a-beperkt rijbewijs, nu is de vraag: kan ik op deze oldtimer rijden met a beperkt? op het...
  14. melk09

    gs 450 klimt in toeren / gas blijft hangen

    hallo, na eerst GEZOCHT te hebben op GAS BLIJFT HANGEN / klimmen in toeren etc. kwam ik er nog steeds niet uit: gs 450 L chopper, net alle pakkingen vernieuwd, net 1 uur klaar met sleutelen aan het motorblok, alles goed in elkaar gezet, o.a. nieuwe gaskabel en inlaat rubbers (met...
  15. melk09

    cilinder loshalen hoe?

    hallo, ik ben bezig met het vervangen van de pakkingen van de cilinder.. het betreft een suzuki gs 450 L (chopper) nu heb ik de kop er al eraf incl. bouten etc. maar krijg de cilinder er niet af?? misschien domme vraag maar moet de olie eruit om de druk eraf te halen oid? verder al...
  16. melk09

    kortsluiting startmotor suzuki.. help?

    hallo, een tijdje terug in het bezit gekomen van een suzuki gs 450 L (1983) nu heb ik omdat de motor niet startte gekeken naar de startmotor: eerst draaide die gewoon goed als ik hem op een andere accu zette (direct) maar na nog 1 x checken kwamen er grote vonken vanaf.. dus zit er...
  17. melk09

    help! suzuki gs 450 L loopt niet meer!

    hallo allen, sinds kort via familie in het bezit van een oudje: Suzuki Gs 450 L (1983.....) nu heb ik meerdere probleempjes, maar de grootste is: ik begrijp niks van de (wat ik heb begrepen) Vacuum kraan... er zitten 2 nipples op 1 daarvan is direct op me carb - benzine toevoer...
  18. melk09

    voorstellen..

    Hallo, ik ben Melchior bijna 19 jaar en BIJNA in het bezit van mijn motor rijbewijs.. Geboren en getogen in Den Haag.. Vooral bezig met duiken en duikles / maritieme trainingen verzorgen @ de duikschool GET WET. momenteel nog opzoek naar leuke opleiding, ik denk richting techniek- lassen...
  19. melk09

    welke motor, 25kw?

    Hallo allen, Ik ben Melchior ( afgekort mel ), 18 jaar (bijna 19) en woon in Den Haag. Ik ben nieuw op dit forum! Ik lees wel al een tijdje verschillende topics, maar ik was nog niet bezig met mijn rijbewijs.. nu wel en bijna klaar dus hoor ik er bijna bij! Ik ben 1.93m lang en wil...
Terug
Bovenaan Onderaan