Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. sodeknetters

    Motor uitlenen, beste manier om risico's uit te sluiten / ve

    Ok, het scenario is als volgt: Ik heb 2 motoren en een vriend wil mijn 2e motor graag lenen voor een motorweekendje naar het buitenland (binnen EU). De duur van het gebruik zal 4 dagen zijn. Ik hoef hier geen vergoeding voor, maar wil ook geen risico's lopen. De risico's die ik wil...
  2. sodeknetters

    CBR600F1 (pc19) snelheidsmeter goed, km teller loopt niet me

    Betreft de motor van mijn vriendin. Honda CBR600F Hurricane. Eerste type dus aanduiding PC19. Parelmoer wit met Paars. (Echt waar, is nog origineel ook) De klacht was dat ze de benzinekraan al na 125km op reserve moest zetten, maar ze het idee had dat ze werkelijk méér km's gereden had. We...
  3. sodeknetters

    Het Newbies MotorWeekend, 25 t/m 28 Mei 2018

    Het Newbies MotorWeekend, editie 2018 25 t/m 28 mei 2018 Een lang mei-weekeind bochtjes draaien….. Dit jaar de 7e Editie alweer !!! vol = vol.. en we zitten vol. De routes zijn als GPX te downloaden via Google Drive Kleine impressie van 2013 http://youtu.be Een gezellig en...
  4. sodeknetters

    MAG Enquête

    Linkje hier MAG's grote motorrijdersenquête De MAG probeert met de grote motorrijdersenquête een zo volledig mogelijk beeld te krijgen van de Nederlandse motorrijder (m/v). Dit is voor de MAG van groot belang, want met de resultaten van deze enquête kunnen we ons werk als belangenbehartiger...
  5. sodeknetters

    Paddock stand / motorbok tbv bobbins

    Gezocht; paddock stand voor gebruik icm bobbins, dus met C-vormige steunpunten. Ik weet dat je deze voor nog geen 50eur nieuw kunt bestellen maar misschien heeft iemand er toevallig nog 1 over bij mij in de buurt?? Ik woon in Roosendaal
Terug
Bovenaan Onderaan