Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. K

    Suzuki GSXR 750 SRAD caferacer

    Zoals de topic titel het al zegt ben ik bezig met mijn SRAD van 1996 (carb model) om te bouwen naar een caferacer. Uiteraard met moderne elementen aangezien je niet zomaar rond het dikke frame heen kan. Sommige zullen dit juist daarom geen goede basis voor een caferacer vinden, maar dat leek me...
  2. K

    ABM kroonplaat en stuur Suzuki GSXR 750 SRAD

    Gebruikte kroonplaat van abm met stuur. Contactslot kan geplaatst worden maar stuurslot vervalt wel. 125euro of goed bod. https://www.2dehands.be/motoren/accessoires-onderdelen/sturen/abm-kroonplaat-superbike-stuur-suzuki-349933168.html
  3. K

    Viper demper Suzuki SRAD

    https://www.2dehands.be/motoren/accessoires-onderdelen/uitlaten/viper-sportdemper-bolt-on-330527491.html Nette gebruikte Viper sportdemper. Deze is netjes ingekort en geeft een super racy sound. Geen blutsen of schade. inclusief beugel. komt van een Suzuki Gsxr Srad af maar past op...
  4. K

    Garage opruiming!

    Wegens plaatsgebrek opruiming van mijn garage. Heb volgende zaken te koop: -Suzuki SRAD 750 model 96 (carbu) -Goed lopend motorblok compleet maar heeft wel een kapotte schroefdraad die is afgebroken. Blok heeft verder geen schade en is goed draaiend er vanonder gehaald.zijdeksels wel in...
  5. K

    Suzuki SRAD 750 Kontpanelen en voorspatbord

    Ik ben op zoek naar originele (nette) kontpanelen met bijhorend voorspartbord kleurstelling Zilver/Zwart van een Suzuki SRAD 750 model 98
  6. K

    SRAD 750 onderdelen

    Ben op zoek naar volgende onderdelen voor mijn SRAD 750 voorspatbord bestuurderszitje voetsteunen L+R passagier passagierszitje Rempedaal
  7. K

    Nieuwe achterwiellagers Suzuki TL1000S /R

    Heb nog twee setjes lagers liggen voor de achterste velg van de TL. Een set origineel van Suzuki en een setje van All Balls Bearings Beiden nieuw in de verpakking Setje van Suzuki origneel kostte nieuw rond de 100 euro All Balls heb ik zelf 65 betaald (is inclusief de...
  8. K

    Commander III USB voor de TL 1000 S

    Te koop Power Commander III USB voor de TL 1000 S Volledig inorde en compleet in originele doos. Ga hem zelf toch niet meer gebruiken. Richtprijs 200 euro of een heel goed bod!
  9. K

    Viziersluiter versteller Suomy Vandal stuk

    Wie weet er waar ik de viziersluiter versteller (waarschijnlijk enkel per paar te koop?) voor mijn Suomy Vandal helm kan bestellen. Vind niet meteen een verdeler in de buurt en heb geen Pay Pal om op ebay te kopen, vond hier 1 setje. Gaat om volgend artikel: NEW Genuine Suomy Vandal Pivot...
  10. K

    660 mono Caféracer

    Uit een vorig project waar ik nooit 100% tevreden mee was hield ik het volgende over: Omdat ik vorig jaar omwille van praktische en financiële redenen niet verder kon werken aan dit project gingen heel wat stukken de deur uit en werd de motor in de garage gezet. Dacht er eerst aan om...
  11. K

    2 Bolt-On sportdempers van FP-Exhaust voor TL1000S, SV1000.

    Naar aanleiding van de aankoop van Bos-dempers doe ik de FP's weg. Dempers geven een super geluid en zijn heel onderhoudsvriendelijk dankzij de demonteerbare (inbusboutjes) eindkapjes. 1minpuntje (maar zeker weg te werken) in het rechtereindkapje zit een kleine deukje. Je merkt dit bijna...
  12. K

    Kawasaki KZ650 1979 B1 opknapper

    Vorig jaar kocht ik voor erg weinig een Kawasaki Z650 van 1979 B1. Hij was vrij compleet maar stond reeds enkele jaren stil. Motor was volgens de verkoper rijdend weggezet in de garage maar had toch heel wat sporen van ouderdom. Het motorblok zat wel los en was nog steeds voorzien van olie...
Terug
Bovenaan Onderaan