Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: richard75
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. R

    Gezocht lift naar Faak am See (european bike week)

    Hallo Allemaal, Ik ben van plan om naar de european bike week te gaan in Faak am see. Dit is van van 2 tot 7 september. Op de motor die kant op word mij even te gek. Ik zoek daarom iemand die misschien al met de auto die kant op gaat en met wie ik wellicht mee zou kunnen rijden...
  2. R

    Trillend stuur

    Hallo Ik zit met het volgende probleem: Ik rijdt een verbouwde yamaha dragstar. Ik heb last van een erg trillend stuur. Voornamelijk bij rond de 80 km per uur en op het moment dat ik het gas dicht gooi doet ie het ook. Ik dacht eerder dat het aan mijn voorband lag. Maar nu met nieuw...
  3. R

    Help gaskabel tekort voor apehanger Yamaha dragstar

    Hallo, Ik ben op dit moment bezig met het plaatsen van een 42 cm hoge apehanger op mijn dragstar 650. Alle bedrading is gelukt de koppelingskabel ook. Maar... de gaskabels loop ik tegen een probleem aan. Ik heb langere gaskabels gekocht alleen heeft de orginele gaskabel zowel bij het...
  4. R

    Gezocht langere kabels

    Hallo allen, Ik heb een yamaha dragstar custom. Deze is op de tank na al flink verbouwd. Nu wil ik er een 42 cm hoge ape hanger Dit betekend dat ik 2 langere gaskabels, 1 langere koppelingskabel, 1 langere remdrukleiding nodig ben. Weet iemand een goed en goedkoop adresje hiervoor? En...
  5. R

    Wie weet van welke motor dit is?

    Hallo Allen, Ik ben bezig met de verbouwing van mij dragstar. \ Ik heb onlangs een voorwiel gekocht(zie foto) Nu moet ik dus mijn telleraandrijving op het wiel aanpassen. Wie kan aan de foto zien van welke motor dit afkomt(de vorige eigenaar dacht een kawasaki classic) alvast bedankt
  6. R

    Dragstar verbouwen

    Hallo allemaal, Ik ben sinds een paar maanden de eigenaar van een dragstar 650. Deze wil ik van het winter weer gaan aanpassen aan mijn eigen wensen. O.a. ander stuur, achterspatbord dicht op het achterwiel, solo springerzadel, Volledig matzwart spuiten met rode velgen. Banden voorzien...
  7. R

    dragstar 650 aanpassen

    Hallo allemaal, Ik ben sinds een paar dagen eigenaar van een Dragstar 650. Deze wil ik van het winter weer gaan aanpassen aan mijn eigen wensen. O.a. ander stuur, achterspatbord dicht op het achterwiel, solo springerzadel, Volledig matzwart spuiten met rode velgen. Banden voorzien van...
  8. R

    electrische storing kawa gpz600r

    Hallo Allemaal, Ik heb een kawa gpz 600 r. De doet helemaal niets meer... Startrelais lijkt goed, zekering box en ontsteking idem dito. Maar of ik nu wel of geen sleutel in het contact heb zodra ik de kabels op de accu aansluit gaan mijn lampjes op het dashboard al branden. Kan het...
  9. R

    hulp gezocht voor klaarmaken kawasaki gpz600r

    Hallo Allemaal, Ik heb onlangs een kawa gpz 600 r uit `87 gekocht. Wil er een leuke streetfighter van maken. De motor liep niet toen ik hem kocht. volgens de vorige eigenaar heeft ie nog wel gelopen onlangs. Ik heb nu een nieuwe accu erin gezet maar starten ho maar. Hij doet helemaal...
  10. R

    Streetfighter op basis van Gpz 600 van `87

    Hallo Allemaal, Ik heb een gpz 600 gekocht waar ik een leuke streetfighter van wil maken. Ik wil er een andere kont op hebben, top kuip eraf, ander stuur, andere koplamp, ander spatbordje etc. Wie heeft er leuke tips, links, of onderdelen die ik kan gebruiken???? Alle info is welkom.
  11. R

    onsteking afstellen kawasaki gpz 600

    Hallo Allemaal, Ik heb een kawasaki gpz 600 uit `87 gekocht. De vorige eigenaar heeft het moment van de electronische onsteking verdraaid. Wie van jullie weet hoe ik de ontsteking weer op het juiste moment krijg? Oja ik wil er een leuke naked bike van maken dus tips daarvoor zijn ook...
  12. R

    Kawasaki EN500

    Hallo Allemaal, Ik heb sinds dit weekend een Kawa EN500. Nu wil ik deze eens lekker gaan verbouwen. Soloseat, sidemount kenteken plaat, ander stuur, ander knipperlichten, andere koplamp, andere spatborden, achter een flink stuk lager, andere einddempers(lees meeer lawaai :-) Iemand...
  13. R

    laadproblemen honda cb650c

    Hallo Allemaal, Ik heb een Honda CB650C uit 1986. De motor had laad problemen met de accu. Ik heb nu de accu, rotor, stator en de spanningsregelaar vervangen. Maar het probleem blijft. Wanneer de motor uit staat geeft ie ruim 12 volt. Wanneer de motor loopt gaat het voltage richting...
  14. R

    Gezocht met spoed dynamo coor Honda CB650C

    Hallo, Ik ben op zoek naar een dynamo voor mijn Honda CB650C uit 1986. Ik heb de rotor reeds vervangen het gaat dus om de spoel die er omheen zit. Volgens mij noemen ze dat ook wel de stator?? Wie kan me er aan helpen???
  15. R

    accu laadproblemen

    Hallo, Ik ben in het bezit van een Honda CB650C uit 1986. Het probleem is dat mijn accu niet bij wordt geladen. De accu is nieuw en ik heb de rotor inmiddels vervangen. Ik heb onlangs de spannings regelaar door laten meten en die was wel goed zei men. Zal het dan de spoel rondom de...
  16. R

    Even voorstellen

    Hallo Allemaal, Ik ben Richard en heb onlangs een Honda Cb650 C uit `86 gekocht. Voor een prikkie. Mijn motorkennis put ik uit de enorme ervaring die ik heb opgebouwd uit mijn periode dat ik nog op een Puch Maxi reed. M.a.w. Nihil !!!! Maar dit weerhoud mij niet om het orgineel flink...
Terug
Bovenaan Onderaan