Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: ManxR
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    Achterlicht-lens Suzuki, oud type ( GT,RV .... ?)

    Te koop gevraagd: Een beetje nette staat lens ( zonder barsten :+ ) van oudere suzuki modellen. Als ik me niet vergis was die bijvoorbeeld te vinden op de suzuki GT reeksen? Ik heb 'm nodig voor restauratieprojectje RV50, maar als ik dat in de titel zet, reageert er geen dooie hond. :+...
  2. M

    Cat vervanger GSXR 1000 K7-K8

    Gezocht dus, een cat vervanger ( y-stuk) voor een gsxr 1000 k7-k8. Het merk heeft geen belang, en mag ook een deukje, gaatje of krassen hebben, als het maar cheapo is. :+ Het is namelijk voor een projectje, en komt niet eens onder een motorfiets te hangen. :+ O-)
  3. M

    Set NETTE velgen Gsxr 1000 K1-K4

    Moet cheapo voor een project, om een maatje van me vooruit te helpen. Een setje originele wielen voor de gsxr 1000 K1 tot en met K4 modellen. Zonder remschijven en tandwiel, inclusief tandwieldrager. Enige voorwaarde is dat ze geen gekke kleur hebben (dus geen knaloranje, geel of roze...
  4. M

    DB-killers Akrapovic hexagonaal

    Te koop dus: 2 stuks db-killers origineel akrapovic, slechts 1x gebruikt geweest. :+ Voor zover ik me herinner, komen ze uit de hexagonale Akra dempers voor de GSXR 1000 (of 05-06, of 07-08), maar ze zullen vast in meerdere Akrapovic hex dempers passen. Ploaties doe ik morgen ff.
  5. M

    Yoshimura Japan(!) Ti. Tri-Oval, Gsxr 600-750 06-07

    Te koop dus; een zgst Yoshimura Japan titanium Tri Oval demper, incl. linkpijp. (excl. demperklem) Voor de gsxr 600-750 06-07, past waarschijnlijk ook op de k8-k9, maar dat zou je ff moeten uitvogelen.. uiteraard past de demper op zich ook op andere linkpipes. (ter info: aansluitdiameter 60)...
  6. M

    Pazzo koppelingshendel zwart, lang, ducati en aprilia

    Wegens aanpassen projectplannen ( radiale brembo racing koppelingspomp), heb ik nog een nieuwstaat Pazzo (geen imitatie!) koppelingshendel over, lange uitvoering, zwart, met zwarte versteller. Het is een D80 (en staat er ook in), dus volgens de site van Pazzo passend op alle volgende...
  7. M

    originele stuurdemper gsxr1000/TL (?)

    Ik heb bij opruimen van de garage nog een originele stuurdemper terug gevonden, komt voor zover ik me herinner van een cbr954rr af. edit, niet dus, wel van een suzuki! mag weg t.e.a.b. , ik doe straks ff foto plaatsen, ben nu niet thuis.
  8. M

    Alpinestars GP tech handschoenen,maat L, zwart, zgst!

    Wegens overcompleet: een set alpinestars GP Tech (topversie bij alpinestars) handschoenen, zwart, maat Large. anderhalf jaar oud, maar slechts een 15-tal ritten gedragen wegens ziekte, uiteraard schadevrij, en nog zeer goede staat. nieuwprijs was 230 euro, mogen weg aan 90...
  9. M

    tankcover cbr1000rr 2005 wit-rood

    Niet van mij, maar van een maatje, ooit gekocht voor een project wat de ijskast is ingegaan: een originele honda tankcover voor de 05 cbr1000rr, kleurstelling wit-rood, met zeer kleine schuifschade (schaafplekje van pakweg 4cm lang, niet doorgeschuurd of gebarsten.) alle ophangpunten ed...
  10. M

    Onderdelen Gsxr 1100 1990 (en enkele '91-92)

    Te koop van GSXR 1100 ’90 ( en sommige van 91-92): 4 zuiger remklauwen vooraan, h.o.h. 90mm,met remblokken : 75eRvs remleidingen vooraan(2 rechtstreekse): VERKOCHT voor en achterwiel (in set) kleur anthraciet, zgst, 100% recht (zonder tandwiel/remschijven) 100e Origineel...
  11. M

    set custom made carbon dempers,nieuw!(busa,ook srad/cbr?)

    Te koop: een set speciaal op bestelling gemaakte carbon dempers van het merk Ixil. (geen tweede set zoals deze te vinden dus.. ;) ) wegens verandering project. voor mijn fiets waren ze niet te krijgen, dus besteld met hayabusa (eerste model ) aansluiting, ik wou passende linkpipes...
  12. M

    Voorwiel Suzuki TL1000 S (Busa, Srad?), als nieuw

    te koop dus, een voorwiel van een suzuki TL 1000 S, goudkleurig (de originele kleur), en perfecte staat, helemaal recht, originele lak perfect, en geen beschadigingen. zonder remschijven of band, wel met de boutjes voor de remschijven erbij. voorzover ik weet, past het ook in een TL R...
  13. M

    carbon voorspatbord ducati 888/monster 600-750-900/.

    zoals de titel het al zegt, voor ik de euri's ga neertikken voor een nieuwe (want moet dat ding nog eens aanpassen ook, beetje zonde met een nagelnieuwe) kijk ik eerst hier maar ff of toevallig iemand er nog eentje in de schuur liggen heeft : een carbon voorspatbord van/voor de ducati 888...
  14. M

    garage-opruiming:remschijven cbr954rr,steppies gsxr1000,...

    garage aan het opruimen, dus ik kom nogal wat spulletjes tegen 'onderweg', ik zal het lijstje al even posten en bijwerken, foto's kan helaas pas morgenavond.. - set remschijven vooraan van cbr954rr bj 2003, slechts ong. 3000 km gereden, perfecte staat. VERKOCHT. - originele...
  15. M

    koppelingspomp voor los reservoir

    zoals de titel al zegt, ben ik op zoek naar n hydraulische koppelingspomp voor los reservoir voor mn gsxr 1100 projectje... de gsxr 1100 heeft er std eentje met vast rechthoekig remvloeistofreservoir, maar dat gaat m niet worden... ik heb er dus eentje nodig zoals bvb op n duc 748/916...
  16. M

    gevraagd: setje dempers honda cb650 (1980)

    zoals topic titel zegt; ik ben (dringend) op zoek naar n set uitlaatdempers (zowel de linkse als de rechtse) voor n honda CB650 van 1980... mag origineel of (degelijke kwaliteit) replica zijn, als ze maar redelijk netjes zijn, is immers voor n restauratie projectje.. (voorbochten heb ik, dus...
  17. M

    koplamp duc monster

    zoals de titel al zegt dus; ik ben op zoek naar een koplamp van ducati monster 600/750/900 eerste generatie. beugels e.d. hoeven er niet bij, alleen de complete lamp, krasjes geen bezwaar. ( ja, ik weet dat ze op marktplaats, vlooibaai e.d. te vinden zijn, maar ik probeer t liever eerst...
Terug
Bovenaan Onderaan