Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Sissi
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Sissi

    Nürburgring, wat zijn de beste plaatsen?

    We proberen ieder jaar naar 2 Superbike races te gaan... Assen + 1 Dit jaar hebben we besloten om weer eens de Nürburgring te bezoeken. Een aantal jaar geleden hadden we kaarten voor de T12a tribune. Volgens de website waar we de kaarten hadden gekocht zouden we dan tegenover een...
  2. Sissi

    Kaarten SBK Assen 25-4

    Hoi Hoi... Zoals ieder jaar gaan wij ook dit jaar weer naar het SBK in Assen... Nu zie ik op racesport dat er VIP kaarten te koop zijn van BMW Motorrad.. (aangezien ik een Mega Xaus fan ben lijkt me dit super) Helaas had ik al 2 kaarten gekocht (en ontvangen) voor de Overige tribunes...
  3. Sissi

    Te koop: kaarten SBK Assen (25-4)

    Hoi Hoi... Zoals ieder jaar gaan wij ook dit jaar weer naar het SBK in Assen... Nu zie ik op racesport dat er VIP kaarten te koop zijn van BMW Motorrad.. :9~ (aangezien ik een Mega Xaus fan ben lijkt me dit super) Helaas had ik al 2 kaarten gekocht (en ontvangen) voor de Overige tribunes...
  4. Sissi

    Petitie voor behoudt van Circuit "De Peel" Venray

    Circuit 'De Peel' moet behouden blijven. Via deze petitie willen wij om jullie handtekening en steun vragen om circuit 'De Peel' in Venray te behouden. Stichting Natuur en Rust Venray-Deurne wil via een uitgebrachte folder (zie hun website www.natuurenrust) onze hobby en passie van vele...
  5. Sissi

    De oorsprong van de Motorrijdersgroet

    Het is een heel verhaal maar zeker de moeite waard om te lezen :Y De oorsprong van de motorrijdersgroet ligt in het stenen tijdperk. Er waren toen maar heel weinig motorrijders. Er waren nauwelijks verharde wegen en de wielen waren van steen. Alleen echte bikkels verdroegen de ongemakken...
  6. Sissi

    Hulp bij keuze uit 2 helmen..

    Ik ben opzoek naar een nieuwe helm... Ondertussen is het aantal al terug gebracht naar 2.. :+ Het zijn 2 verschillende merken (ik heb beide zelf nog nooit gehad) Zouden degene die zo'n helm hebben kunnen helpen d.m.v. aangeven van +/- punten op het gebied van o.a.: * Geluid * Vizier...
  7. Sissi

    Voor mij zit het seizoen er helaas al op..

    Helaas is het seizoen voor mij abrupt beëindigd, Afgelopen maandag was de zwarte dag... Ik was op weg van mijn werk naar huis, het was super mooi weer dus ik reed lekker rustig. :] Ik zag de auto voor mij naar links over een verdrijvingvlak gaan en concludeerde dat hij de oprit aan de linker...
  8. Sissi

    Meoni overleden ..

    Ik lees net dit verschrikkelijke bericht! Teletekst pagina 628.... Fabrizio Meoni overleden aan hartstilstand na een val in de 11de etappe.. ;(
  9. Sissi

    Verwijderen krasjes op vizier..

    Ik heb een probleempje... Omdat ik de aanslag van mist, dauw of regen van mijn vizier veeg met mijn handschoen (er zit zo'n rubbertje aan)... zitten er nu heel veel kleine krasjes op mijn vizier...Precies voor mijn ogen. Daardoor is de inval van auto/straat verlichting erg vervelend (het...
  10. Sissi

    Handvat- of Handschoen verwarming?

    Omdat ik van plan ben de winter door te gaan rijden :] zat ik aan handvat verwarming te denken... Nu kwam ik in bij een motorzaak en die vertelden over handschoenverwarming :? (handschoenen met verwarming erin) Heeft iemand hier ervaring mee.... ? En wat kost zoiets?
  11. Sissi

    Welke kleur velgen?

    Ik wil de Velgen van mijn GPX een andere kleur gaan geven..... Sissi vindt zwart erg saai maar weet nog niet welke :? ... iemand een suggestie ?? Dit is hem nu..
  12. Sissi

    Help! Probleempje met schakelen

    Ik heb een probleem met het in de vrij zetten van mijn GPX 600.. Soms krijg ik hem niet of met heel veel moeite in z'n vrij, en af toe gaat het heel erg soepel :? Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
  13. Sissi

    Yes... eindelijk mijn eigen bike..!

    TATATATATA is er misschien iemand die weet waar ik een nieuw kontje kan krijgen... deze is namelijk stuk!
  14. Sissi

    maandag "my second chance"

    Maandag mag ik het nog een keertje proberen :] Nu maar hopen dat het deze keer wel gaat lukken! Sissi mag dan eindelijk proefritjes gaan maken :9
  15. Sissi

    Hmmzzz..... morgen moet ik me bewijzen..!

    Nou... morgen om 12:00 uur is het dan zover...! Dan mag ik gaan bewijzen aan meneer de examinator dat ik echt recht heb op het roze papiertje :] Nog iemand nuttige tips.... die zijn natuurlijk altijd welkom!
  16. Sissi

    Help help help

    Ik zou graag mee willen zondag (mega meeting 21 sept in amersfoort) maar aangezien ik nog bezig ben met m'n rijbewijs... ;( Is er iemand die nog een plekje vrij heeft achterop? :} :} :}
  17. Sissi

    Even voor de duidelijkheid...!

    Eindelijk is het dan zover.... Ik ben begonnen met :] rijles... heb er jaren over lopen dromen... mijn droom is nu werkelijkheid... Het is echt SUPER... ben helemaal verkocht! Sissi
  18. Sissi

    Eindelijk is het dan zover..

    Ik ben helemaal gelukkig... na vele jaren is het dan zover..eindelijk
Terug
Bovenaan Onderaan