Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Buellbloke
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. B

    Motorschuurtje

    Ik heb zojuist een zelfbouwcontainer gekocht om mijn electra glide in te stallen. Ding is volledig van metaal, met uitzondering van de houten vloer, dus ik gok dat er zich vocht tegen de wanden en het plafond zal afzetten in de herfst c.q. winter. De vraag is nu: wat is de beste, eenvoudige...
  2. B

    Adventure reis- en rallypreparatie, merk onafhankelijk

    Hier discussiëren we over het prepareren aanpassen van je adventure motor voor adventure reizen en rally's, zonder gezeur over merk en type. Deel hier je aanpassingen, tips en ervaringen of kijk de kunst af van anderen en bespreek je wensen en plannen!
  3. B

    Cardo JBL speakers

    Ik heb een Sena weet-ik-veel-welke in mijn helm die prima werkt. Het geluid van muziek is echter wel erg dun en blikkerig, het blijven ten slotte maar kleine helmspeakers. Ik begreep dat de Cardo JBL speakers ook te combineren zijn met andere systemen, zoals mijn Sena dus, en vroeg me af of...
  4. B

    Welke motor....topic nr. 3.987.9873.12991

    Ik ben me aan het oriënteren op een nieuwe straatmotor. Ik heb nu een GSX1100 EF turbo, een Harley Davidson FLH, Harley Davidson FXE project en een KTM 890 Adventure R. De GSX is puur een speeltje, volkomen nutteloos op straat. De FLH is heerlijk om mee rond te ploffen maar dermate traag en...
  5. B

    GSX1100 EF turbo

    Een aantal jaar geleden kocht ik een GSX1100 EF Turbo... Ik heb toen o.a. een nieuw uitlaatspruitstuk laten maken, een grotere collector, de aansluiting op de turbo veranderd en de aansluiting van de externe wastegate. Ook is er toen een thunderjet in de carburateur geplaatst en dus was het...
  6. B

    Vizier afstellen Shoei GT air?

    Met forse regelval regent het aan de binnenkant van mijn vizier... Het vizier sluit niet helemaal vlak tegen de rubberstrip, dus de oorzaak is helder. Wat ik me afvraag is, is het het mogelijk het vizier af te stellen zodat het tegen de rubberstrip aansluit?
  7. B

    Hoeveel mm is de rempomp van KTM 690

    Zoals de topictitel doet vermoeden wil ik graag weten hoeveel mm de radiale rempomp van een KTM 690 enduro of SM is...krijg het zelf niet gevonden. Ik bouw mijn 890 om naar enkele schijf voor, dus heb een andere pomp nodig en ik zoek 15 mm. Brembo RCS is een optie, maar for shits and giggles...
  8. B

    Coen elektra

    Ik ben op zoek naar ene Coen die actief was/is op MF en voorheen kabelbomen voor motoren maakte, dan wel repareerde... Ik begreep dat de gebruikersnaam Coen en iets met rat of zo zou zijn? Iemand enig idee?
  9. B

    Beste navigatie offroad

    Hallo, Voor mijn rallymotor build ben ik op zoek naar een goed navigatiesysteem. Vereisten zijn (voor zover ik weet wat nodig is): - groot scherm - goed offroad - goed on road - mogelijkheid om TET routes e.d. te laden. Suggesties of tips m.b.t. zaken om rekening mee te houden? Prijs is...
  10. B

    Met de motor naar Marokko

    Iemand ervaring met een motorreis naar/door Marokko? Ik overweeg een ritje naar en vervolgens door Marokko, iemand tips, do's en dont's? Edit: ik zie dat er al voldoende over te vinden is op MF...sorry hé...
  11. B

    Hoogte enduromotor

    Goedeavond, Ik ben even snel op zoek naar de hoogte van het stuur van een gemiddelde enduro zoals een KTM EXC500 of EXC300. Ik ben n.l. bezig met het kopen van een bus, waarvan de hoogte van de laadruimte 1.39 is...mijn KTM 890 is net te hoog om daarin te passen, maar ik koop 'm primair om een...
  12. B

    Welke bus voor motorvervoer

    Ik ben op zoek naar een bus waar tenminste 1 adventure motor in past (KTM 990/890) en liefst 3 enduro motoren als ik deze bijvoorbeeld kop aan kont zet. Ik snap dat een Mercedes Sprinter of een Volkswagen Crafter 2 keer verhoogd en verlengd ideaal is, maar ik zou het liefst iets willen dat nog...
  13. B

    Husqvarna 701 SM 2021

    Ik begin zo langzaam tot het besef te komen dat geote, snelle motoren niet meer zo nodig hoeven voor mij... Ik heb een 2021 KTM 1290 SAS, en kocht daar onlangs een 2021 KTM 890 AR bij, en merk dat ik meer lol op de 890 heb dan op de 1290...waarop het pas leuk is, voor mij althans, als het veel...
  14. B

    Ervaring met IRC quickshifter/blipper

    Hallo, Heeft iemand ervaring met quickshifters met auto-blipper? Ik overweeg er een voor mijn Diavel 1200, dus hoor graag jullie mening!
  15. B

    Origineel Nederlandse KTM GS 250 1976

    TE KOOP: Mijn origineel, in 1976, Nederlands geleverde KTM GS 250, en dus ook voorzien van origineel Nederlands kenteken van 1976. Destijds verkrijgbaar als MC en GS, waarbij de MC de cross-uitvoering was en de GS de straatuitvoering, dus met verlichting. Betreft dus een luchtgekoelde 250...
  16. B

    Hoofdremcilinder maat

    Goedeavond, ik heb een voorvork van, naar verluid, een GSXR in een Harley zitten, met een set radiale vierzuiger remklauwen en rvs omvlochten remleidingen. Remt op zich wel, maar moet erg hard knijpen en dan is de vertraging nog steeds niet echt optimaal. Ik vermoed dat de diameter van de...
  17. B

    Compressor aanschaf

    Goede avond allen! Ik wil graag een compressor aanschaffen om de banden van de vloot mee op te pompen, wat dingen met lucht door te blazen en vooruit, om er ook eens een luchtbeitel o.i.d. op aan te sluiten. wordt incidenteel gebruikt, staat dus niet altijd in een werkplaats te loeien. Dit...
  18. B

    Gezocht: bouten remklauwen

    Ik heb een motor met daarin naar verluid een USD voorvork van een Suzuki...geen idee welke...in ieder geval een voorzien van radiale klauwen. Punt is dat de klauwen vast zitten met te lange bouten voorzien van vulstukken...en dat heb ik liever niet. Heeft iemand hier misschien nog wat van...
  19. B

    Motogp op tv

    Afgelopen vrijdag keek ik nog motogp op m’n tv ( LG), nu ineens kan ik niet meer inloggen en dus ook niets meer kijken? Ik krijg geen foutmeldingen, ik log in, druk op enter en het scherm verspringt zoals gebruikelijk, maar ik sta niet ingelogd en kan dus ook niets kijken. Op pc en tablet kan...
  20. B

    Wat maakt dat je 'fan' bent van een bepaalde coureur?

    De meeste van ons hebben zo hun voorkeuren, maar waarom? Wat maakt dat je 'fan' bent van Pedrosa of juist van Miller? Waarom zie je liever de grijns van Marquez dan die van Rossi? Waarom laat je '58' op je arm zetten maar niet het huisnummer van je overleden grootvader? En zo verder...
  21. B

    Slechts tweemaal gedragen SHOEI GT AIR maat LARGE

    TE KOOP: Werkelijk als nieuwe Shoei GT AIR in 't matzwart, voorzien van pinlock en de originele helmzak. Zeer stil en zeer comfortabel! De helm is tweemaal door mij gedragen en is echt als nieuw: ruikt nog helemaal nieuw, voelt helemaal nieuw en er zit niet 1 krasje, vlekje of plekje...
  22. B

    Zeer nette Shoei Raid II maat S + Revit textielbroek maat S

    TE KOOP TEAB: Zeer nette zilveren Shoei Raid II helm in de maat S, voorzien van een smokevizier en slechts zeer weinig gebruikt zonder schade, krassen o.i.d. Frisse goede helm inclusief de originele helmzak. Tevens een textielbroek van REVIT in de maat S (short), zwart, voorzien van...
  23. B

    Olie op snelweg gevonden

    Ik reed eergisteren op de snelweg en kwam daar ineens een liter of 4 motorolie tegen, iemand van hier? :+
  24. B

    Zijspan aanhanger

    Een aanhanger voor achter een zijspan? Nee, een aanhanger waar een zijspancombinatie OP kan! De aanhanger is ongeveer 1.80 meter breed en kan achterover gekiept worden, waarna je met een elektrische lier de combinatie op de aanhanger kunt trekken terwijl je er zelf naast staat. De lier...
  25. B

    Verschillen carterpanpakking GSX1100 R/F

    Vraagje: Ik heb hier een GSX1100 F blok, oliegekoelde variant, en heb o.a. een carterpanpakking nodig. Zijn deze voor al de oliegekoelde 1100's hetzelfde of....? As ik op CMNSL kijk zie ik ongeveer 84 verschillende types oliegekoelde 1100 dus... Anyone? Dank!
Terug
Bovenaan Onderaan