Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Tankiej
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Tankiej

    Tiger 800 Scorpion uitlaat, stuurverhoger & kortere dogbones

    Ik heb 2 maanden geleden mijn Tiger 800 ingeruild op een nieuwe liefde (Scrambler 1200XE 😁) en nu nog een paar onderdelen over. Scorpion Serket Parallel Carbon demper, met e-keur, voor de Tiger 800 11-16...
  2. Tankiej

    Garmin Zumo 550

    Hierbij bied ik een Garmin Zumo 550 motornavigatiesysteem aan, inclusief houder en RAM mount voor montage op het stuur. Ik kreeg dit systeem bij mijn motor die ik onlangs heb aangeschaft, maar ik heb zelf een recenter systeem. De kaarten die er op staan: City Navigator Europe NT 2008...
  3. Tankiej

    Zomerkamp 2013!

    Zomerkamp 2013 In navolging van het Schoolreisje dat vorig jaar georganiseerd was voor ex-lessers, hebben we deze keer het 1-daagse Zomerkamp! Route De route die we gaan rijden kan je hieronder bekijken, we zullen halverwege stoppen voor de lunch. Datum: Zondag 7 juli 2013...
  4. Tankiej

    De Grote (Ex)Lestopic meeting

    Hallo :W Even een apart topic voor een ritje van de mensen in Het Grote (Ex)Lestopic #25 "Jubileum!!" :) Als locatie denk ik zelf Veluwe - Utrechtse Heuvelrug. Lekker centraal in NL en voor iedereen goed te bereiken. Maar hier is uiteraard nog discussie over mogelijk! Voorrijder...
  5. Tankiej

    Motor-Forum Boetepot V - Nieuwe poging!

    Gepakt door de flikken? Weer door zo'n staatspooier aan de kant gezet, of gewoon botte en onpersoonlijke fanmail van het CJIB gehad? Hier kun je je ei kwijt! Vermeld je boete en wij tellen hem op bij het totaal, let op: het gaat alleen om boetes die je op de motor hebt gekregen! Tussenstand...
  6. Tankiej

    Puig ruitje/windscherm voor naked bike

    Ik heb nog een ruitje/windscherm van Puig liggen die van een GS500 af komt. Past in principe op iedere naked met een ronde koplamp (of een motor die ook bevestiging op diezelfde hoogte/afstand heeft). Mag weg voor 15 euro.
  7. Tankiej

    Suzuki GS500e '90 opknapper of onderdelen

    Hierbij bied ik mijn GS'je te koop aan. Voor iemand die zin heeft om haar op te knappen of wil opkopen om de bruikbare onderdelen weer te gebruiken :) Tijdens het rijden hoorde ik een naar geluid, ben toen gelijk gestopt en de motor is afgesleept door de KNMV. De garagemonteur waar de motor...
  8. Tankiej

    Suzuki GS500e '90 opknapper

    Mijn GS500e heeft een vastloper, oorzaak is niet helemaal bekend maar waarschijnlijk iets met de zuigerveren.. Ik ben nu opzoek naar een ander blok of een goed bod voor deze fiets als opknapper, maar net wat er als eerste is! De fiets is verder in goede staat. Banden en remmen zijn goed...
  9. Tankiej

    Database problemen?

    Wat voor database problemen zijn er allemaal? Als het nog vaker voorkomt moet ik straks nog daadwerkelijk aan het werk op stage en mis ik MF '(
  10. Tankiej

    Theorie boeken

    Aangezien ik vandaag geslaagd ben voor mijn theorie bied ik de boeken weer te koop aan! Het betreft één theorieboek met (alle) informatie die je moet weten en daarnaast een boek met 8 oefenexamens van elk 50 vragen! Voor zo'n 15 euro incl. verzenden of 12,50 bij ophalen! Als je foto's...
  11. Tankiej

    Nieuwe helm of wachten?

    Ik wil opzich wel opzoek naar een andere helm binnenkort, gister tijdens rijles een klein stukje over de autoweg gereden (100 - 110km/h) en dat viel toch vies tegen met m'n huidige helm :') Maar dan wil ik natuurlijk ook proberen hoe het zit tijdens het rijden op een motor. Dat gaat alleen wat...
  12. Tankiej

    Theorie boeken

    Hoi, Ik ben opzoek naar theorieboeken voor het motorrijbewijs. Het liefste een theorieboek en een boek met examen vragen. Heb je deze nog liggen en woon je in het noorden van het land (Groningen en omgeving) of wil je deze wel versturen, dan neem ik ze graag over! Ja, ik weet dat...
  13. Tankiej

    Tankiej

    Hoi! Ik heb afgelopen dinsdag mijn eerste motorrijles gehad en ben dus nog nieuw in dit wereldje. Eindelijk gaat een grote wens van mij in vervulling, motorrijden! Het was maar een proefles, maar daarna wist ik het al zeker: ik ga voor m'n rijbewijs! Hopelijk heb ik deze voor de zomer binnen...
Terug
Bovenaan Onderaan