Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Pure Tonicc
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Pure Tonicc

    Welke olie is geschikt voor mijn motor?

    Goedenavond allemaal, Voordat het motorseizoen weer start wil ik in de winter op het gemakje de vloeistoffen verversen van m'n Yamaha yzf 750 r uit 1994 (34.000km). De olie lijkt met het belangrijkste dus die doe ik als eerste, maar welke moet ik erin gooien? Vanuit de fabriek wordt 20W40...
  2. Pure Tonicc

    Van welk model komt mijn voorkant/koplamp

    Hallo allemaal, ik heb sinds kort mijn eerste motor gekocht waar ik hartstikke blij mee ben, alleen ik weet niet of de voorkant van mijn motor origineel is. Het gaat om een Yamaha yzf 750 r uit 1994 en heeft, als ik de motor google, een hele andere originele voorkant. Wie kan mij vertellen...
  3. Pure Tonicc

    1 maart 130km/h op de snelweg?

    Hallo allemaal, op 1 maart wil de minister van infrastructuur tests gaan doen op snelwegen door de snelheid tijdelijk te verhogen tot 130km/h, A7 over de Afsluitdijk tussen Wognum en Zurich, 1 mei volgt de A6 tussen Almere en Joure, A2 tussen Everdingen en Deil en op de A16 tussen Moerdijk en...
  4. Pure Tonicc

    Gilera GP 800

    Goeieavond allemaal, ik ben maandag met een vriend van me mee geweest om een een Gilera GP 800 te kopen voor hem... Hij reed goed tijdens een proefrit van 30 min zei tie, maar nu, na 2 dagen, zakt zn GP 800 in al hij gas geeft. Dus vanuit stilstand gasgeven zorgt ervoor dat de GP inzakt...
  5. Pure Tonicc

    2 takt als beginnersmotor??

    Hallo allemaal, ik kijk al een poosje op het internet voor een geschikte beginnersmotor en voor goede adviezen alleen ik heb nog niet echt antwoord op mijn vragen... Ik heb de appie rs 250 op het oog alleen nou heb ik de vraag of die goed zijn te begrenze op 25 Kw... :? Of zeggen jullie 2...
Terug
Bovenaan Onderaan