Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: T joho
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. T

    casual Apriliajas

    Bijna nooit gedragen, maat XL wegens overcompleet. € 20 + verzending
  2. T

    NIEUW!!! Progrip crossbril met spiegelglas!!!

    Progrip met helder glas en spiegelglas!!! 8-) Deze bril is nieuw en zit in de originele verpakking. Nieuwprijs bril €50,=, nieuwprijs spiegelglas €20. Voor €40 gaat 'ie weg!!
  3. T

    Uvex Joker crosshelm / endurohelm maatje M + brillen!

    Sorry, de titel klopt niet meer want de helm en de Uvex bril zijn al verkocht. Wat ik nog wel in de aanbieding heb: De crossbrill: Progrip met helder glas en spiegelglas!!! Deze bril is nieuw en zit in de originele verpakking. Nieuwprijs bril €50,=, nieuwprijs spiegelglas €20. Voor €40 gaat...
  4. T

    Husqvarna merchandising

    Aangezien ik nu op een ander Italiaans merk rondtuf, kunnen deze spulletjes wel van eigenaar verwisselen. Het gaat om een riem (met bewaarblik), een beanie reversable in zwart of rood te dragen 4 patches een pet en een koffiemok Prijs voor dit alles € 30 (alleen de riem kost al...
  5. T

    Te koop; Supermoto Husqvarna SM 610

    Omdat ik iets anders wil, moet deze motor (met toch wel een beetje spijt...) het veld ruimen. Husqvarna SM 610, bouwjaar 2005. Boekje aanwezig en heeft elk jaar z'n beurtje gehad bij de Husqvarnadealer. De laatste beurt was de 10.000 km beurt met o.a. nieuwe distributieketting...
  6. T

    Nog en nieuwe....

    Dag motorliefhebbers, Na jaren van meelezen vond ik 't tijd om me maar eens te registreren; De naam is Theo, m'n motor een SM610 uit 2005. Ik woon in Wanswert; een klein dorpje gelegen tussen Leeuwarden en Dokkum. Voor ik verder ga en een plaatje van m'n fiets plaats zal ik eerst even 6...
Terug
Bovenaan Onderaan