Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Scintilla
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S

    Benelli Naked

    Hier een aantal scoop foto's van de nieuwe 'naked' Tornado...
  2. S

    Aprilia Cube '04

    Van Crash.net De vernieuwde RS3 waarmee Aprilia het de concurrentie lastig probeert te maken. 2 versies. De vernieuwde (RSV look) ziet er toch wel erg mooi uit!!! (Op de plaatjes klikken voor grotere)
  3. S

    Aprilia SXV 4.5 Supermotard!!

    Hier is hij dan!! De nieuwe Sm van Aprilia. Wat een ongelooflijk vette fiets, die moet ik ooit nog eens hebben :} http://www.aprilia.com/portale/eng/mag_articolo.phtml?id=363
  4. S

    Benelli Tornado 900 RS

    Op de stand van benelli tijdens de EICMA: De nieuwe Benelli, en hij is moooooooi: 143 pk, 195 kg, 18900 euro's (excl. BPM en andere nederlandse bullshit)
  5. S

    Nieuwe Honda SP2

    NAKED Hier een plaatje van de in 2005 te verwachten naked op basis van de Honda SP2.. Leuke machien wel toch :) bron: MCN
  6. S

    GSX-R600 - 2004?

    Wordt dit de nieuwe soes 600 voor 2004??? Lichter, 5 pk meer, nieuw frame en 1000 styling? :9~ (Bron: MCN)
  7. S

    Stemmen!! styling nieuwe Laverda 1000

    Toen de nieuwe Laverda SFC 1000 gepresenteerd werdt, had de fiets nog geen koplampen. Nu heeft Laverda 4 versies gemaakt en kun je stemmen op de mooiste. Dus ga allemaal even stemmen (...en naar mijn mening op D) En PLEASE ga stemmen!! Als ik groot ben (...) wil ik wel D :+ Klik op deze link...
  8. S

    145 kg - 165 pk - 6 cil - 2 takt :)

    Ik heb hier laatst nog wel eens wat foto's geplaatst van een gast die een Suzuki RG500 blok in een Aprilia RS250 frame heeft gehangen (127 pk). En ook wel eens een figuur die vier Yamaha TZ250 GP cilinders op zijn RG500 heeft geschroefd (132 pk)... Maar dit slaat alles: Geen idee waar het...
  9. S

    Jouw Motor Droomteam Team

    Nu de deadline is geweest kun je hier je team posten die je hebt ingeschreven... De mijne is als volgt... (ik heb dus hoog ingezet op de motogp mannen) Nack Racing MotoGP: Alex Barros Loris Capirossi 250cc: Anthony West Hector Faubel 125cc: Stefano Perugini Mirko Giansanti Nu jullie :P
  10. S

    Presentatie Aprilia MotoGP

    Aprilia heeft zijn MotoGP team met Edwards en Haga gepresenteerd. Wat vinden jullie van de kleuren?? En check ook de uitlaten :9~ (Ik hoop dat ze die houden tijdens de Gp's... denk van wel :} ) http://www.combattiva.it/motogp/gallerying.htm
  11. S

    Aprilia Tuono “racing”

    Dit is nog eens een leuk ding om assen eens onveilig mee te maken :} Check de specs :9~ http://www.aprilia.com/tuonoracing/home.htm
  12. S

    Kawasaki’s new ZX-10R

    Wordt dit Kawa's antwoord op de R1/GSX-R? Of wellicht de lang verwachtte straat versie van de M1/RCV/RS3 etc..? Dit is nog een computer kloon van MCN, maar naar eigen zeggen lijkt hij goed... Hij zou geheel nieuw ontworpen worden, en zo'n 160 pk :)
  13. S

    Movie RS3 - Desmosedici => Speakers vol open!!

    Damn deze moet je echt zien en HOREN!! Dit is een filmpje van de motogp test op Jerez van Aprilia met de RS3 en Ducati met de Desmocedici!! De twee motogp fietsen met het mooiste geluid beide op een circuit :} :} :} Filmpje (5,5 BM) of...
  14. S

    Nieuwe Laverda SFC 1000

    Er staat (eindelijk) weer wat te gebeuren rond LAVERDA :} Na de overname door Aprilia een nieuw model !!! SFC1000 moet hij gaan heten ('opvolger' van de euh... SFC1000 uit 1984 als ik het goed heb). Het zal wel een triple worden. Als we de 1000cc geschiedenis van Laverda een beetje kennen. 5...
  15. S

    Hislop met superbike in MotoGP?

    Steve Hislop is door Peter Clifford gebeld om met een gemodificeerde superbike (GSX-R of R1) in de MotoGP deel te gaan nemen !!!! Omdat hij nu zonder rijders zit heeft Clifford contact opgenomen met Hislop. Dit lijkt me echt een supergave stunt!! Temeer omdat Hislop best een potje kan sturen...
  16. S

    Ultimate 2-stroke 500cc - 132pk

    KLIK >> Website << KLIK We hebben het al eens gehad over de Aprilia RS500. Een RS250 met suzi RG500 blok tussen de frame balken. Goed voor een vermogen van zo'n 95 pk's. Gaat lekker voor een fiets van ong. 140 kilo zou je zeggen. Maar het kan altijd gekker natuurlijk: Hoewel het blok niet in...
  17. S

    Filmpje QP2 Australie Jurgen 4e

    Hier een filmpje van de tweede kwalificatie training op Philip Island. Met beelden van JURGEN!!!! Jaja :} http://images.motograndprix.com/multimedia/160/160939.wmv
  18. S

    Nieuwe bike >> Piccies

    In navolging van het topic: Nieuwe bike >> RS250 Even wat fotootjes gemaakt. De kwaliteit is niet echt super maar dat kan je verwachten van een digi-cam van school :P Mijn 'oude' motor Rs125. Nu te koop. Check marktplaats maar. Uhmmm :? :P
  19. S

    Nieuwe bike >> RS250

    Jaaaaaaaaaaa :) Ik heb een nieuwe motor!! Nouja nieuw... een Aprilia RS250 uit 1995 in Reggiani kleuren :} Fotootje kijkt makkelijker: (Dit is niet de exacte foto trouwes... mijnes heeft witte velgen :} ) Hij is terug getuned via een CDI naar 25kW... Officieel is de RS250 vanaf...
  20. S

    MZ 1000S

    Hmmm check deze eens... Sport tour van MZ Als iemand ook maar een fout woord heeft voor de Duc 999 voorpartij, check deze :r (BTW: Ik vind de Duc 999 wel heel vet.. laat dat ff duidelijk zijn ;) )
  21. S

    Ducati MotoGP Filmpje

    Tijden de voorbeschouwing van de Gp van Estoril kwam er een filmpje langs van de Ducati Desmocedici :9~ Erug mooi filmpje zelfs!!! en laat ie nu ook op de MotoGp site staan: images.motograndprix.com/multimedia/146/146776.wmv Check ook het geluid... als dat niet als een V-twin klinkt(is een...
  22. S

    Welke uitlaat meeste geluid?

    Ik ben op zoek naar een mooie (LUIDE!!!) uitlaat demper!! 4-TAKT !!!!! Alleen de demper omdat ik de bochten sectie zelf bereken/las. Wat is jou ervaring op demper gebied? Welke heeft de mooiste grom? En de demper hoeft niet straat-legaal te zijn/mag wel. Post hier graag je reactie met...
  23. S

    Nieuwe helm !!

    Ik heb gister een nieuwe helm gekocht en wel deze: AGV XR2 Rossi 8-) Best mooi valhoedje niet? :)
  24. S

    Fun bike DeLuxe ??

    De eerste echte mooie brommert met cardan... Wat vinden jullie nu van deze Ghezzi&Brian Furia? Ik vind em echt heel vet... zal een leuke fun bike zijn :] Dat ze deze "ombouwers" niet al lang een potlood hebben gegeven en in de werkplaats van Guzzi hebben neergezet...
  25. S

    NEW Ducati 999

    Deze kwam ik op internet tegen... DEZE NIEUWE ITALIAANSE SCHOONHEID: De nieuwe Ducati 999: Wat vinden jullie ervan? Check ook de GP-style uitlaat :} En de achtervork (niet meer de enkelzijdige '( )
Terug
Bovenaan Onderaan