Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Yke
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Yke

    Voorvork laten richten

    Goedemiddag, Wie weet een goed adresje, het liefst in Noord Nederland om een voorvork te laten richten. Gaat om een voorvork van een bmw s1000xr. Deze heeft een klein tikje gehad. Ik hoor het graag.
  2. Yke

    Pyreneeën 2020 de beste stuurweggetjes

    Wij hebben bedacht om volgende zomer (eind juni, hoop niet dat het dan te warm al is.....) richting de Pyreneeën te gaan. We doen dat met zijn 4en, 4 motoren, twee aanhangers en twee auto's. De motoren gaan dus op de aanhanger die kant op. Motoren zijn ook divers, bmw r1200gs adventure, bmw...
  3. Yke

    bougie ktm 300 1995

    Hallo, Ik zoek een bougie voor mijn ktm uit 1995. Weet iemand welke ik moet hebben? Ik kan het namelijk niet vinden. Ik had wel gevonden dat de nieuwere bouwjaren een zelfde soort gebruiken maar dan de ene met een resistor. Dat is de br7es van ngk. De gene die ik moet hebben volgens ngk zijn...
  4. Yke

    Afstellen 2-takt ktm 300 1993

    Beste mensen, Ik heb een vraag over het afstellen van een twee takt. Heb me aardig ingelezen maar kom er niet uit. Ik heb een ktm 300 uit 1993 en ben deze aan het opknappen. Blok heb ik gereviseerd (alles schoongemaakt, lagers vervangen versnellingsbak, lagers krukas vervangen) en de motor...
  5. Yke

    routes in de buurt van Bozen

    Hallo, Heeft iemand nog leuke routes met veel bochten in de buurt van Bozen? Wil deze zomer die kant op gaan. Had al gevonden dat de sella ronda erg leuk is, iemand nog meer ideeën? alvast bedankt!
  6. Yke

    Motor aanhanger opknapper

    Dit is een motor aanhanger gemaakt van een vouwwagen. Hier zijn rondom ijzeren balken opgelast voor de stevigheid en ligt beter achter de auto dan. Zitten goede banden onder en ligt nog een vrij nieuwe plaat op. Rondom zijn overal ogen gemonteerd zodat je de motors makkelijk kan vast.maken...
  7. Yke

    ruimte achtervelg achterbrug suzuki gsx600f

    Hallo, Ik heb een suzuki gsx600f uit 1992 gekocht voor mijn vriendin. Nou heb ik hem rijdend gemaakt maar het viel me op dat de achtertandwiel bouten erg dicht op de achterbrug zitten (kan nog geen nagel tussen). Aan de andere kant zit de achterband wel erg dicht tegen de reactiestang van de...
  8. Yke

    Vacuum probleem carburateur gsx600f

    Heb voor mijn vriendin een gsx600f uit 1994 gekocht als eerste motor alleen heb ik hiermee het volgende probleem. Ik wou gaan synchroniseren vandaag met de carbtune omdat hij hem niet in een lijn door trekt. Dus de carbtune op de vacuum aansluitingen aangesloten en nou blijkt dat een van de...
  9. Yke

    Mooiste stukken Alpen

    Ik wil in 2017 weer richting de Alpen, maar deze keer met vrienden. Ik ben in 2013 al een keer naar de Franse Alpen geweest alleen toen met mijn vriendin en met bagage achterop en in een tent slapen. Heb toen de RDGA en de route de Napoleon gedaan, erg mooi. Voor deze keer is het idee om met...
  10. Yke

    Nekbrace

    Ik rij nou sinds een jaar enduro met een yamaha wr450f. Ik heb van te voren ook geïnvesteerd in goede protectie en dat heb ik nou aardig op orde. Nou heb ik laatst een neckbrace leatt gpx gekocht omdat ik het ook wel belangrijk vond dat mijn nek een beetje beschermd werd. Nou zit ik met het...
  11. Yke

    Shims, kleppenstel plaatjes 9,48mm omgeving drachten

    Hallo, IK ging gisteren mijn kleppen van mijn yamaha wr 450 stellen en toen kwam ik er achter dat ik twee plaatjes nodig had. De winkels waren al gesloten en kan dus het niet afmaken. Nou heb ik vandaag ook tijd om het af te maken alleen de winkels alweer niet open :P Dus ik vroeg me af wie...
  12. Yke

    afstellen carburateur yamaha wr 450

    Hallo, Ben de carburateur van mijn yamaha wr 450 aan het afstellen, dat wil zeggen de pilot screw. Deze heb ik op de volgende manier afgesteld, motor warm laten draaien, stationair toerental iets omhoog, schroef indraaien en dan langzaam uitdraaien tot de motor het snelste stationair loopt...
  13. Yke

    Afstellen yamaha wr 450 (hulp gevraagd)

    Hallo Bezit sinds een week een yamaha wr 450. Deze loopt alleen nog niet zo soepel stationair. Nou kan ik wel redelijk sleutelen alleen heb ik eigenlijk nog nooit een 1 cilinder afgesteld. Ik wou hier graag een keer met iemand naar gaan kijken die verstand van zaken heeft en mij dat kan laten...
  14. Yke

    zelf onderhoud bmw gs1200 adventure

    Hallo, Ik had een vraag over de onderhoud van bmw gs 1200 adventure. Ik ben namelijk van plan om deze motor binnenkort aan te schaffen en vroeg me af als het onderhoud hier van zelf te doen is. Ik heb namelijk nou een diversion 900 en hier doe ik het onderhoud allemaal zelf van. Ik wou dan een...
  15. Yke

    Onderdelen Honda vf750

    Ik heb een complete honda vf750 sabre gesloopt omdat ik het motorblok nodig had. Ik heb dus nou een complete motor op het motorblok na over. Deze onderdelen mogen allemaal tegen een klein prijsje weg. Heb je iets nodig laat dan maar weten kan ik daar ook foto's van maken eventueel.
  16. Yke

    motorblok honda vf750c magna

    Hallo, IK vroeg me af of het motorblok van een vf750c magna geimporteerd uit america het zelfde is als het motorblok van een honda vf750 sabre. De motorblokken lijken namelijk erg veel op elkaar.
  17. Yke

    Revit Sand (nieuw, 2 maal gedragen)

    Hallo, Hierbij verkoop ik mijn revit sand, de broek is 2 maal gedragen en daardoor kon ik hem niet meer ruilen bij de motorzaak, de broek is namelijk voor mij net wat te klein als ik op de motor zit. De maat is xxl. Vraagprijs: 150 euro Nieuwprijs was: 180 euro Ook te ruil tegen een...
  18. Yke

    Vouwwagen/motorkar grote disselbak

    Goedendag, Ik heb nog een grote disselbak liggen van een alpen kreuzer vouwwagen. Dit is ideaal om op je motor kar te zetten. Past echt gigantisch veel in. Doe een goed bod en hij is van jou. Hier een foto. Is niet van de disselbak zelf maar van een van internet (wel de zelfde).
  19. Yke

    Gratis Xr500r frame!

    Ik moet mijn frame met kenteken kwijt en mag daarom gratis afgehaald worden. De eerste die reageerd mag hem hebben!
  20. Yke

    Honda XR 500 R Gesloopt!! Alle onderdelen te koop

    Alle onderdelen van een honda xr 500r. De blok delen zijn allemaal nog goed bruikbaar.(ook de cilinderkop zonder scheuren of iets dergelijks) Op de banden zit nog veel profiel en de velgen zijn er ook goed uit. De achterveer komt van een honda xr 600 r en functioneerd nog goed. Frame is met...
  21. Yke

    Raar probleem yamaha xj600s diversion

    Ik heb nog steeds een probleem, dacht dat het opgelost was met nieuwe bougiedoppen/kabels, maar dat is helaas niet zo. Het gaat om het volgende: De motor loopt er slecht van het ene op het andere moment, op een van de cilinders. (een van de buitenste). Ik heb het idee dat hij de benzine niet...
  22. Yke

    Remklauw honda xl 600 R

    Ik zoek een remklauw voor de honda xl 600 r. Dan helemaal compleet met rempomp en hendel.
  23. Yke

    welke onderdelen uitwisselbaar honda xl600r xl500r

    Ik had een vraag, zijn er onderdelen uitwisselbaar zoals xl600r tussen xl500r? Ik heb namelijk een xl600r en zoek daar nog wat onderdelen voor zoals knipperlichten, tellerset,achterlicht, remklauw, enz.........
  24. Yke

    honda xl 600 r vraagjes

    Hallo, Ik en een kameraad hebben een honda xl 600r gekocht. Het ding liep niet. We hebben toen het een en ander aan gedaan. We kwamen er toen achter dat hij niet heel erg goed vonkt. Het zijn hele kleine vonkjes als je kickt. Zo kregen we hem dus ook niet aan. We hebben hem toen achter de...
  25. Yke

    routes Polen gezocht

    Ik zoek nog routes in polen(GPX), dan vooral tegen de grens van slowakije en tegen de grens van witrusland aan. Alvast bedankt!
Terug
Bovenaan Onderaan