Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: munky
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. munky

    Foto van je WHEELIE

    Ik ben het nog nergens tegengekomen op het MF, maar ik was benieuwd of er mensen zijn die foto's hebben van zichzelf waarop je een wheelie maakt. Zou het wel leuk vinden om er een paar te zien. 'T is erg stoer om te zien. Ben benieuwd of ze worden geplaatst. :9
  2. munky

    Vraagje voor alle YZFRretjes.....

    Zijn alle R-coureurs (R6 R7 of R1) ook al lid van de YZFR-club? Voor meer info zie: www.yzfr-club.nl Daar is van alles te doen voor alleen R-rijders.
  3. munky

    Na 1,5 week al schade met onze gloednieuwe R1 :?

    We hebben nog maar 1,5 week onze nieuwe R1 en nu al schade? Hoe? De gemeente is met onze straat bezig (nieuwbouwwijk). Ze zijn nu klaar, maar laten een hele berg met geel zand liggen aan het begin van de straat. Nu kun je nergens anders langs dan over dat zand. Het was een dikke laag zand over...
  4. munky

    Hoe krijg ik een fotootje bij mijn naam ???

    Wie kan me uitleggen hoe ik een fotootje bij mijn naam kan krijgen? ik zie de meest flitsende foto's voorbij komen, maar heb nog niet gevonden hoe ik dat zelf moet instellen. Wie helpt me effe. Alvast bedankt.
  5. munky

    Vrouwen gezocht in het Oosten om samen te touren

    Hallo ik ben een vrouw uit het oosten van het land. heb net de nieuwe R1 binnen (sinds een week). ik was benieuwd of er vrouwen in de buurt wonen die zin hebben om een keer/vaker te touren. De meeste tourtochten die ik gehad heb, bestaat voornamelijk uit mannen. Het lijkt mij leuk om een clubje...
  6. munky

    Hallloooo nieuw hier

    Hallo ik ben hier nieuw. Heb sinds zaterdag de nieuwe R1.... hij bevalt uitstekend. veel erretjes hier?
  7. munky

    modellen 2004

    ik zoek een site waar ik de 2004 supersport motoren kan vinden R1 fireblade zx10r b.v.
Terug
Bovenaan Onderaan