Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: ZRXje
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. ZRXje

    Kawasaki wave disc schijven Tarazon

    Te koop ; Tarazon wave disc schijven ZC913 Uitwendige maat : 320mm inwendige maat : 61mm dikte : 5mm 5 boutgaten 10,4mm, steek 81mm offset hoogte 13,5mm Remdeel RVS 420 (2Cr13 ) Dragend deel goud geanodiseerd alu 6061-T6 Geschikt voor O.A. Kawasaki ZZR 1200 BJ; 2002-2005 ZZR 1100 BJ; 1993-2001...
  2. ZRXje

    oliedruk en koelwatertemp meter knipperen gelijktijdig

    Als ik met mijn Kawaski ZRX 1200R wegrijd en de motor is nog koud , en ik schakel terug gaan het oliedruk en koelwatertemperatuur lampje even gelijktijdig branden. Als de motor warm is gebeurd dit vrijwel niet ( lees "heel af en toe"):?:? Als de motor warm is en stationair loopt en ik zet hem...
  3. ZRXje

    motorbeurs Utrecht

    Gaat er van de heren hier iemand naar de motorbeurs Utrecht? Ik ga in ieder geval as vrijdag :Y GREETZ
  4. ZRXje

    Carbon met krassen

    Kan mij iemand raad geven hoe je (licht) bekrast Carbon van de demper weer mooi egaal krijgt. GREETZ
  5. ZRXje

    (motor) hotel valkenburg

    Ben een paar dagen in Valkenburg geweest (met auto ) , Raak aan de praat met eigenaar. Deze heeft ook in Moto 73 advertenties staan. Hotel Roo in Valkenburg aan de Geul. Maar nu van mij een berichtje van iemand die er dus geweest is , Waren trouwens ook 2 stellen met motoren. netjes...
  6. ZRXje

    Oldtimer motorrijtuigenbelasting

    Heren Kawatisten Een vraagje tussendoor , heeft er iemand van jullie al iets gehoord van de belastingdienst mbt motorrijtuigenbelasting voor oldtimers of erger nog heeft er al iemand moeten betalen? Ik dacht dit zal in het nieuwe jaar wel heel snel geregeld zijn maar volgens mij werken de...
  7. ZRXje

    Kawasaki 900 z1 KOOPJE OF TOCH NIET ?

    Denk dat deze prijzen de pan uit rijzen. :Y Zeker als je critis kijkt naar de KAWA , hij is NL niet zo 100% als beweert word door de eigenaar :N Link: Kawasaki 1973 1972 z1 z-1 900 very low serial number ebay Denk dat ik de z1b van mij ook maar eens te koop ga zetten met een sappig...
  8. ZRXje

    Beste wensen

    Aan alle forum bezoekers en dus zeker hier bij "brikken en klassiekers" Fijne kerst dagen en voor 2012 een gezond en veilig motor jaar!!!!!! :W GREETZ
  9. ZRXje

    Weert en omstreken

    Hoi M-F érs Zijn er in weert en omstreken meetingspots voor bikers/ brikkers , of is hier aanimo voor?
  10. ZRXje

    gebruikersnaam wijzigen ???

    Wie kan mij vertellen hoe ik mijn M-F gebruikersnaam wijzigen kan ??? :/ Ikzelf red het niet in mijn eentje :N , alvast bedankt voor de uitleg als deze komen gaat. :Y GREETZ
  11. ZRXje

    Olie-vraagje Kawa Z900

    Heren Kawa fanaten even een vraagje , sinds enige tijd ben ik in het bezit van een 900 z1b. 3 weken geleden heb ik olie bijgevuld 20w50 (wist niet welke olie er in zat ), nu heeft de motor 2 weken stil gestaan , start ik hem gisteren , bleef even de koppeling (plakken) paar keer gekoppeld en...
  12. ZRXje

    nieuw hier

    hey Bullfrog uit weert ( ben benieuwd naar je echte naam) Ben nieuw op dit forum hier , ben je nickname vaker tegen gekomen maar ja dan weet je nog niks . Wellicht hoor ik hier ook thuis ben nu (nog ) eigenaar van een Z1000 A1 diamand-sky-bleu daar voor een Z900 A4 verbouwd naar Z1000 look...
  13. ZRXje

    EFFE voorstellen

    Hoi effe voorstellen Mijn naam is ( Kawa ) Huibert Ramakers (46 ) uit Nederweert (L) IK bezit momenteel (nog ) een originele Kawasaki Z1000 A1 1977 diamand-sky-bleu daarvoor een Kawasaki Z900 A4 1976 enigzins verbouwd naar Z1000 look. Hoop binnenkort eigenaar van een Kawasaki 900 Z1B...
Terug
Bovenaan Onderaan