Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: M-T-C-82
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    Seat cover ZX6R 2005

    Ben op zoek naar een Seat cover voor mijn ZX6R uit 2005 in de kleur Raw Flat Titanium Wie kan mij hier aan helpen tegen een vriendelijke prijs.
  2. M

    wegwerkzaamheden

    Gister reed ik op de snelweg naar huis. Had de gang er lekker in zitten. Reed op een stuk af waar borden stonden wegwerkzaamheden en uiteraard dus ook een lagere snelheid 60km. Ik zag dat ze de toplaag van het asfalt verwijderd hadden. Ik reed er op met z'n 80 km en ik schrok. Door het...
  3. M

    J. van Dam Motoren Elst

    Ben benieuwd of hier mensen zijn die ervaring hebben met J. van Dam te Elst. Zit namelijk te denken om hier mijn zx6r uit 2005 in onderhoud te brengen. hoor graag van jullie
  4. M

    onderhoud voor of na winterstalling!

    Eind deze maand ben ik van plan mijn motor naar de winterstalling te brengen. Nu zit ik qua km net onder de 6k. De ene zaak adviseert mij om een kleine beurt uit te laten voeren voordat de motor de stalling in gaat en de ander juist al ik de motor weer op kom halen. Mijn vraag is maakt het wat...
  5. M

    Arai Quantum DNA Black

    Gister gekocht, alleen nog een donker vizier bestellen en de botsmuts is helemaal af
  6. M

    Db-Killer

    Even een vraag, ik rij een ZX6r uit 2005. Gister maar eens de Db-Killer uit mijn MIVV carbon uitlaat gehaald. Ben gelijk gaan rijden. Het geluid is helemaal super ( alleen nog oordopjes halen ) maar ik merkte vooral dat de motor onrustig liep en vooral bij stationair draaien voor het stoplicht...
  7. M

    GSXR600 of CBR600RR

    Ik sta op het punt om mijn eerste motor aan te schaffen. Ik heb enorme twijffels. Ik heb op beide motoren gereden. Ze rijden beide super. Ze zijn er beide super uit. Wat adviseren jullie? Ik heb ongeveer een budget van € 5500 eurries.
  8. M

    motoren vanuit italie of engeland

    Hallo allemaal, Ik lees al een geruime tijd mee op dit forum. Ik ben momenteel aan het kijken om mijn 1ste motor aan te schaffen. Ik twijffel nog tussen een GSXR-600 of CBR600RR. Nou merk ik dat er heel veel bedrijven zijn die deze motoren vanuit italie of engeland halen. De geen die ze uit...
Terug
Bovenaan Onderaan