Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: GasNaald
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. G

    Te koop Kawasaki ZXR 750

    *** Verkocht *** Te koop, wegens aanschaf nieuwe motor. Kawasaki ZXR 750 (H2) bouwjaar 1990. KM stand: 56.000 Kleur: groen De motor is in zeer goede staat en heeft altijd binnen gestaan. Voorband: Bridgestone BT012 en deze is 500 km oud. Achterband: Bridgestone BT012 en deze is 2500 km...
  2. G

    Hoe voorkom je een High-sider

    Ik heb dit weekend voor het eerst de film Faster gezien (erg gaaf trouwens). Maar na het zien van een hele stapel high-siders vraag ik mij af of, en zo ja hoe, je een high-sider voorkomt als je achterwiel uitbreekt. Als je van het gas af gaat dan vlieg je geheid door de lucht, maar als je het...
  3. G

    Slipper Clutch ZXR 750

    Volgens http://homepage.ntlworld.com/webzxr/zxr750r/Features/slipperclutch.html kan je de standaard koppeling van elke ZXR ombouwen naar een Slipper (of Anti-Hop) Clutch. Is het echt zo makkelijk als het lijkt of zit er nog ergens een addertje onder het gras?
  4. G

    Versnellings bak hangt tussen versnellingen

    Sinds enige tijd begin ik te merken dat mijn versnellings bak van mijn ZXR-750-H2 steeds vaker tussen twee versnellingen in blijft hangen. Ik denk dus dat er een of meer schakel vorken krom of versleten zijn. Heeft er iemand misschien ook nog een andere oorzaak? Gelukkig wordt het winter en ik...
  5. G

    Rateltje bij lage toerentallen

    Sinds mijn einddemper weer is gerepareerd hoor ik de geluiden uit mijn motor blok weer. Maar nu is mij opgevallen dat er onder in het toeren gebied er een rateltje uit het blok komt. Zou de distributie ketting versleten kunnen zijn of zou het op te lossen zijn met kleppen stellen? Het is een...
  6. G

    Einddemper ZXR

    De afgelopen paar weken begon het geluid uit mijn uitlaat steeds beter te worden :+ . Toch vond ik het vandaag wel genoeg, en ben ik gaan kijken wat er aan de hand was. Ik draaide de bout bij mijn steppie los en tot mijn grote verbazing kon ik de standaard bolt-on demper er gewoon van af...
  7. G

    Naar de Noordkaap met een SS

    Volgend jaar (Ja dan pas) gaan mijn ouders en mijn broer met de auto via Finland naar de Noordkaap en dan via Noorwegen terug. Zelf heb ik deze tocht 3 jaar geleden gedaan met mijn koekblik, en zei toen meteen al dat ik dat wel een keer met de motor zou willen doen. Volgend jaar ga ik dus de...
  8. G

    Mini MF meeting bij Bloomindales

    In het topic Ooit wel eens met een Dwaal op stap geweest? kwam iemand met het idee om eens een meeting bij Bloomingdales. Aangezien ik daar best wel vaak ben te vinden op een willekeurige zondag, ben ik daar wel een voorstander van. Normaal heb je bij een meeting twee belangrijke dingen waar je...
  9. G

    Belgom Alu

    Waar kan ik Belgom Alu kopen? Ik ben al bij Brezan geweest en bij Bruggeman motoren, maar die hadden het niet. Ik ben dus niet op zoek naar een webshop, omdat ik het voor het weekeinde wil gebruiken. Wie-o-wie kan mij helpen.
  10. G

    Zelfbouw nog mogenlijk?

    Hoewel ik nu lekker op een super sport rond rij (En de komende 5 jaar ook nog wel), blijft het mijn droom om ooit een zelfbouw chopper te bouwen. Maar nu is mijn vraag, is dit met de huidige wetgeving nog wel mogenlijk in Nederland. Ik bedoel is het op kenteken zetten van een zelfbouw machine...
  11. G

    Nieuwe paddock stand

    Ik wil binnenkort een nieuwe paddock stand kopen om de voorkant van mijn zxr op te kunnen tillen. Nu zijn er twee types, de ene zet je onder je vorkpoten en de ander onder je balhoofd. Wat zijn de ervaringen met beide types, en wat is het handigste, want ik weet nog niet wat voor type ik moet...
  12. G

    Ninja Club

    Ik heb al aardig wat afgezocht maar ik heb niet echt iets kunnen vinden. Is er in Nederland al iets van een Ninja club, en als er nog niet zoiets bestaat, zou er dan belangstelling voor zijn. Ik denk dat bijvoorbeeld korting op circuit en rijvaardigheids trainingen voor een wat grotere groep...
  13. G

    Dagboek van een beginnend sleutelaar

    Van de week begonnen met een zeer grote beurt van mijn motor. Aangezien ik wat motor onderhoud nog een beginner ben zal ik van zelf wel voor verrassingen komen te staan. Dat is ook het doel van dit topic: een plek waar ik met mijn vragen terecht kan en het leek mij wel een leuk idee om anderen...
  14. G

    Voortandwiel zxr

    Van de week komt mijn nieuwe ketting tandwiel set binnen en ik dacht gister alvast even de oude zooi er af te halen. Maar dat %#%*$ voortandwiel ziet echt vast. Doe ik iets verkeerd of weet iemand nog een leuke en handige tip hoe je deze los kan krijgen.
  15. G

    ZXR 750 Benzine kraan lekt

    Gisteren na 3 maanden mijn ZXR 750 even uit de stalling gehaald, zodat er alvast kan worden begonnen met onderhouds werk. Maar wat bleek, na het open draaien van de benzite kraan begon de kraan zelf te lekken. Het lekken werd wel wat minder na verloop van tijd. Is dit normaal en komt dit door...
Terug
Bovenaan Onderaan