Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: wally
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. wally

    gevraagd: zij kappen aprilia tuono v4 2013

    Ik ben 1 van mijn zijkappen verloren tijden een rit. Ben op zoek naar 2 identieke zijkappen voor een 2013 tuono v4. De andere die ik nog heb is een custom made print en is geen 2e van.
  2. wally

    GEZOCHT 7-8 Assen trackdays4all

    Als iemand zijn dag overheeft graag aanbieden. Groep snel. Mvg Wally
  3. wally

    *gezocht* injector tuono v4

    Gezocht 1 main injector. Nieuw niet te krijgen via dealer. partnr 893934. Mag via pb of bellen. Nul zes 2 8 vijf 6 1 4 4 nul.
  4. wally

    gezocht injector aprilia tuono v4

    Gezocht 1 injector. Nieuw niet te krijgen via dealer. partnr 893934. Mag via pb of bellen. Nul zes 2 8 vijf 6 1 4 4 nul. Hopelijk heeft iemand wat.
  5. wally

    gezocht PZRacing bw400 voor s1000rr (laptimer)

    Heeft iemand deze laptimer nog over of in de aanbieding, zo ja graag aanbieden. Denk vraag eerst hier voordat ik een nieuwe kan bestellen.
  6. wally

    gezocht pirelli sc1 slick 120/70/17

    Iemand die einde seizoen is en nog een nieuwe onbereden pirelli sc1 slick overheeft en deze wil verkopen? maat 120/70/17 Ik zoek er 2 a 3 stuks. Mag via pb
  7. wally

    Gezocht 30 mei msl trackday groep 3 of 4

    Zoals de de titel aangeeft. Kan je niet. Pm me of 06 285614 vier nul Gr Wally
  8. wally

    gezocht s1000rr 2015 stuurdemper

    Mijne is gebroken, als je nog iets hebt liggen nieuw of gebruikt, gaarne aanbieden. mvg Wally
  9. wally

    gevraagd onderdelen s1000rr 2015

    Na een ongelukkige val op Assen ben ik opzoek naar onderdelen voor een '15 bmw s1000r. Wie kan mij helpen Radiator Topkuip (circuit) Onderkuip Alle stuurschakelaars incl gashendel (ride by wire) Ruitje Topkuipframe
  10. wally

    klepstel plaatje 7,45 diameter 255 dik 2004 R1

    Ik heb een plaatje nodig met de bovenstaande specs. Van Yamaha gaat tot 230. Welke andere motor heeft ook 7,45 in diameter en de 255 dikte?
  11. wally

    s1000rr calibration kit 3 modulekast

    Is er iemand in de buurt van Alkmaar die de module heeft voor calibration kit 3? (kastje tussen pc en motor) Ik heb een andere shock erin gezet en nu is de ddc over de zeik. Moet alleen een vinkje uitzetten. 9 mei Assen vrij rijden.
  12. wally

    gezocht s1000rr 2015 demper 65mm aansluiting

    Ik ben bang dat mijn systeem ff teveel geluid gaat maken. Heb nu een akra systeem met een medium demper. Db killer zit er wel in. Maar voor de safety een 2e slip on demper 65 mm gevraagd. Liefst hexagonal met veren ophang. Akra of maxtreme.
  13. wally

    bmw s1000rr 2015 calibration kit 3

    Morgen naar ahnendorp om de calibrationkit 3 te installeren, maar heb ik nu ook per se de power kit nodig, omdat de calibration kit alles kan overschrijven wat de powerkit vrijgeeft. Of maak ik nu een denkfout?
  14. wally

    gezocht s1000rr 2015 tank

    Ivm met ombouw wil ik de huidige tank knap houden en zoek een andere tank voor het circuit. er komt een cover overheen dus als hij krassen of deuken heeft maakt niet uit. Ik weet alleen niet of een oudere model tank er op zou passen. Volgens de dealer is de oudere tank anders. hoor graag als...
  15. wally

    s1000rr 2015 vragen

    Afgelopen zaterdag een zwarte 2015 model gekocht full opties en slick stick. Voor het eerst geen rijstkoker! Heb wel een paar vragen voor de kenners hier. Voor nu is hij helemaal standaard, maar dingen die ik reeds gekocht heb zijn brembo monoblock remklauwen, brembo hpk schijven, brembo rcs...
  16. wally

    R&G of GB racing blokbescherming

    Ff kort door de bocht, voor mijn bemmer op zoek naar blokbescherming. Welke zijn beter/duurzamer/lichter? R&G of GB racing. Tevens passen die van 2014 ook op 2015 blok? Hoor graag van de ervaringsdeskundigen. Wally
  17. wally

    tyco fairings s1000rr 2015

    Wie weet waar ik de tyco kuipenset kan kopen voor mijn beemer '15. Incl het tussenstuk bij het frame.Op ebay als iets gevonden maar is niet helemaal wat het moet zijn. Of ben ik aangewezen om bij bwt te laten spuiten. Heb tyco race team ook al aangeschreven maar geen reactie..
  18. wally

    wie kan er een wiel overspaken?

    Voor mijn Sm wil ik naar een 5.00 inch velg toe. Er zit nu een 4.25 op. Wie kan hem overspaken? De nieuwe velg heb ik al. Haan en Heli motoren ben ik al bekend mee. Maar iemand die het goedkoper kan? Voor een crf450r
  19. wally

    gezocht demper wr450f 2003 gezocht

    Voor een maat van me een demper voor wr450f 2003. Er zit nu een rino op maar maakt ff teveel herrie. (lees politiemagneet). Standaard demper is ook prima
  20. wally

    crf 450 r sm vertanding op de weg

    Afgelopen woensdag supermotoschool gedaan en vandaag na lange tijd weer een SM erbij. Laatste was een KTM 525 exc, en nu een 2007 crf 450 r op kenteken. Ik rij er geen wedstrijden mee. De verhouding is nu 14-48 en lijkt wel heel erg kort. Wat is de ideale verhouding voor op de weg? Voortandwiel...
  21. wally

    gezocht slipperclutch cbr1000rr 2004/2007

    Als je iets heb liggen laat het weten... Wally
  22. wally

    Gezocht: remklauwen brembo GP4RX 108mm

    Als iemand nog deze klauwen in de aanbieding heeft graag aanbieden. Is voor een 2005 cbr1000rr. mag ook via pm
  23. wally

    iemand capit bandenwarmers in de aanbieding?

    Mijn thermorace laat aan de buitenkant los. Iemand nog een goedkoop adres of iets heeft liggen 120/190. Hoor het graag..
  24. wally

    gezocht elektrisch (220v) banden demonteer apparaat

    Ik ben op zoek naar een goede gebruikte motorbanden demonteer apparaat. Graag aanbieden wie er wat heeft staan. (handmatige heb ik al)
  25. wally

    gezocht leovinci uitlaatsticker

    Wie heeft er nog een sticker liggen voor op een leovinci uitlaat? Graag aanbieden. mvg Wally
Terug
Bovenaan Onderaan