Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: mr-officer
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    Werkplaatshandboek Kawasaki GPX600r

    Beste forummers, Ik ben bezig om van een GPX600r (amerikaans) uit 1988 een prachtige cafe-racer te bouwen. Inmiddels heb ik het blokje uitgebouwd en de kop is er inmiddels af. Het gaat om het ZX600 blok uit 1988 Ik ben nu op zoek naar een werkplaatshandboek/haynes-achtig-iets om de...
  2. M

    Met mijn BMW R1100S op vakantie

    Beste lezer, Ik wil a.s. vrijdag graag met mijn motor op vakantie. Ik ga naar Sarajevo (Bosnië). Hierbij ben ik bvan plan te rijden via Duitsland, Oostenrijk, Slovenië, Kroatie en dan Bosnië. Ik heb sinds twee weken een andere uitlaatset met E-keur gemonteerd van het merk Laser, type Oval...
  3. M

    Honda Shadow tik in motor (filmpje)

    Hallo allemaal, Zelf heb ik geen chopper, maar een CBR1000f. Wel hoop ik dat jullie mij kunnen helpen. Heb hier de motor van mijn maatje in de garage. Het is een Shadow VT700 uit '87. Tijdens een snelwegrit (110km/h) voelde hij zijn vermogen verliezen en kwam er volgens hem witkleurige...
  4. M

    Achterband Soes GSX600F '90

    Beste lezer, Ik heb advies nodig. Ik heb een Suzuki GSX600F, bouwjaar 1990 gekocht. Daar zit een kale achterband op. Wil deze op zeer korte termijn vervangen. Ik heb een goedkope achterband gevonden. Een nieuwe Dunlop. Zo'n zelfde soort zit nu op de voorzijde van mijn Soes gemonteerd. De...
  5. M

    Kawa GPX600R '89 opknapper

    Vandaag een andere motor gekocht. Ik heb nog een opknapper GPX600R uit 1989 staan die voor weinig weg mag. Bouwjaar 1989 49.500 km op de teller Wat moet er gebeuren: -nieuwe achterband (huidige is helemaal kaal) -voorvork keerring (zweterig) -bobines nakijken ivm slecht lopen in de...
  6. M

    Afslaan van Kawa GPX600R '89

    Beste forummers, Ik heb vorig jaar september een mooie Kawasaki GPX600R uit 1989 gekocht. Deze was dealeronderhouden en reed prima. Ik heb de motor rijdend weggezet. Na twee maanden in de garage te hebben gestaan, heb ik de motor buiten neergezet, omdat ik de garage voor andere doeleinden...
  7. M

    Mr-Officer stelt zich voor

    Hallo allemaal! Ik ben Vedran, 27 jaar oud. Ik woon ergens in Arnhem en ben in het bezit van een Kawasaki GPX600R '89. Nu nog m'n roze pasje aanvullen met een "A" en dan ben ik voorlopig compleet en mag ik de Kawa uitproberen. Groet, Vedran (Mr-Officer)
Terug
Bovenaan Onderaan