Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: melandri
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    Boek gezocht: Jan Thiel, de meester van de tweetakten

    Ik zoek dit boek, het lijkt alsof het in het Italiaans ooit is uitgegeven: IL MAESTRO DEL DUE TEMPI. COME VINCERE 49 MONDIALI Maar in Italie is het nergens te krijgen en de NL versie....betwijfel of die er ooit is gekomen. Weet iemand hier meer van? Ik zou het dolgraag willen hebben en lezen...
  2. M

    Originele knipselboeken (ivm negatievenarchief) van blad MOTOR 1951 t/m 1954

    Voor de liefhebber van de motorsport in de vijftiger jaren, 2 grote boeken, bevattende de toegang tot het toenmalige negatievenarchief van de jaargangen 1951 t/m 1954 van het tijdschrift MOTOR, elk 400 pagina’s dik. De boeken zijn bij MOTOR gemaakt en gebruikt, en bevatten knipsels van alle...
  3. M

    Advies aankoop Honda scooter 110 / 125cc

    Hallo, Ik wil graag een motorscooter voor in de stad, en een Honda omdat ik daar nou eenmaal goede ervaringen mee heb en ook altijd Honda motorfietsen heb gehad. Ik kom er alleen niet uit...PCX, Dylan, SH125i, Nes, @125, Vision 110, etc, etc. Ik zoek iets wat licht is, aardig stuurt...
  4. M

    Matte uitlaatdemper gepoetst :-(((((((

    Heb bij t poetsen van mn motor de uitlaten met Belgom gepoetst, prima. De demper is echter mat en nu dus niet meer....maar ook niet strak glimmend, ergens er tussenin en ook al niet egaal. Kan ik hier iets mee? Of gewoon laten dat t vanzelf wel weer mat wordt? Of wordt dit spuiten?? Dank...
  5. M

    Royal Enfield Classic TT IOM

    Weet iemand wat er voor blok zit in de Royal Enfield waar Ian Lougher op reed in de Classic tt op Isle of Man? Ding liep wel erg hard vond ik.....
  6. M

    Gezocht: originele uitlaatdemper RVF 400 NC35

    Hallo, Ik ben op zoek naar een originele demper voor een RVF400 NC35. Moet wel netjes zijn. Ik heb nu een demper van Ethos maar ben bezig de motor weer helemaal origineel te maken.
  7. M

    Iemand tips/kaarten voor Sepang 2008?

    Ik ga naar de GP in Sepang op 19 oktober. Heeft iemand handige tips en/of is er iemand die eventueel paddockkaarten te koop heeft? Of weet hoe ik daar aan kan komen?
  8. M

    Instructieboekje XR 250 (1992)

    Is er iemand die zoiets toevallig nog heeft liggen?
  9. M

    Tankstickers XR 250

    Heb me rotgezocht op dit forum....maar nog geen passend antwoord gevonden. Ik zoek nl tankstickers voor een XR 250 R uit 1992.....origineel niet te betalen, weet iemand een leverancier die vrijwel identiek spul kan leveren, maar dan niet origineel? Ik zie alleen maar zwart-rode stickers en die...
  10. M

    Waarde 250R uit 1992?

    Hallo, Ik wil graag een XR250R hebben, kan er eentje kopen uit 1992, 15.000 km, geen terrein (afg en toe wat zandpaden......ik ken de eigenaar)......goed onderhouden.....helemaal origineel. Hij vraagt me een bod te doen, waar moet ik grofweg aan denken? Bedankt alvast!
  11. M

    Bobine CB1100 Super Bol d'or kapot.....

    Hallo, Een bobine van mijn CB 1100 F heeft het begeven. Heeft iemand misschien een tip voor mij, aangezien de vonk van een originele bobine sowieso erg zwak is. Misschien is er een niet te duur alternatief?
  12. M

    Bobine kapot CB 1100

    Hallo, Een bobine van mijn CB 1100 F heeft het begeven. Heeft iemand misschien een tip voor mij, aangezien de vonk van een originelel bobine sowieso erg zwak is. Misschien is er een niet te duur alternatief?
  13. M

    BMW R1100S Van Harten Special nr. 50

    Wegens gezondheidsredenen ben ik niet meer in staat motor te rijden, dus moet ik mijn BMW helaas verkopen. Het gaat om een R1100S Van Harten Special (#50) uit aug. 2003 van eerste eigenaar. Voor het eerst op de weg gekomen in juni 2004. En heeft nu een kilometerstand van 6120......... De motor...
Terug
Bovenaan Onderaan