Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: KeeZs
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. KeeZs

    ZX-9R topic part II

    ZX-9R TOPIC PART II Kijk dames en heren,w e zijn toe aan deel 2!! HET ZX-9R TOPIC DEEL I Meetings ... .. Marktplaats ZX9R Groen, 1998, FULL gepimpt, ZX-9Mace! .. Handige sites: ... .. ZX-9R Manual's: gaarne webruimte hiervoor! Iemand?? ... .. How to`s: Veering afstellen ... ...
  2. KeeZs

    Buitenland - laag octaan / Cylinder uitval !?

    mogguh! FF een vraag.. Onze laatste vakantie was net ff wa minder. 2 motoren uitgevalen met vermogenverlies, 1 cylinder minder.. Blijkt probleem met bougies te zijn. Na vervangen van deze wordt die vervolgens gelijk weer kapot getikt. Waarschijnlijk zit er een aanslag op de cylinderkop die...
  3. KeeZs

    Stage 1 KIT <-> Grote Beurt

    menze, ik zit met een grote vraag. Mijn kawa zx9r 1998 (carbarateurs) krijgt een beurt voor de vakantie. Hij houd klote in bij 2000 a 3000rpm, echter daarna voorderest PERFECT! Nou is die rond de 23000KM. Dus grote beurt! :X Dan gaan ze alles natuurlijk stellen e.d. Alleen vanwege die...
  4. KeeZs

    HET ZX-9R topic!

    BETER Goed afgekeken, dan slecht bedacht.. HIERBIJ DAN HET ZX-9R TOPIC! PLaats hier je fotos, SPECS, vragen, en zx9r gelul. DUS ZX-9R Rijders KOM EN VERZAMEL!! :] Handige sites: ... .. ZX-9R Manual's: Kawasaki ZX-9R 94-97-EN.pdf (rechts klikken en downe) ZX-9R(98-99).pdf (rechts...
  5. KeeZs

    Wel of geen Motoralarm..

    Hebt nu eindelijk n nieuwe bike. En zit te dubbe om er een alarm op te zetten. Eerst dacht ik van doen! scheelt in de verzekering, echter alleen bij Unive gezien en dies dan nog duurder dan KNVM. En meot een SCM alarm zijn en officeel laten inbouwe. Dus das al gauw >€500,- Echter vind wel fijn...
  6. KeeZs

    72kw ZX9R..

    kwil maar geen ouwe koeien uit de sloot halen.. maaruhh mijn vers geimporte bike heeft dus ook 72kw op de papieren staan. Zag het pas bij de overdracht. Met testrit niets van gemerkt, ging namelijk als de brandweer da ding :) Hoorde menze zegge dat dat alleen op papier is en de bike niet echt...
  7. KeeZs

    Koelvloeistof aanslag.

    heb wat witte strepen in de koelvloeistof zitten. Deze bike pas gekocht. Heeft ook heel lang stil gestaan. De koelvloeistof is nog wel gewoon mooi groen, en drijft niets op. De aanslag zit aan het glaasje en beweegt niet meej. Enig idee wat dit is en hoe dit komt? Zie piccie
  8. KeeZs

    MY Nieuwe Import BIKE! Te Nederlande:] 19-03

    Ja gisteren was het zover! Mn nieuwe (tweedehandse) motor ophalen vanuit Belgiiieeee. Twas ff wa werk kwa rijden maar dan heb je ook wa. Ben nu de trots eigenaar van een Kawa ZX-9R, 1998, 22580KM Vanochtend alvast de orginele demper erop gezet (THNX @GifKikKer!) en hijs klaar voor de keuring...
  9. KeeZs

    De Gouwe KMZ verkiezing!! Geef je mening

    Na veel probleempies met sommige motorzaken gezien te hebben op et forum en zelf ook meegemaakt te hebben.. Mssch n ideetje de Gouwe KMZ (KL@TE MOTOR ZAAK) verkiezing te starten, met de grootste gouwe eikel toko :) Als 1e prijs stem ik voor de winner met zn alle te bezoeken en de Gouwe...
  10. KeeZs

    Bekend verhaal? ZX9R 1998 olie plekkies op blok?

    heb mn bike zo goed als gekocht. Echter zag ik wat olie op het blok onder de uitlaten vooraan het blok. Leek terhoogte van de koppakking. Mag dit een beetje zweten of is dit zekerz een lekke koppakking??
  11. KeeZs

    Nokkenas-ketting vervanging.

    Ik heb van het weekend een soort ratel geconstateerd in mijn blok. Het betreft een Kawasaki ZZR 600 uit 92 Kleppen hoor je normaal wel een beetje tikken, maar vond erger klinken. Vandaag bij de motordealer geweest : Bolman te Den Haag. Ze constateerden zeer waarschijnlijk een versleten nokkenas...
  12. KeeZs

    Tuning part I

    Plaats hier je tuning projecties van je bikes! Ik hoop deze te kunne evenaarden binnekort.. Op die rare kont na dan :)
  13. KeeZs

    Waar wil je niet pech hebben!!

    Ik reed gistere (Helaaas) in mijn auto richting dordrecht over de A16... Rijdt ik over de brienenoordbrug, waar geen vluchtstrook is, alleen 3 rijbanen. Ziet ik een motorrijder zijn motor de brug over te duwe!! :o dit is geen klein kort brugje! Gelukkig voor de motorrijder waren de grote...
  14. KeeZs

    Suzuki GSX750/1100 of Kawa ZX7/9 ??...

    Wat heeft de voorkeur bij de meesten? Een Suzuki GSX750R SRAD of GSX1100R of GSX1000 serie.. of een Kawa uit de ZX-7 of ZX-9 serie.. ik rij nu nog kawa 600cc.. maar kan er het nie helpe da ik die GSX's vanaf 1997 heeeel vet vind }) Hebbe jullie ervaringen van deze bikez en welke prefereer...
  15. KeeZs

    Je eerste BIKE.. oefen bike of krom ligge?

    Vertel... Ik ben benieuwd. Wat was je eerste bike?.. Ik ben zelf begonne met een relatief goedkope en redelijk snelle bike: ZZR600. Beginne meer mense met een begin bike? of gaan er ook mense voor het nieuwe groffe zware geschut? }) :]
  16. KeeZs

    nieuw lidke! incl pixs

    Goeiedag manne en eventueel dames, ik bent nieuw hiero. Bent 23 jaar en bijna een jaartje in bezit van het bike-licentie :) Nu nog ff veel km's opdoen en lekker rije! heb nog wel wa pixz van mijn eerste bike.. Niet hoge kwaliteit fotos... SORRYY Nou menze veel bike plezier! seeyaa on tha...
  17. KeeZs

    Donkere knipperlichten

    Ik heb op mijn black KAWA ZZR600D alle knippers zwart gemaakt. Ziet er een stuk bruuter uit.. Ze knipperen zelfs nog uitstekend d.m.v. speciale spuitbus.. Nou hoorde ik van iemand da da eigelijk niet mag en er een boete van 140eurrie opstaat.. iemand ervaring mee?? Veel mensen hebbe toch ook...
  18. KeeZs

    Donkere knipperlichten

    Ik heb op mijn black KAWA ZZR600D alle knippers zwart gemaakt. Ziet er een stuk bruuter uit.. Ze knipperen zelfs nog uitstekend d.m.v. speciale spuitbus.. Nou hoorde ik van iemand da da eigelijk niet mag en er een boete van 140eurrie opstaat.. iemand ervaring mee?? Veel mensen hebbe toch ook...
  19. KeeZs

    Spiegels: Lama-oren op je motor..

    Heeft er iemand al eens geexpirementeerd door de lama-spiegels op een Kawa ZZR 600 te vervangen door een ander type? laten we zeggen een wat beschaafder en brutere spiegeltke? zijn er universele spiegels of versies van andere die erop passe? let me know... Mijn ontweetendheid is groot ;)
  20. KeeZs

    KAWA Geluiden...

    Manne vertel. Wat heeft een kawa wel allemaal niet voor bijgeluide.. Het klakke van de bak ben ik wel aangewend *D .. Gelukkig is na de pas nieuwe halfsyntetische oil het een stuk minder. Mijnus is een Black ZZR600. Echter wat mij doet verbazen zijn trilgeluiden bij 3500 en bij 7000 RPM...
Terug
Bovenaan Onderaan