Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: MarkH
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. MarkH

    Dainese leren combi - mt52/54 - zwart

    Wegens (tijdelijke) beëindiging motorrijden en het niet op gewicht kunnen blijven, heb ik nog een zo goed als nieuw (5 jaar oud, maar max 10 keer gedragen) leren Dainese pak in de aanbieding. Heb het pak gekocht toen ik 95 kilo woog en de intentie had om nog verder af te vallen. Zat dus goed...
  2. MarkH

    Voor- en achterbok € 50,-

    In de verkoop omdat ik mijn motor verkocht heb: een voor- en een achterbok. De achterbok is vrij normaal. Maximale ruimte tussen de opbokpunten is 41 cm. Ik heb de adapters er ook nog bij. De voorbok gaat niet onder de voorpoten, maar onder het balhoofd. Adapter is voor een fireblade...
  3. MarkH

    Leren Dainese combi: maat 52/54 - €300,-

    Wegens tijdelijke beëindiging motorrijden en het niet op gewicht kunnen blijven, heb ik nog een zo goed als nieuwe leren Dainese pak in de aanbieding. Heb het pak gekocht toen ik 95 kilo woog en de intentie had om nog verder af te vallen. Zat dus goed strak. Maar helaas, er zijn nooit meer...
  4. MarkH

    Tanktas: SW motech quicklock

    Omdat de motor nu weg is, heb ik een Bags Connection Engage Sport, Quicklock tanktas te koop. Is twee keer mee geweest op een tochtje door de Eifel, dus nog zo goed als nieuw. Inclusief tankring voor fireblade (2004-2007 / weet niet of ie ook op 2008 ev past). Tankring voor andere modellen...
  5. MarkH

    CBR1000rr Fireblade, 2004, zwart, 13.500km, € 6.250

    M'n Blade heeft alweer een jaar meer in de schuur gestaan dan dat ermee gereden is. Daarom toch maar eens kijken of iemand anders deze prachtmotor een beter thuis kan geven. CBR1000rr Fireblade Zwart en geheel in de blanke lak ca. 13.500 km MPP banden (ca. 1000 kilometer mee gereden)...
  6. MarkH

    Reacties en de "citeer"-reacties daarop ineens weergeven

    Weet iemand of het mogelijk is om met één druk op de knop alle reacties met citeer bericht --> citeer bericht --> citeer bericht --> etc. te zien? Beetje onhandig opgetypt, maar ik neem aan dat jullie wel begrijpen wat ik bedoel.
  7. MarkH

    Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic *deel 51*

    *O* WELKOM BIJ DEEL 51*O* Om niet constant te moeten wachten tot alle "Poser-pics" geladen zijn bij deze eerst de FAQ Section Honda CBR1000RR Fireblade 2004 t/m 2007 Verlichting Aansluiten andere knipperlichten dan orgineel Klik hier voor schema Hoe laat je beide...
  8. MarkH

    Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic ** deel 46 **

    *O* WELKOM BIJ DEEL 46*O* Om niet constant te moeten wachten tot alle "Poser-pics" geladen zijn bij deze eerst de FAQ Section Honda CBR1000RR Fireblade 2004 t/m 2007 Verlichting Aansluiten andere knipperlichten dan orgineel Klik hier voor schema Hoe laat je beide...
  9. MarkH

    Het Honda CBR 1000RR Fireblade topic ** deel 45 **

    *O* WELKOM BIJ DEEL 45*O* Om niet constant te moeten wachten tot alle "Poser-pics" geladen zijn bij deze eerst de FAQ Section Honda CBR1000RR Fireblade 2004 t/m 2007 Verlichting Aansluiten andere knipperlichten dan orgineel Klik hier voor schema Hoe laat je beide...
  10. MarkH

    CBR 1000RR Fireblade (BJ 2004 / zwart)

    In prijs verlaagd !! Met pijn in m'n hart zet ik m'n schatje te koop. De laatste 2 jaar komt het er gewoon veel te weinig van om een eind te sturen. Honda CBR 1000RR Fireblade Ik heb 'm nieuw gekocht op 8 september 2004. 11.720 km Motor is voorzien van een PowerCommander III met een...
  11. MarkH

    Zwarte Evolution jas maat XYL (60)

    Verwijderd
  12. MarkH

    Het Honda CBR1000RR Fireblade topic **deel 31**

    DEEL 31 [hr] Om niet constant te moeten wachten tot alle "Poser-pics" geladen zijn bij deze eerst de FAQ Section Honda CBR1000RR Fireblade specifiek Verlichting Aansluiten andere knipperlichten dan orgineel Klik hier voor schema Hoe laat je beide koplampen branden...
  13. MarkH

    Het CBR1000RR Fireblade topic * deel 24 *

    Het 24e deel [hr] Topic Members: Op volgorde van eerste post in het CBR1000RR Fireblade Topic. Mister Uber Poser Posse himself..... MaRRioBlade Met de "De Zilveren Schicht" :} :} :} first post donderdag 27 januari 2005 19:31 Bladerummer first post U.C. vrijdag...
  14. MarkH

    Het CBR1000RR Fireblade topic *deel 23*

    Het 23e deel [hr] Topic Members: Op volgorde van eerste post in het CBR1000RR Fireblade Topic. Mister Uber Poser Posse himself..... MaRRioBlade Met de "De Zilveren Schicht" :} In Memoriam :} :} first post donderdag 27 januari 2005 19:31 Bladerummer first post...
  15. MarkH

    Het CBR1000RR Fireblade topic **deel 22**

    Het 22e deel [hr] Topic Members: Op volgorde van eerste post in het CBR1000RR Fireblade Topic. Mister Uber Poser Posse himself..... MaRRioBlade Met de "De Zilveren Schicht" :} In Memoriam :} :} first post donderdag 27 januari 2005 19:31 Bladerummer first post...
  16. MarkH

    Nieuwe politiecamera's

    Nieuwe politie-videocamera’s! Er worden video camera’s geplaatst die niet meer met het oog of op de stinger te herkennen zijn. Op grond van de nieuwe wetgeving kunnen hierdoor nog meer overtreders van de maximum snelheid worden verbaliseerd. Ook het dicht op de voorganger rijden en het rechts...
  17. MarkH

    Leren MQP motorpak maat 60

    TE KOOP: Wegens gewichtsafname van ruim 35 kilo past mijn leren MQP motorpak maat 60 niet meer. Pak is gekocht in juli 2005 voor € 460,- (bon aanwezig). Pak is goed onderhouden en heeft geen (val- en/of glij) schade. Het betreft een: Broek MQP rider maat 60 zwart, met knie en heupprotectie...
  18. MarkH

    (Verlaagde) CBR 600f - bj 1998

    Verwijderd
  19. MarkH

    Paddockstand

    Wegens aanschaf van een nieuw setje: paddockstand te koop. Maximale afstand tussen de 'lepels' is 37 centimeter. Prijs: € 25,- Af te halen in Enschede. Is altijd gebruikt voor een zxr750r, maar is net te smal voor m'n Blade. Bijlage: paddockstand 1.JPG
  20. MarkH

    Pasvorm leren pak

    Het moet er toch een keer van komen: ik ga een leren pak kopen. Het is echter de eerste keer dat ik zo'n pak aanschaf. Nu heb ik een fors, zeg maar gerust dik postuur. Één meter drieentachtig en 115 kilo schoon aan de haak: maat 60. Mijn vraag is de volgende: Hoe strak moet een nieuw pak...
  21. MarkH

    Dubbele koplamp cbr1000rr 2004

    Is het mogelijk om de koplamp van een cbr1000rr uit 2004 (ik weet dat de 1000rr pas vanaf 2004 wordt gemaakt) door te verbinden, zodat beide koplampen het doen. Bij mijn motorzaak hebben ze me verteld dat dit alleen mogelijk is als ik een andere koplamp-unit monteer. Zonder deze nieuwe unit zou...
  22. MarkH

    Ik word ducati-fan

    Ik vond/vindt Ducati's sowieso al hele mooie motoren, maar als ze ook nog dit soort kleding erbij gaan ontwerpen dan wordt het helemaal :9~ Wellicht m'n vriendin toch eens een Duc aanpraten, krijgt ze er van mij wel de passende kleding bij!
  23. MarkH

    Cbr1000rr aangeschaft !! (zxr750rr te koop)

    De kogel is door de kerk. Na lang wikken en wegen heb ik een nieuwe blade gekocht. Plaatje ff 'geleend' van Beavis Kiezen tussen de "grote vier" was niet eenvoudig. De GSX1000R viel af vanwege z'n uiterlijk De ZX10R is mij toch iets te extreem gebleken na een proefritje Tja, en dan de R1...
  24. MarkH

    Wel/niet nuttig topic

    Ik moet/wil ff wat kwijt. Op 4 augustus opende kawa.gpx600r (Hilbert) het topic "Onder de indruk" over een motor-ongeluk bij hem in de buurt. Naar mijn mening wilde hij gewoon ff zijn verhaal kwijt en daarnaast zijn medemotorrijders nog eens op het hart drukken voorzichtig aan te doen. Na een...
  25. MarkH

    MF-en op het werk

    Het valt mij op dat er tijdens werktijd (8.30 tot 17.00 uur) veel meer onderwerpen actief zijn dan bijvoorbeeld 's avonds of in het weekend. Klopt het dat veel MF-ers tijdens het werk een bezoekje brengen aan deze site?
Terug
Bovenaan Onderaan