Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: R6-je
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. R

    Aprilia rsv4 dpm race rem schakel set

    Iemand nog op zoek naar een race rem schakel set voor de aprilia RSV4. In zeer nette staat aprilia RSV4 dpm race rearset € 375,00 ≥ In zeer nette staat aprilia RSV4 aprilia/dpm race rearset - Onderdelen | Overige - Marktplaats.nl
  2. R

    GZ nette pirelli diablo supercorsa 190-55 of 200-60

    Hoi ik ben op zoek naar een ex circuitband wat nog goed is voor straat voor mijn rsv4. Ik zoek dus een Pirelli supercorsa maat 190-55 of 200-60 het liefst een 200. Niet te oud dus vanaf 2016. laat maar weten of u iets heeft liggen.
  3. R

    Imitatie Bursig stand voor Yamaha YZF R6 2006 t/m 2015

    Te koop zeer nette imitatie stand speciaal gemaakt voor een R6 uit 2006 t/m 2015 Ideaal om je motor in je 1tje op te tillen en te verrijden. Vooral super makkelijk voor in een schuur of aanbouw waar iets minder ruimte is om te draaien enz. 175 euro is hij voor jou.
  4. R

    Yamaha YZF R6 2006 2007 MRA Dubbel Bubbel Ruitje herlder

    Te koop zo goed als nieuw dubbel bubbel ruitje voor een R6 2006 2007. Het merk is van MRA. vraagprijs 75 euro
  5. R

    Zeer mooie onderdelen voor R6 vanaf 2006. en universeel

    Omdat mijn motor de deur uitgaat ben ik van plan om alle onderdelen die erop zitten los te verkopen hieronder een lijst met de spullen die ik aanbied. Valtermoto snelsluit tankdop. Past op R6 en R1. €75,- Carbon voorspatbord. R6 2006 / 2007. €125,- Carbon Achterspatbord. R6 2006 /...
  6. R

    Zeer mooie onderdelen voor R6 vanaf 2006. en universeel

    Peter uit Volendam - Advertenties op Marktplaats.nl
  7. R

    Zeer nette Braking Wave Schijven R1 R6

    Zeer nette Braking wave schijven 310mm voor een R1 of een R6. Voor de R1 zie link. http://www.marktplaats.nl/a/motoren/onderdelen-yamaha/m905548633-braking-wave-schijven-r1-2004-tm-2014.html?c=d721e818194200feca4409741512b6e6&previousPage=mympSeller Voor de R6 zie link...
  8. R

    Braking wave schijven R1 2004 t/m 2008

    Zie hier zeer nette schijven voor een R1 uit 2004 tm 2008 Ik weet niet of ze op andere modellen passen dat durf ik niet te zeggen. De 1 zegt van wel de ander zegt weer van niet. De schijven zijn in zeer goede staat. pm me voor interesse...
  9. R

    Braking wave schijven voor. voor R6 2006 t/m 2015

    Zie hier zeer nette schijven voor een R6 uit 2006 tm 2015 Ze passen ook op een R1 van 2004 tot 2006. Braking wave remschijven voor R6 2006 t/m 2015 € 375,00 http://link.marktplaats.nl/m905254010
  10. R

    How to make xenon projectors in je koplampen

    Na een aantal foto's en filmpjes heb ik de knoop doorgehakt en ben ik van plan dit ook met mijn unit te doen. Alle foto's en uitleg zal ik hier posten maar ik moet eerst alles nog bestellen en inbouwen. Zodra ik alles binnen heb ga ik beginnen met installeren en tussendoor foto's maken zodat ik...
  11. R

    R6 2006 loopt op 3 cilinders HELP AUB!

    Hoi ik zit met een heel groot probleem. Mijn r6 reed de laatste tijd al een beetje raar ,meer in hoge toeren en niet echt heel erg slecht maar ik kon merken dat hij niet echt liep zoals hoorde te lopen. Nadat ik al vandaag naar de dealer ben gereden zei hij dat het waarschijnlijk aan de...
  12. R

    R6 2006/2007 Koplamp unit

    Te Koop goed uitziende Koplamp unit voor een R6 2006/2007. Er is 1 klein ophangpuntje afgebroken maar daar zie je niet van als hij gemonteerd is. Tevens heb ik het ophangpunt ook weer zo gemaakt dat hij daar wel op vast zit. Ook heb ik unit aangepast zodat er gemakkelijk xenon verlichting in...
  13. R

    Dunlop sportmax gp 120/70 190/60

    Te koop zeer nette Dunlop SPortmax GP banden. Voorband maat 120/70/ZR17 Achterband maat 190/60/ZR17 Heb deze banden overgekocht van een kennis die heeft er 1 sessie mee gereden. Ik zou zeggen bieden maar niet lager als 75 euro.
  14. R

    Bulletcam met zeer goede geluidsopname

    hierbij bied ik mijn mini dvr 1 bullet camera aan. Gaat weg omdat ik hem bijna nooit gebruik Het gaat dus over dit systeem: http://www.dogcamsport.co...igital-video-recorder.htm en dit totaal pakket inclusief een 2 gyg mini sd kaart: ook heb ik hier een voorbeeld film van zie link...
  15. R

    R6 2006/2007 race kuipen+ tank

    Te koop Set race kuipen voor een R6 2006 2007zwart gespoten en een tank met brandstof pomp! De race kuipen zijn iets beschadigd geweest maar die heb ik opgeknapt en zien er weer top uit. Het achterzitje is nieuw heb ik 1 keer gereden op zandvoort alleen moet die nog gespoten worden. Tank is...
  16. R

    Zelf gemaakte Superstand

    Na het zien van de wel bekende stand dacht ik dit is zelf ook te maken ipv 400 euro uitgeven. Dus na een paar keer heen en weer mailen heb ik de maten gekregen en ben ik met een paar kennissen aan de slag gegaan 1 is lasser en 1 is metaal bewerker. Dus ik ben begonnen met tekenen, nadat ik...
  17. R

    BEDANKT Deutsche Autobahn-polizei !

    Na dat we woensdag ochtend zijn vertrokken naar de Eiffel, om daar 2 dagen te toeren gebeurde op de Autobahn de 3 het volgende. Achter ons reed een Porsche GT3 die wel zin had in een sprintje met ons dus wij vol op het gas en hij met ons mee. Nadat de teller de 275 heeft gehaald vonden we het...
  18. R

    CRG hendels kort R6 2005 t/m 2011

    Te koop zwarte CRG rem/koppelings hendels in zeer goede staat. Ze passen op een R6 2005 t/m 2011 Nieuw kosten deze hendels 109.95 dollar per stuk dus kom je op 220 dollar. Bieden vanaf 100 euro.
  19. R

    Zwarte CRG rem hendel voor brembo rempomp

    Te koop nieuwe CRG hendel die op de brembo 19 x 18 en de 16 X 18 rempomp past. Hij is nooit gebruikt omdat ik dacht dat hij ook op een Brembo 19RCS zou passen maar helaas. Nieuw kost deze hendel 85 euro. Doe een bod (imgatt)
  20. R

    korte CRG rem/koppelings hendels

    Te koop zwarte CRG rem/koppelings hendels in zeer goede staat. Ze passen op een R6 2005 t/m 2011 Nieuw kosten deze hendels 109.95 dollar per stuk dus kom je op 220 dollar. Bieden vanaf 100 euro. (imgatt)
  21. R

    Aprilia RSV mile factory/tuono

    Ik zet hier een Aprilia RSV mile factory (die omgebouwd is tot een tuono factory) te koop voor een kennis van me Hij komt uit 2004 is omgebouwd en er staat op de teller 200 km (weet niet wat ie voor de rest heeft gelopen). Nieuw ketting & tandwielen. kleiner tandwiel voor erbij. Open...
  22. R

    Vraag over vip kaarten superbike

    wie o wie heeft vip kaarten van superbike ? Heb er even een klein vraagje over.
  23. R

    Te Koop zeer mooie leovince slipon voor r6 2006t/m2010

    hierbij bied ik mijn carbon leovince evolution 2 uitlaat aan. een zeer mooi geluid zit erin en hij ziet er zo goed als nieuw uit. er zit ekeur merk op en de db killer en de rest van de onderdelen zitten er allemaal bij. dus geheel compleet. met deze demper met db- killer heb je geen last op...
  24. R

    Te koop dainese combi pak maat 50

    Heb de zolder opgeruimd en kwam nog een pak tegen. Merk dainese , is mee gevallen maar kan nog makelijk mee gereden worden. Het leer is niet door, alleen in de holte van de knie is hij een stukje open gescheurd , is wel weer gemaakt. Maat 50. prijs: ik zou zeggen bieden maar niet onder de...
  25. R

    Te koop Clover rug protector

    heb de zolder even opgeruimt en kwam nog een clover rugprotector tegen maat L ben zelf 178 cm en paste bij mij goed. prijs ja ik zou zegen bieden
Terug
Bovenaan Onderaan