Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Bufo
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Bufo

    Verbanddoos verplicht

    Gaan we naar Oostenrijk, moet er verplicht een verbanddoos mee. Ook geen slecht idee natuurlijk. Ik prop de inhoud liefst in iets als een leuke toolroll of zoiets. Maar die kan bij mij niet aan het stuur. Iemand een leuke creatieve suggestie? Ik denk zelf aan bevestiging onder het achterrek…
  2. Bufo

    Kleine maatjes motorkleding

    Het kost mijn vriendin en achteropzitster erg veel moeite om goeie lederen kleding te vinden. xs is zelfs te groot bij bijvoorbeeld de mouwen, en kniebeschermers zitten ruim onder de knie... Suggesties voor een merk dat meer Japanse maten aanhoudt?
  3. Bufo

    Geschikte banden?

    De monteur zegt dat ie Dunlop-banden met de goede maten heeft voor mijn xr1200. Dunlop evenwel zegt dat die banden niet op mijn fiets passen. Nu is de voorband een dag na montage langzaam leeg gelopen. Deze week weer terug naar de garage. Passen ze dus niet bij elkaar of is dat onzin en is het...
  4. Bufo

    wegbeheerder aansprakelijk stellen?

    Ik ben onderuit gegaan op een rotonde bij de Oosthuizerweg (N509) bij Noord-Beemster, Noord Holland. Zelf ongeschonden, maar zwaar beschadigde motor. Het wegdek van de rotonde is zeer slecht: spoorvorming, gebarsten asfalt en olie. Begroeiing zorgt bovendien voor schaduw op het wegdek. Gelukkig...
  5. Bufo

    Startkoppeling

    De startkoppeling van mijn Triumph Daytona 900, 1994, is kaduuk. Moet echt het hele motorblok uit elkaar om er bij te kunnen of is er een handigheidje voor?
  6. Bufo

    Motorbeurs Utrecht

    Blijft toch een vreemd idee dat je entree moet betalen om een winkel binnen te lopen, of een winkelcentrum, en dus ook een motorbeurs. :)
  7. Bufo

    Kika

    Zo dat was genieten, ondanks de stortbuien en onweer tussen Zwolle en Utrecht. Van daaruit naar 's Hertogenbosch weer enigszins drooggewaaid. Gezellig tussen de andere duizend liefhebbers en genoten van de burnouts. Wel gek dat we achteraf zo weinig horen van het evenement. Op Twitter las ik dat...
  8. Bufo

    Bandenspanning

    Ik dacht even mijn bandenspanning te gaan controleren bij het tankstation, maar de velgen zijn dusdanig geconstrueerd dat ik niet bij het ventiel kan komen met de slang. Iemand ervaring mee? Verloopslangetje halen of zo?
  9. Bufo

    uitlaat

    Voor mijn Suzuki gs 850 zoek ik een originele uitlaat, chrome of zwart...
  10. Bufo

    Achterop

    De eerste langdurige toerrit, bij elkaar vijf uur op de motor, was voor mij een geweldige ervaring. Vriendinlief achterop was achteraf minder tevreden. Spierpijn en gewrichtspijn. Klinkt bekend? Tips, suggesties?
  11. Bufo

    Nieuwkomer

    Hedaar, fijn als je nieuw bent en meteen zo'n schat aan info kunt krijgen op motorvlak. Midden in midlifecrisis, dus motorrijbewijs, na mislukt guzzi-avontuur nu een suzuki gs 850. Als een zonnetje! Mis alleen nog het inzicht om met logo van de mc om te zetten naar de juiste maat om m hier...
Terug
Bovenaan Onderaan