Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: arch-enemy
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. arch-enemy

    Circuitracer Honda CBR 600

    Bij deze bied ik mijn cbr-etje aan :) Honda CBR600 circuitracer (PC25) uit 1991 -Stalen remleidingen -Wilbers achterveer -Andere tandwielen voor betere tandwielverhouding (sneller optrekken!) -Geen val- of glijschade! -Originele uitlaat Circuitmotor staat op kenteken en is...
  2. arch-enemy

    Ervaring Ficon verzekering???

    Ik heb net mn eerste motor gekocht en die wil ik misschien laten verzekeren bij FiCon (KNMV motorplusplan) Dit is dus via unigarant. Wie heeft daar ervaring mee?
  3. arch-enemy

    MF down??

    Heb de laatste tijd wel vaker dat ik het forum niet kan opkomen. Dacht in eerste instantie dat t aan mijn pc lag, maar nu blijken meer mensen er ook last van te hebben. Waar ligt dit aan?? Groeit het forum uit zn proporties? :+
  4. arch-enemy

    meerdere quoten

    Hoi! Net userspolicy gelezen, waarbij stond dat je meerdere mensen kon quoten binnen 1 post...maar waar staat hoe je dat moet doen?? (of heb ik weer eens ergens overheen gelezen :?
  5. arch-enemy

    nog een motormeisje!

    Hallo! Ik ben al een tijdje aan het rondkijken op het forum en vond het tijd voor een officiele kennismaking. Ik ben 22 jaar, woon in Hilversum en studeer aan de Vu. Ben op dit moment nog een lesser, maar hoop aankomende vrijdag toch echt mn roze papiertje te halen. Gaat nog een klus worden om...
Terug
Bovenaan Onderaan