Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. duc of prunes

    Verkocht: CBR600F PC35 Kont Zwart

    In zeer nette staat. Ik wil er 75 euro voor.
  2. duc of prunes

    Verkocht: Honda CBR600F PC35 kont zwart

    In zeer nette staat. prijs 75 euro. Bij interesse graag een PM.
  3. duc of prunes

    Waarom mag ik geen motor meer te koop zetten?

    Hallo. Ik ben door omstandigheden een paar jaar niet echt actief geweest hier, en wellicht heb ik een beleidswijziging gemist of zo.... Maar anyway, ik wilde eigenlijk ook weer een topic aanmaken ivm een CB-1 die ik in de "te koop" sectie wil plaatsen. En het valt me op dat ik nu geen rechten...
  4. duc of prunes

    Honda CB-1 875 euro

    Omgeving Rotterdam zuid 38500 Miles (circa) Geen roest. Lakwerk netjes. Alles werkt goed. Geen enkele vastgeroeste bout, zijn allemaal nagelopen en met keramische pasta (neverseez) gemonteerd. Remklauwen zijn helemaal uit elkaar geweest, en de remzuigers zijn met ATE pasta gemonteerd...
  5. duc of prunes

    Moet een LED koplamp ook 'verend' opgehangen worden?

    Bij alle motoren die ik heb, of heb gehad, hangen (voor zover ik weet) de koplampen enigszins 'verend' aan de motorfiets. Dus met rubbers of ze hangen in een subframes uit dunnere gebogen stalen stafmateriaal. Nu zijn dat allemaal nog halogeen lampen, en die wil je uiteraard zoveel mogelijk...
  6. duc of prunes

    Honda CB-1

    Ik bied een redelijk nette CB-1 te koop aan. De afgelopen tijd heb ik bijna alles wel nagelopen en bijvoorbeeld de meeste bouten, boutjes en moertjes ingeven voordat ik deze weer heb teruggeplaatst. De staat van de slijtagedelen (remmen, banden, ketting en tandwielen) is netjes. Zojuist zijn...
  7. duc of prunes

    CBR 600 F2 (PC25) - bnzinetank, achterwiel, elektra en nog wat

    Van een collega heb ik een aantal onderdelen overgenomen van zijn CBR 600 F 1991/1992 die hij vorig jaar had gesloopt om een projectfiets van te maken. Ik heb er niet teveel voor betaald, en de spullen die ik zelf niet kan gebruiken mogen voor weinig van eigenaar wisselen. Wat ik in elk geval...
  8. duc of prunes

    Anti oxidemiddel in koelwater

    Volgens het reglement moet er water in het koelsysteem in plaats van de gebruikelijke glycol-gebaseerde mengsels. Als ik me niet vergis is het dan wel raadzaam om een middel oe te voegen dat corrosie in het motorblk voorkomt. Kan iemand me hier iets meer over vertellen? Enne, is dit...
  9. duc of prunes

    Schakelt niet meer na schuiver op linkerzijde

    Hoi. Van het weekend door botte pech (oliespoor) op een rotonde onderuitgegleden met een Honda NTV650. (Zelf heb ik gelukkig niets ernstigs, beetje beurs da's alles) Maar de NTV heeft mogelijk wel een probleem opgelopen, en dat wil k aan jullie voorleggen.... Op het moment dat ik...
  10. duc of prunes

    Ducati Clubrace 2018

    Wie gaat er meedoen aan de Ducati Clubrace 2018? En in welke raceklasse? En wellicht nog ingeschreven voor een tweede raceklasse? Zelf ga ik voor het eerst meedoen. *O* Spannend!! Heb me ingeschreven in de Ducati Open en Thunderbikes als extra race.
  11. duc of prunes

    Risico op (uit)breken bij verwijderen tapeinden uitlaat?

    Hoi, Waarschijnlijk is dit onderwerp al honderden keren behandeld, dus ik begin er nog maar eens over maar dan n een iets andere vorm *D : Ik overweeg de aanschaf van een 30 jaar oude motor waarvan zeker is dat de uitlaatpartij eraf moet. Het betreft een Honda CB1 (kleine 4-cilinder)...
  12. duc of prunes

    Goede instelbare bandenwarmers?

    Hoi, Ik heb afgelopen voorjaar voor een circuitevenement een setje instelbare bandnwarmers geleend van en maatje van me. Dat waren al wat oudere warmers, met een kastje waarop je met + en - knopjes voor zowel de voor- als de achterdand individueel de temperatuur kan instellen. De...
  13. duc of prunes

    Gezocht: 1098/848 stuurbuisjes (clip on buisjes)

    Ik ga een aantal dagen circuit rijden dit jaar met de 1098. Daarom wil ik graag uit voorzorg een paar reserve onderdelen meenemen, zodat ik die bij een onverhoopte onschuldige schuiver in elk geval snel kan vervangen. Ik heb al een paar hendels en een rem/schakelsetje om mee te nemen...
  14. duc of prunes

    GoPro op de kroonplaat zonder Ram mount of 'plakker'

    Ik wil graag een GoPro camera midden op de kroonplaat van mijn supersport plaatsen. Daarbij wil ik geen gebruik maken van een Ram mount (zo'n bolkop ding). Ook gebruik ik liever geen ' plakkervoet ' op de kroonplaat als er een beter alternatief beschikbaar is... Nou bestaan er intussen een...
  15. duc of prunes

    ABS kuipwerk lijmen

    Om maar weer eens de aloude vraag te stellen..... Ja ik weet dat lassen goed werkt en ook dat het top is om de boel op te lossen met een oplosmiddel en dan 'stopverf' van reststukjes ABS te gebruiken. Echter, bij vookeur wil ik de boel gewoon lijmen met een lijm. Tweecomponenten lijm is...
  16. duc of prunes

    Welke full floaters op en 1098?

    Ik wil de originele schijven (en blokken) van mn 1098 gaan vervangen i.v.m. Circuitgebruik. Doel van de operatie is om de remprestaties bij droog weer te optimaliseren. Diameter van de ori schijven zijn 330mm. Discacciati maakt een knappe gietijzeren schijf in 330mm. 5.5mm dik, gewicht...
  17. duc of prunes

    Gevraagd: Circuitrijden Assen 17 augustus

    Hai, Ik zou graag op 17 augustus op Assen gaan rijden met MSH, maar alles is volgeboekt. Is er mogelijk iemand van wie ik een plaats kan overnemen? Hoor het graag. Groeten
  18. duc of prunes

    Olielekkage door dynamodraden Duc 848/1098/1198

    Gewaardeerd mede forumleden, Het is een bekend probleem van de Ducati 'serie' 848/1098/1198... Er lekt olie tussen de kern en de mantel van de drie 'dynamodraden' door en komt er uiteindelijk bij de stekker uit links onder de ECU zit. Ik ben benieuwd of er een goede permanente oplossing...
  19. duc of prunes

    Zolder 4 juli 2014 - vrij rijden

    Nog MF'ers gisteren (4 juli 2014) die hun ervaringen hier willen delen?
  20. duc of prunes

    Gezocht : CBR 600 F3 (PC31) Racewaardige vering/demping

    Ik ben momenteel bezig om mijn CBRretje uit 1995 (PC31) wat meer circuitklaar te maken. Belangrijke upgrades zie ik zoek zijn : - een volledig instelbare achterdemper (liefst met lengteverstelling) en voldoende zware veer voor mijn rijklare gewicht van circa 95 kilo. - een volledig...
  21. duc of prunes

    Gezocht : Technoflex veer 150-160kg / 150 mm

    Momenteel heb ik een Technoflex demper met een 140-150 veer erin. Dus: 140 kg 150 mm lang Ik zoek een iets zwaardere (stuggere / hardere) veer. Wie o wie heeft dit liggen en wil er vanaf? (Nieuw draadje gemaakt i.v.m. onduidelijke titel van andere post) :$
  22. duc of prunes

    Technoflex veer 150 kg / 150 mm

    Momenteel heb ik een Technoflex demper met een 140-150 veer erin. 140 kg 150 mm lang Ik zoek een iets zwaardere (stuggere / hardere) veer. Wie o wie heeft dit liggen en wil er vanaf?
  23. duc of prunes

    Hogere voorband ivm circuitgebruik?

    Vraagje: Mijn CBR600F uit 1995 heeft standaard een 120/60 voorband. Stel dat ik een 120/70 voorband monteer (aangenomen dat het spatbord ook bij hoge snelheid voldoende ruimte biedt) en de vorkpoten iets verder door laat steken om het diameterverschil te compenseren, wat betekent dat voor...
  24. duc of prunes

    Race Rem/schakelset Honda CBR600F PC31

    Ik ben dus op zoek naar een rem/schakelsetje dat ik voor circuitgebruik op mijn Honda CBR600 F (PC31 = F3) kan monteren. Wie heeft dit voor mij in de aanbieding? :) Graag jullie reactie. Alvast bedankt. :]
Terug
Bovenaan Onderaan